Total War Warhammer 3: Królestwo Khorne
Na tej stronie poradnika do gry Total War Warhammer 3 dowiecie się wszystkiego o mechanikach panujących w domenie Khorne i jak się dostać do Miedzianej Cytadeli.
Aktualizacja:
Z tej strony poradnika do Total War Warhammer 3 dowiecie się jak dotrzeć do Miedzianej Cytadeli w krainie Khorne.

Główna mechanika

Po wejściu do Królestwa Khorne nad armią pojawi się pasek. Jedynym Waszym zadaniem jest go wypełnić. Zrobicie to tocząc walki z przebywającymi w tym świecie armiami. Im więcej istot zabijecie, tym pełniejszy licznik się stanie. Po jego wypełnieniu pojawi się przed Wami możliwość walki z samym księciem demonów.
Warto jednak pamiętać, że inne nacje otrzymają taką samą szansę, więc jeżeli kilku lordów jednocześnie ma naładowany pasek, wygrywa ten, który pierwszy stoczy udaną potyczkę.
W celu uzupełnienia strat może być Wam potrzebny tryb poruszania się Obozowanie. Jest jednak również inny, bardziej efektywny sposób - artefakty.
Artefakty

W rogach Krainy Khorne znajdują się potężne artefakty. Co prawda posiadają efekt uboczny w postaci generowania spaczenia Khorne'a, ale ich zebranie ma dodatkowy atut - w pełni leczy Wasze jednostki. Warto więc sięgnąć po przedmiot w momencie wyczerpania armii. Artefakty znikną po wejściu do krainy innego boga chaosu - pamiętajcie.
Porady
Warto w pierwszej kolejności atakować innych lordów, którzy przybyli w tym samym celu, co Wy. Są to walki trudniejsze, jednak przy tym szybciej naładuje Wam się pasek, a i pozbędziecie się przeciwnika. Gdy Wasza armia poniesie już dostatecznie duże straty lub staniecie przed ostateczną walką, wtedy warto wziąć artefakt i wyleczyć wszystkich żołnierzy.
Komentarze czytelników
Cześć właśnie kupiłem tw 3 czemu mam tylko do wyboru kislew królestwo demonów i jakąś 3 kampania obejmująca cały świat
Czaruś, chętnie pomogę w pisaniu poradnika jeśli jest mozliwość. Machnąłem już dwie kampanie frakcjami Kataju ( i ponad połowe lodowym dworem) a w Total War'y gram od roma ;)
Cześć! Ja gram od Shoguna, pamiętam czasy, kiedy nie było chodzących postaci, a figurki... jestem już stary :)
Dzięki za ofertę pomocy, doceniam :D Nie mam niestety uprawnień do przyjmowania nowych autorów. Dział poradników jednak zawsze szuka. Szczegóły poznasz pod tym adresem: https://firma.gry-online.pl/praca/poradniki/
Zróżnicowana armia to podstawa? Co to za gó…o porady? Serio nie ma tu za grosz prawdy. Nie zrobiliście konkretnej recenzji, a za porady się bierzecie. Te informacje to parodia. Czas na poważniejszą naukę, może nie taką jak LegendofTotalWar, ale postarajcie się chociaż trochę.
YYY OK :D
Informacja dla Wszystkich - jestem człowiekiem, więc mogę być omylny lub coś przeoczyć! Dlatego też jestem otwarty na dialog i KONSTRUKTYWNĄ krytykę - zapraszam do komentowania. Jeżeli są błędy, to miło by było wiedzieć, co jest złe :) Niestety komentarz powyżej tych przesłanek nie spełnia! Ale i tak na niego odpowiem, bo jestem miły.
Zróżnicowana armia to podstawa - piechota do walki w zwarciu, strzelcy, artyleria i konnica spełniają w wojsku różne role, jeżeli chcecie się dowiedzieć jakie, to zapraszam do lektury poradnika! :D Jestem przekonany, że istnieją strategie, w których armia złożona z samej artylerii czy łuczników konnych zniszczy wszystkie pozostałe, jednak ten poradnik nie ma na celu "serowania" gry. Oczywiście nie wszystkie frakcje mogą stworzyć zrównoważone armie, dlatego przy każdej rasie daję osobne porady w kwestii strategii. Pozdrawiam!
Całkowita racja, w żadnym TW Warhamerze chyba nie było frakcji, którą dobrze się gra "zróżnicowaną armią".
W trójce jest jeszcze większa przepaść (szczególnie u chaosytów) i w zależności od fazy gry zupełnie inne jednostki będą nam potrzebne.
Samo posiadanie konnicy jest mocno dyskusyjne, bo zwykle ma problem z wycofaniem się, ale to jest dość znane i zastępowalne potworami, lordami, a w niektórych frakcjach nawet artylerią. Chyba jedyną konną jednostką, która w jakiś sposób sobie razi są konni strzelcy.
Zrezygnowanie z danych typów oddziałów też jest przydatne, by lepiej porozdzielać pkt. doświadczenia.
Raczej w tym fragmencie przydałby się tekst, że warto się zastanowić w jakie typy jednostek będziemy danymi armiami iść, bo część jest diablo skuteczna w obronie, a część w ataku i dobrze jest robić wyspecjalizowane armie stawiające na 2-3 typy jednostek.
A widzisz, ciekawy punkt widzenia. Z mojej strony mogę powiedzieć, że pograłem trochę konnicą w Warhammerrze 3 i często korzystałem z taktyki - atak, ucieczka, co pomogło mi kilka bitew wygrać. Kluczem było wycofać wojsko w odpowiednią stronę i nie dać się otoczyć. Nie natrafiłem na jakieś wielkie trudności w stosowaniu tej taktyki. Stąd taka porada, a nie inna - nie napisałbym niczego, co nie działało u mnie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
