Total War Warhammer 3: Królestwa ogrów - jak zacząć?

Na tej stronie poradnika dowiecie się jak zacząć lordami Królestw ogrów: Skrag Siepacz oraz Tłuściosz Złoty ząb

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika dowiecie się jak zacząć nacjami Królestw ogrów - Złote zęby oraz Akolici Paszczy.

Skrag Siepacz (Akolici Paszczy) - jak zacząć?

Skrag Siepacz przewodzi nacji Akolici Paszczy. Przygodę zaczniecie z daleka od rodzinnych gór ogrów. Rozpoczniecie w południowo-zachodnim rogu mapy, bez krajan w pobliżu. Jest to trudna pozycja startowa, gdyż będziecie otoczeni przez nieprzychylne Wam kraje ludzi.

Początkowo znajdujecie się w stanie wojny z nacją krasnoludów posiadającą 3 osiedla na północ od Waszego - Total War Warhammer 3: Królestwa ogrów - jak zacząć? - Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Początkowo znajdujecie się w stanie wojny z nacją krasnoludów posiadającą 3 osiedla na północ od Waszego. Droga jest prosta - zdobywajcie jedną osadę po drugiej, aż zniszczycie wroga.

Waszym kolejnym krokiem powinno być podbicie kolejnych osad na północy - Zamek Drachenfels oraz Grim Duraz. Niestety jak to często bywa z pozornie opuszczonymi osiedlami, zalęgła się w nich rasa Skavenów. Należy ich pokonać. Na tym skończą się jednak łatwe podboje, gdyż zostaniecie otoczeni przez nastawioną do Was wrogo frakcję Imperium.

Kraje Imperium nie są w stanie otwartej wojny z Wami, ale z pewnością nie należycie do ich ulubionych sąsiadów. Jedyna możliwość rozwoju dla Was to ich ziemie.

Jeżeli postanowicie po prostu zaatakować którąś sąsiednią nację, możecie się spodziewać tego, że po kilku turach otrzymacie kilka deklaracji wojny - Total War Warhammer 3: Królestwa ogrów - jak zacząć? - Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Jeżeli postanowicie po prostu zaatakować którąś sąsiednią nację, możecie się spodziewać tego, że po kilku turach otrzymacie kilka deklaracji wojny. Dlatego idąc na bój musicie się przygotować i posiadać minimum dwie sprawne i pełne armie.

Możecie również spróbować ocieplić Wasze stosunki z niektórymi sąsiednimi nacjami, wysyłając prezenty i podpisując pakty. Nie zmienia to faktu, że Waszym kierunkiem rozwoju musi być północ i ziemie Imperium, ale przynajmniej da Wam to szansę rozprawienia się z jednym przeciwnikiem jednocześnie, bez konieczności walki na kilku frontach.

Niezależnie od tego w jaki sposób postanowicie podejść do sytuacji nacji ludzkich, powinniście mieć na uwadze znajdujący się za nimi półwysep. Mieszkają tam plemiona Norsca, które są bardzo dobrym kandydatem do umów handlowych i relacji dyplomatycznych.

Dalsze losy frakcji zależą od Was.

Tłuściosz Złoty ząb (Złote zęby) - jak zacząć?

Tłuściosz Złoty ząb jest przywódcą Złotych zębów. Rozgrywkę zaczyna na wschodzie mapy, w górach pomiędzy ziemiami Wielkiego Kataju, a nizinami opanowanymi przez orki.

Początkowo zaczynacie w stanie wojny ze zbuntowanym plemieniem ogrów - Total War Warhammer 3: Królestwa ogrów - jak zacząć? - Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Początkowo zaczynacie w stanie wojny ze zbuntowanym plemieniem ogrów. Ma swoje ziemię na północ i południe od Waszych terenów. To właśnie powinien być Wasz pierwszy cel. Warto dość szybko powołać drugą armię, abyście mogli jednocześnie prowadzić działania wojenne w obu kierunkach - to znacznie przyśpieszy zdobywanie nowych ziem.

Niedaleko Waszego punktu rozpoczęcia znajduje się również frakcja krasnoludów, także gotowa do przejęcia, o ile nikt wcześniej tego nie zrobi. Ponadto na południu i wschodzie znajdują się opuszczone osady - Upadłe miasto oraz Karak Krakaten. W tym drugim zagnieździła się frakcja Skavenów.

Po wyeliminowaniu powyższych oczywistych wrogów, znajdziecie się najprawdopodobniej otoczeni przez nacje ogrów - Total War Warhammer 3: Królestwa ogrów - jak zacząć? - Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Po wyeliminowaniu powyższych "oczywistych" wrogów, znajdziecie się najprawdopodobniej otoczeni przez nacje ogrów. Musicie teraz wybrać kolejne kroki. Jednym z nich jest zawarcie z nimi sojuszów i postaranie się z czasem o pokojową konfederację lub po prostu poprzestanie na wspólnych umowach. Wtedy możecie ruszyć na południe w kierunku ziem zajmowanych przez orków.

Opcją jest również wypowiedzenie wojny pobratymcom i sukcesywne kierowanie się w stronę nacji Wielkiego Kataju. Decyzja należy do Was, choć początkowo polecamy ten pierwszy kierunek.

Dalsze losy ogrów zależą od Was.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2022-02-18
10:59

Morteniusz23 Legionista

Morteniusz23

Brakuje ogrów w liście frakcji

Komentarz: Morteniusz23
2022-02-18
13:05

Czaruś Chorąży

Czaruś

Rzeczywiście brakowało :D Dzięki za czujność!

Komentarz: Czaruś
2022-02-20
19:34

OKASONE Chorąży

Zróżnicowana armia to podstawa? Co to za gó…o porady? Serio nie ma tu za grosz prawdy. Nie zrobiliście konkretnej recenzji, a za porady się bierzecie. Te informacje to parodia. Czas na poważniejszą naukę, może nie taką jak LegendofTotalWar, ale postarajcie się chociaż trochę.

Komentarz: OKASONE
2022-02-23
01:46

Shamalek Junior

Czaruś, chętnie pomogę w pisaniu poradnika jeśli jest mozliwość. Machnąłem już dwie kampanie frakcjami Kataju ( i ponad połowe lodowym dworem) a w Total War'y gram od roma ;)

Komentarz: Shamalek
2024-07-22
16:08

januszn2 Junior

Cześć właśnie kupiłem tw 3 czemu mam tylko do wyboru kislew królestwo demonów i jakąś 3 kampania obejmująca cały świat

Komentarz: januszn2

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl