Złówróżbny las | Rozdział I i II The Bard's Tale Opowieści Barda

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Złówróżbny las

Wyjścia - Złówróżbny las | Rozdział I i II The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Wyjścia:

[A] - Złówróżbny las / Houton

[B] - Złówróżbny las / Houton (na razie niedostępne)

Na dobry początek zapisz grę w punkcie [1] . Czerwonymi kropkami oznaczone są watahy wilków. Po pokonaniu pierwszej usłyszysz śmieszny dialog na temat przedmiotów wypadających ze zwierząt. Zdobędziesz także sporo srebra, bo ponad 200 sztuk (kolejne watahy nie będą już przynosiły takiego zysku). W [2] spotkasz myśliwego , porozmawiaj z nim.

W [3] , [4] i [5] są pnie drzew, które tak samo można "otworzyć" jak skrzynie. W pniu w [4] , prócz srebra znajdziesz także Żmijowy kamień. Będzie tu dużo walki, ale powinieneś sobie poradzić. Pozwalaj pająkowi atakować pierwszemu i jak najszybciej ruszaj do walki - gdy wilki będą ogłuszone. Uważaj też - jeśli np. pokonałeś dwa wilki z trzech, to ostatni ucieknie i zacznie wyć, a to przywoła nowe wilki. Dlatego staraj się jak najszybciej pokonywać wilki.

W końcu dotrzesz do [6] . Możesz od razu zapisać grę w [7] . Na ruinach stoi Bannafeet . Gadając z nim masz jak zwykle dwie możliwości.

Będąc miłym od razu dostaniesz właściwe zadanie - Złówróżbny las | Rozdział I i II The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Będąc miłym od razu dostaniesz właściwe zadanie. Jednak nie rób tego, bo za dodatkowe (patrz niżej) dostaniesz dodatkowe doświadczenie, a to się bardziej opłaca. Dlatego bądź niemiły dla stworka od początku do końca.

Jeśli będziesz niemiły, to dostaniesz zadanie - wskoczenie do studni w miasteczku - Złówróżbny las | Rozdział I i II The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Jeśli będziesz niemiły, to dostaniesz zadanie - wskoczenie do studni w miasteczku. Jest ono warte dodatkowych 200 punktów doświadczenia. Po opis patrz poniżej.

Tak czy inaczej w [B] otworzy się nowe przejście, prowadzące do Houton - do [O] . Jednak ty na razie nie idź tam, tylko udaj się do [8] i poczekaj aż twój pies zacznie szczekać na wrony. Jak tylko wywabi wronę, szybko strzel do niej z łuku. Niech psiak złapie wronę w zęby. Jeśli zbliży się do ciebie, to wrona zmieni się w srebro, a tego nie chcesz - leć więc szybko do myśliwego w [2] . Porozmawiaj z nim, a dostaniesz 200 punktów doświadczenia oraz nową lokację na mapie. Potem wróć się do Houton wejściem w [A] .

Musisz wskoczyć do studni (stał koło niej piesek - w [2] ). Niestety nie będzie tam nic ciekawego. Dostaniesz za to 200 punktów doświadczenia za zbadanie studni. Dlatego właśnie lepiej opłacało się być na początku niemiłym. Do tego wejście do studni odkryje ci mapę Czarciego kopca . Jeszcze tylko wróć się do Bannafeeta i porozmawiaj z nim - otrzymasz kolejne zadanie, to które dostałbyś na początku będąc miłym. Teraz wróć się z powrotem do Houton .

Podobało się?

0

The Bard's Tale

19 października 2004

PC PlayStation Xbox Mobile
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl