Total War Warhammer 3: Demony Chaosu, Technologie i budynki - jakie na początek?
Na tej stronie poradnika dowiecie się jakie są przydatne na start budynki i technologie frakcji Demony Chaosu w grze Total War Warhammer 3.
Aktualizacja:
Poniżej znajdziecie porady dotyczące przydatnych budynków i technologii frakcji Demony Chaosu z gry Total War Warhammer 3.
Technologie
We frakcji Demony Chaosu nie ma tradycyjnego drzewka technologicznego. Nie możecie wybrać kolejnych badań. Jest to powiązane z unikalną mechaniką Demonicznej Chwały.

Poprzez zdobywanie punktów chwały u kolejnych bóstw chaosu, odblokujecie jednostki wojskowe oraz unikalne mechaniki. Nie macie jednak wpływu na to w jakiej kolejności to zrobicie. Możecie jedynie ukierunkować rozwój poprzez zdobywanie przychylności konkretnych bóstw.
Oczywiście w rozwoju na początku skupcie się na frakcji, której żołnierzy chcecie nająć do Waszej armii w pierwszej kolejności. Warto zastanowić się nad odnogami poświęconymi Khorne oraz Nurgle. Jednak wybór powinien pasować do Waszego stylu gry.
Budynki
Budynki w przypadku Demonów Chaosu również są bardzo uzależnione od mechaniki Demonicznej Chwały. Osady możecie poświęcać różnym bogom chaosu i dzięki temu budować tam struktury danej frakcji.

Oznacza to, że w jednej prowincji możecie mieć osiedla kilku ras i czerpać z nich korzyści. Na początku powinniście się skupić na wzmocnieniu swojej siły militarnej.
Ponadto należy również konstruować budynki zapewniające Wam pieniądze. Od samego początku musicie przygotowywać ekonomię, aby móc utrzymać duże armie.
Komentarze czytelników
Cześć właśnie kupiłem tw 3 czemu mam tylko do wyboru kislew królestwo demonów i jakąś 3 kampania obejmująca cały świat
Czaruś, chętnie pomogę w pisaniu poradnika jeśli jest mozliwość. Machnąłem już dwie kampanie frakcjami Kataju ( i ponad połowe lodowym dworem) a w Total War'y gram od roma ;)
Cześć! Ja gram od Shoguna, pamiętam czasy, kiedy nie było chodzących postaci, a figurki... jestem już stary :)
Dzięki za ofertę pomocy, doceniam :D Nie mam niestety uprawnień do przyjmowania nowych autorów. Dział poradników jednak zawsze szuka. Szczegóły poznasz pod tym adresem: https://firma.gry-online.pl/praca/poradniki/
Zróżnicowana armia to podstawa? Co to za gó…o porady? Serio nie ma tu za grosz prawdy. Nie zrobiliście konkretnej recenzji, a za porady się bierzecie. Te informacje to parodia. Czas na poważniejszą naukę, może nie taką jak LegendofTotalWar, ale postarajcie się chociaż trochę.
YYY OK :D
Informacja dla Wszystkich - jestem człowiekiem, więc mogę być omylny lub coś przeoczyć! Dlatego też jestem otwarty na dialog i KONSTRUKTYWNĄ krytykę - zapraszam do komentowania. Jeżeli są błędy, to miło by było wiedzieć, co jest złe :) Niestety komentarz powyżej tych przesłanek nie spełnia! Ale i tak na niego odpowiem, bo jestem miły.
Zróżnicowana armia to podstawa - piechota do walki w zwarciu, strzelcy, artyleria i konnica spełniają w wojsku różne role, jeżeli chcecie się dowiedzieć jakie, to zapraszam do lektury poradnika! :D Jestem przekonany, że istnieją strategie, w których armia złożona z samej artylerii czy łuczników konnych zniszczy wszystkie pozostałe, jednak ten poradnik nie ma na celu "serowania" gry. Oczywiście nie wszystkie frakcje mogą stworzyć zrównoważone armie, dlatego przy każdej rasie daję osobne porady w kwestii strategii. Pozdrawiam!
Całkowita racja, w żadnym TW Warhamerze chyba nie było frakcji, którą dobrze się gra "zróżnicowaną armią".
W trójce jest jeszcze większa przepaść (szczególnie u chaosytów) i w zależności od fazy gry zupełnie inne jednostki będą nam potrzebne.
Samo posiadanie konnicy jest mocno dyskusyjne, bo zwykle ma problem z wycofaniem się, ale to jest dość znane i zastępowalne potworami, lordami, a w niektórych frakcjach nawet artylerią. Chyba jedyną konną jednostką, która w jakiś sposób sobie razi są konni strzelcy.
Zrezygnowanie z danych typów oddziałów też jest przydatne, by lepiej porozdzielać pkt. doświadczenia.
Raczej w tym fragmencie przydałby się tekst, że warto się zastanowić w jakie typy jednostek będziemy danymi armiami iść, bo część jest diablo skuteczna w obronie, a część w ataku i dobrze jest robić wyspecjalizowane armie stawiające na 2-3 typy jednostek.
A widzisz, ciekawy punkt widzenia. Z mojej strony mogę powiedzieć, że pograłem trochę konnicą w Warhammerrze 3 i często korzystałem z taktyki - atak, ucieczka, co pomogło mi kilka bitew wygrać. Kluczem było wycofać wojsko w odpowiednią stronę i nie dać się otoczyć. Nie natrafiłem na jakieś wielkie trudności w stosowaniu tej taktyki. Stąd taka porada, a nie inna - nie napisałbym niczego, co nie działało u mnie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
