Total War Warhammer 3: Umiejętności
Na tej stronie dowiecie się wszystkiego na temat umiejętności lordów oraz bohaterów w grze Total War Warhammer 3.
Aktualizacja:
Ta strona zapewni Wam niezbędne informacje na temat umiejętności bohaterów oraz lordów w grze Total War Warhammer 3.
Wasze postacie za każdy poziom dostają punkt umiejętności. Warto wydawać je zaraz po otrzymaniu, gdyż przyznają Wam one potężne bonusy.

W celu wejścia w menu umiejętności należy wybrać lorda i nacisnąć przycisk lupy pod jego portretem - dokładnie ten sam, który służy do otwierania ekwipunku - i wybrać u góry zakładkę Umiejętności.
Waszym oczom ukaże się sporo umiejętności, które w większości pokrywają się dla lordów oraz bohaterów, więc w dużej mierze omówimy je razem.

Jeżeli chcecie się skupić jedynie na zarządzaniu krajem oraz toczeniu bitew, to możecie zaznaczyć kwadrat w lewym górnym rogu. Pozwala on komputerowi na automatyczne przyznawanie punktów.
W przypadku jednak, gdy chcecie osobiście to robić, to zerknijcie na powyższy screen. Dwa pierwsze rzędy umiejętności to są ogólne perki i czary dla Waszych postaci. Są to przeważnie bardzo silne bonusy. Legendarni lordowie mają tu często umiejętność, która wpływa na całą nację. Z pewnością należy tu zainwestować w wierzchowca dla Waszej postaci, gdyż mobilność na polu walki jest nieoceniona. Ponadto, gdy bohater/lord osiągnie poziom 20, to nabądźcie Nieśmiertelność - pozwoli to Waszemu herosowi zostać jedynie rannym, w przypadku otrzymania rany śmiertelnej.
Dwa kolejne rzędy wspomogą Wasze postaci w walce. Pierwszy w potyczce wręcz, drugi da Wam czary. W zależności od przeznaczenia lorda/bohatera warto rozwijać odpowiedni.
Kolejne rzędy są zarezerwowane jedynie dla lordów. Pierwszy pozwala na wpływanie na podległe Wam oddziały i ich wzmacnianie. Drugi natomiast ma znaczenie dla całej armii/prowincji w której jesteście. Zdecydowanie warto inwestować w umiejętności jednostek, których macie w wojsku najwięcej. Ponadto pierwsza umiejętność z ostatniego rzędu (Wędrowiec) jest niezwykle istotna i powinno się ją wybierać jako pierwszą, gdyż pozwala zwiększyć zasięg na mapie kampanii. W ostatnim rzędzie również jak najszybciej powinno się pozyskać umiejętność związaną ze zmniejszeniem kosztów utrzymania armii, gdyż w późniejszym etapie gry oszczędzi Wam to gigantyczne sumy.

Ostatni rząd umiejętności bohaterów różni się od tego, który posiadają lordowie. Możecie tutaj wybrać klasowe umiejętności Waszych agentów. W zależności od przeznaczenia, powinniście inwestować w inne rzeczy. Warto jednak, aby każdy bohater posiadał jakieś umiejętności w sztuce likwidowania wrogich postaci.
0
Komentarze czytelników
OKASONE Chorąży
Zróżnicowana armia to podstawa? Co to za gó…o porady? Serio nie ma tu za grosz prawdy. Nie zrobiliście konkretnej recenzji, a za porady się bierzecie. Te informacje to parodia. Czas na poważniejszą naukę, może nie taką jak LegendofTotalWar, ale postarajcie się chociaż trochę.
Shamalek Junior
Czaruś, chętnie pomogę w pisaniu poradnika jeśli jest mozliwość. Machnąłem już dwie kampanie frakcjami Kataju ( i ponad połowe lodowym dworem) a w Total War'y gram od roma ;)
januszn2 Junior
Cześć właśnie kupiłem tw 3 czemu mam tylko do wyboru kislew królestwo demonów i jakąś 3 kampania obejmująca cały świat
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
