Kirkwall | Rozdział III i IV The Bard's Tale Opowieści Barda

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Kirkwall

Wyjścia - Kirkwall | Rozdział III i IV The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Wyjścia:

[A] - Kirkwall / wyruszenie w świat

[B] - Kirkwall / Ukryte urwisko (Farma Finna)

[C] - Kirkwall / Ukryte urwisko (Farma Finna)

[D] - Kirkwall / Atłasowy młot

[E] - Kirkwall / Gruba Lutnia

[F] - Kirkwall / Magazyn

[G] - Kirkwall / Magazyn

[H] - Kirkwall / Magazyn (na razie niedostępne)

Zaraz po wejściu do miasteczka spotkasz córkę farmera. Będzie twierdzić że spędziliście oboje upojną noc i że jesteś jej miłością. Możesz wyjść z tego na dwa sposoby:

Bycie miłym dwa razy to powiedzenie prawdy - Kirkwall | Rozdział III i IV The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Bycie miłym dwa razy to powiedzenie prawdy. Niestety, prawda bywa przykra i tak jest też w tym przypadku, córka farmera obieca ci, że takiej zniewagi nie puści płazem. Co ciekawe, przez to będziesz za następne wykonane czynności otrzymywał o 10% mniej punktów doświadczenia (zamiast 330 dostaniesz 300, zamiast 275 - 250). W jednej z późniejszych sytuacji nie będziesz miał także dwóch wyjść.

Bycie niemiłym dwa razy to skłamanie, że owszem - jesteś jej prawdziwą miłością - Kirkwall | Rozdział III i IV The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Bycie niemiłym dwa razy to skłamanie, że owszem - jesteś jej prawdziwą miłością. Córka farmera , ucieszona, wróci do ojca. Polecam tę opcję, gdyż będziesz dostawał więcej punktów doświadczenia za następne czynności, a także w jednej sytuacji będziesz mógł wybrać dwie opcje, a nie jedną.

Tak czy inaczej zapisz od razu grę w [1] . Potem udaj się do [2] gdzie stoją Sean i Matt . Będą twierdzić, że jesteś bohaterem i że w Finstown czeka cię nagroda do odebrania. Po rozmowie odejdą, a ty będziesz mógł teraz odwiedzić nowy region i dostaniesz 250 punktów doświadczenia. Z ciekawszych rzeczy w mieście możesz odwiedzić sklep w [D] . Sprzedawca w [3] jest "niezwykle" miły dla klientów, ale możesz u niego kupić ciekawe rzeczy, szczególnie Harfę za 750 sztuk srebra, która pozwala na przyzywanie jednego stworzenia więcej. Jeśli masz pieniądze - inwestuj od razu.

Możesz też zajrzeć do karczmy w [E] . W [4] stoi ksiądz, który leczy za pieniądze (jakość leczenia zależy od datku, może to być 1, 10 lub 100 sztuk srebra). Stwórz szczura i podejdź do kobiety stojącej obok baru. Przestraszy się, a po animacji dostaniesz 50 sztuk srebra i 250 punktów doświadczenia. W [5] natomiast jest karczmarz. Możesz u niego zamówić następujące trunki:

Czarne Ale Bodba (+2 do Rytmu);

Porter ze Stromness (+2 do Siły);

Gorzałka Findleya (nie wiadomo);

Jasne Czarcie (-2 do Siły, -2 do Żywotności, +2 do Rytmu, +2 do Zręczności).

Nie odwiedzaj na razie składów w [F] i [G] , bo nic tam nie widać. Czas zająć się zadaniem głównym. Idź do [6] i porozmawiaj z Bodbem . Będziesz mógł być miły lub nie.

Jeśli będziesz miły to Bodb wyśle cię do następnego Bodba - Kirkwall | Rozdział III i IV The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Jeśli będziesz miły to Bodb wyśle cię do następnego Bodba . Kolejni Bodbowie są w [7] , [8] i [9] . Problem w tym że jeśli cały czas będziesz miły, to ostatni wyśle cię do pierwszego i nigdzie cię to nie zaprowadzi.

Jeśli będziesz niemiły to Bodb przyłączy się do ciebie i razem poszukacie następnego Bodba - Kirkwall | Rozdział III i IV The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Jeśli będziesz niemiły to Bodb przyłączy się do ciebie i razem poszukacie następnego Bodba . Kolejni Bodbowie są w [7] , [8] i [9] . Gdy wszyscy przyłączą się do ciebie, razem pobiegniecie do [10] . Tam dostaniesz nową melodię - Duszka światła i 350 punktów doświadczenia. Otworzy się także wejście do [H] , do trzeciego Magazynu .

Przywołaj duszka, by rozświetlił ciemności. Zanim ruszysz dalej, odwiedź Magazyn w [F] . Zniszcz beczki i odnajdź skrzynię w [11] - jest w niej nowa melodia, Ochroniarz. Potem zajrzyj do Magazynu w [G] i również niszcząc beczki przedostań się do skrzyni w [12] . Znajdziesz nowy amulet - Kamień Lia Fail. Na końcu wejdź do Magazynu w [H] i rozbij beczki obok [I] , by przejść do Ukrytego urwiska (Farmy Finna) .

Podobało się?

0

The Bard's Tale

19 października 2004

PC PlayStation Xbox Mobile
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl