Total War Warhammer 3: Umiejętności

Na tej stronie dowiecie się wszystkiego na temat umiejętności lordów oraz bohaterów w grze Total War Warhammer 3.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Ta strona zapewni Wam niezbędne informacje na temat umiejętności bohaterów oraz lordów w grze Total War Warhammer 3.

Wasze postacie za każdy poziom dostają punkt umiejętności. Warto wydawać je zaraz po otrzymaniu, gdyż przyznają Wam one potężne bonusy.

W celu wejścia w menu umiejętności należy wybrać lorda i nacisnąć przycisk lupy pod jego portretem - dokładnie ten sam, który służy do otwierania ekwipunku - i wybrać u góry zakładkę Umiejętności - Total War Warhammer 3: Umiejętności - Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

W celu wejścia w menu umiejętności należy wybrać lorda i nacisnąć przycisk lupy pod jego portretem - dokładnie ten sam, który służy do otwierania ekwipunku - i wybrać u góry zakładkę Umiejętności.

Waszym oczom ukaże się sporo umiejętności, które w większości pokrywają się dla lordów oraz bohaterów, więc w dużej mierze omówimy je razem.

Jeżeli chcecie się skupić jedynie na zarządzaniu krajem oraz toczeniu bitew, to możecie zaznaczyć kwadrat w lewym górnym rogu - Total War Warhammer 3: Umiejętności - Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Jeżeli chcecie się skupić jedynie na zarządzaniu krajem oraz toczeniu bitew, to możecie zaznaczyć kwadrat w lewym górnym rogu. Pozwala on komputerowi na automatyczne przyznawanie punktów.

W przypadku jednak, gdy chcecie osobiście to robić, to zerknijcie na powyższy screen. Dwa pierwsze rzędy umiejętności to są ogólne perki i czary dla Waszych postaci. Są to przeważnie bardzo silne bonusy. Legendarni lordowie mają tu często umiejętność, która wpływa na całą nację. Z pewnością należy tu zainwestować w wierzchowca dla Waszej postaci, gdyż mobilność na polu walki jest nieoceniona. Ponadto, gdy bohater/lord osiągnie poziom 20, to nabądźcie Nieśmiertelność - pozwoli to Waszemu herosowi zostać jedynie rannym, w przypadku otrzymania rany śmiertelnej.

Dwa kolejne rzędy wspomogą Wasze postaci w walce. Pierwszy w potyczce wręcz, drugi da Wam czary. W zależności od przeznaczenia lorda/bohatera warto rozwijać odpowiedni.

Kolejne rzędy są zarezerwowane jedynie dla lordów. Pierwszy pozwala na wpływanie na podległe Wam oddziały i ich wzmacnianie. Drugi natomiast ma znaczenie dla całej armii/prowincji w której jesteście. Zdecydowanie warto inwestować w umiejętności jednostek, których macie w wojsku najwięcej. Ponadto pierwsza umiejętność z ostatniego rzędu (Wędrowiec) jest niezwykle istotna i powinno się ją wybierać jako pierwszą, gdyż pozwala zwiększyć zasięg na mapie kampanii. W ostatnim rzędzie również jak najszybciej powinno się pozyskać umiejętność związaną ze zmniejszeniem kosztów utrzymania armii, gdyż w późniejszym etapie gry oszczędzi Wam to gigantyczne sumy.

Ostatni rząd umiejętności bohaterów różni się od tego, który posiadają lordowie - Total War Warhammer 3: Umiejętności - Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Ostatni rząd umiejętności bohaterów różni się od tego, który posiadają lordowie. Możecie tutaj wybrać klasowe umiejętności Waszych agentów. W zależności od przeznaczenia, powinniście inwestować w inne rzeczy. Warto jednak, aby każdy bohater posiadał jakieś umiejętności w sztuce likwidowania wrogich postaci.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2024-07-22
16:08

januszn2 Junior

Cześć właśnie kupiłem tw 3 czemu mam tylko do wyboru kislew królestwo demonów i jakąś 3 kampania obejmująca cały świat

Komentarz: januszn2
2022-02-23
01:46

Shamalek Junior

-1

Czaruś, chętnie pomogę w pisaniu poradnika jeśli jest mozliwość. Machnąłem już dwie kampanie frakcjami Kataju ( i ponad połowe lodowym dworem) a w Total War'y gram od roma ;)

Komentarz: Shamalek
2022-02-23
09:09

Czaruś Chorąży

Czaruś

Cześć! Ja gram od Shoguna, pamiętam czasy, kiedy nie było chodzących postaci, a figurki... jestem już stary :)
Dzięki za ofertę pomocy, doceniam :D Nie mam niestety uprawnień do przyjmowania nowych autorów. Dział poradników jednak zawsze szuka. Szczegóły poznasz pod tym adresem: https://firma.gry-online.pl/praca/poradniki/

Komentarz: Czaruś
2022-02-20
19:34

OKASONE Chorąży

Zróżnicowana armia to podstawa? Co to za gó…o porady? Serio nie ma tu za grosz prawdy. Nie zrobiliście konkretnej recenzji, a za porady się bierzecie. Te informacje to parodia. Czas na poważniejszą naukę, może nie taką jak LegendofTotalWar, ale postarajcie się chociaż trochę.

Komentarz: OKASONE
2022-02-21
21:59

Czaruś Chorąży

Czaruś

YYY OK :D
Informacja dla Wszystkich - jestem człowiekiem, więc mogę być omylny lub coś przeoczyć! Dlatego też jestem otwarty na dialog i KONSTRUKTYWNĄ krytykę - zapraszam do komentowania. Jeżeli są błędy, to miło by było wiedzieć, co jest złe :) Niestety komentarz powyżej tych przesłanek nie spełnia! Ale i tak na niego odpowiem, bo jestem miły.
Zróżnicowana armia to podstawa - piechota do walki w zwarciu, strzelcy, artyleria i konnica spełniają w wojsku różne role, jeżeli chcecie się dowiedzieć jakie, to zapraszam do lektury poradnika! :D Jestem przekonany, że istnieją strategie, w których armia złożona z samej artylerii czy łuczników konnych zniszczy wszystkie pozostałe, jednak ten poradnik nie ma na celu "serowania" gry. Oczywiście nie wszystkie frakcje mogą stworzyć zrównoważone armie, dlatego przy każdej rasie daję osobne porady w kwestii strategii. Pozdrawiam!

Komentarz: Czaruś
2022-02-22
17:28

Panty Junior

Całkowita racja, w żadnym TW Warhamerze chyba nie było frakcji, którą dobrze się gra "zróżnicowaną armią".
W trójce jest jeszcze większa przepaść (szczególnie u chaosytów) i w zależności od fazy gry zupełnie inne jednostki będą nam potrzebne.
Samo posiadanie konnicy jest mocno dyskusyjne, bo zwykle ma problem z wycofaniem się, ale to jest dość znane i zastępowalne potworami, lordami, a w niektórych frakcjach nawet artylerią. Chyba jedyną konną jednostką, która w jakiś sposób sobie razi są konni strzelcy.
Zrezygnowanie z danych typów oddziałów też jest przydatne, by lepiej porozdzielać pkt. doświadczenia.
Raczej w tym fragmencie przydałby się tekst, że warto się zastanowić w jakie typy jednostek będziemy danymi armiami iść, bo część jest diablo skuteczna w obronie, a część w ataku i dobrze jest robić wyspecjalizowane armie stawiające na 2-3 typy jednostek.

Komentarz: Panty
2022-02-22
22:13

Czaruś Chorąży

Czaruś

A widzisz, ciekawy punkt widzenia. Z mojej strony mogę powiedzieć, że pograłem trochę konnicą w Warhammerrze 3 i często korzystałem z taktyki - atak, ucieczka, co pomogło mi kilka bitew wygrać. Kluczem było wycofać wojsko w odpowiednią stronę i nie dać się otoczyć. Nie natrafiłem na jakieś wielkie trudności w stosowaniu tej taktyki. Stąd taka porada, a nie inna - nie napisałbym niczego, co nie działało u mnie.

Komentarz: Czaruś
2022-02-18
13:05

Czaruś Chorąży

Czaruś

Rzeczywiście brakowało :D Dzięki za czujność!

Komentarz: Czaruś
2022-02-18
10:59

Morteniusz23 Legionista

Morteniusz23

Brakuje ogrów w liście frakcji

Komentarz: Morteniusz23

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl