The Bard's Tale: Górska wieża, poziom 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Górska wieża, poziom 2

Wyjścia - Górska wieża, poziom 2 | Rozdzial VII The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Wyjścia:

[A] - Górska wieża, poziom 2 / Górska wieża, poziom 1

[B] - Górska wieża, poziom 2 / Górska wieża, poziom 3

Ten poziom przypomina leśną wieżę - dużo tu przeciwników i pułapek (wrogowie ci sami, co na poprzednim poziomie). Pułapki - to standardowo topory wyskakujące ze ścian, kolce w podłodze oraz zgniatające ściany. Uważaj także na toczące się kamienie, zaznaczone na mapce przez niebieskie linie. Na dobry początek zapisz grę w [1] . Najpierw udaj się do [2] , gdzie pokonaj wrogów i zabierz ze skrzyni srebro i Żmijowy kamień. Potem wróć się, zapisz grę w [1] i stwórz wróżkę i odkrywcę, do tego jakieś stworzenie które będzie walczyć (najlepiej najemnika).

Odkrywca będzie unieruchamiał pułapki, duszek będzie rozświetlać ciemności. Idź tak do [3] , pokonaj przeciwników, a ze skrzyni wyciągnij srebro. Potem uważając na pułapki - w szczególności na toczący się kamień - przejdź do [4] , gdzie znajdziesz skrzynię, a w niej dwa Żmijowe kamienie i srebro. Pokonaj przeciwników, możesz nawet się wrócić i zapisać grę. W [5] czeka na ciebie Caitir rzucający młotami wraz ze swoją świtą. Walka może być ciut trudniejsza, ale ty z łukiem, najemnikiem, żywiołakiem i ochroniarzem powinieneś spokojnie sobie poradzić.

Potem podnieś dźwignię we wnęce na wschodzie i idź na południe. Pokonaj przeciwników i znów zapisz grę - w [6] . Idź na północ, znów będziesz musiał rozświetlać ciemności i uważać na pułapki. Pokonaj przeciwników i zabierz ze skrzyni w [7] srebro oraz amulet - Srebrną podkowę. Uważaj później na toczący się kamień. Pokonując przeciwników dojdziesz do [8] , gdzie zapisz grę, a następnie wyciągniesz ze skrzyni w [9] dwa Żmijowe kamienie i srebro. Porozmawiaj ze strażniczkami za bramą. Bycie niemiłym lub miłym nie wpłynie na nic. Musisz stworzyć szczura i podejść do bramy, a wtedy stanie ona otworem. Wejdź schodami w [B] do lokacji Górska wieża, poziom 3 .

Podobało się?

0

The Bard's Tale

19 października 2004

PC PlayStation Xbox Mobile
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl