The Bard's Tale: Stromness
Aktualizacja:
Stromness

Wyjścia:
[A] - Stromness / wyruszenie w świat
[A] - Stromness / Składnica wojenna Szalonego Thorvalda
[A] - Stromness / Farma
Zaraz po walce z martwymi wikingami zapisz grę w [1] . Całe miasto roi się od nich - niestety, w miejsce każdego zabitego pojawia się nowy, więc nie ma sensu walczyć. Największe skupisko martwych wikingów spotkasz w miejscu oznaczonym czerwonym kołem. Na początku obszukamy okolicę i zabierzemy zawartość skrytek w pniach. Pierwszy pień jest w [2] , znajdziesz w nim trzy Żmijowe kamienie i srebro. W [3] będziesz mógł zapisać grę, w [4] będzie Żmijowy kamień i srebro, w [5] - dwa Żmijowe kamienie i srebro, a wreszcie w [6] - srebro oraz nowa zbroja - Zbroja Llyra. Idź do [7] i porozmawiaj z Trowem .
![]() | Bycie miłym zaowocuje nową melodią - Ulepszonym żywiołakiem- a także punktami doświadczenia (880). Musisz być miłym dwa razy, by dostać nagrodę. |
![]() | Bycie niemiłym zaowocuje tylko informacją, jednak ponieważ i tak możesz dowiedzieć się tego z opisu, to lepiej wybrać opcję bycia miłym. |
Udaj się następnie do drugiego Trowa , stojącego w [8] .
![]() | Bycie miłym zaowocuje tylko informacją, jednak ponieważ i tak możesz dowiedzieć się tego z opisu, to lepiej wybrać opcję bycia niemiłym. |
![]() | Bycie niemiłym zaowocuje nową melodią - Ulepszonym wysysaczem - a także punktami doświadczenia (880). Musisz być niemiłym dwa razy, by dostać nagrodę. |
Teraz idź do [9] i porozmawiaj z Hatcherem . Dostaniesz 2750 punktów doświadczenia. Musisz eskortować go do sklepu w [B] . Ponieważ martwi wikingowie się odradzają, lepiej ich odganiać za pomocą nowego topora lub ogłuszać (np. za pomocą wróżki). Jeśli Hatcher zginie, to wyjawi ci informację o nowym miejscu, lecz nie odwiedzisz sklepu (i ominą cię późniejsze atrakcje), dlatego postaraj się by doprowadzić go całego i zdrowego.
W sklepie kup u szalonego sprzedawcy w [10] przede wszystkim Prastary flet. Dostaniesz nową melodię - Ulepszonego olbrzyma - oraz możliwość przywołania czterech stworzeń. Wydaj pieniądze na inne rzeczy i wyjdź ze sklepu. Teraz musisz eskortować Hatchera do [C] . Może nie być to łatwe, ale jak już zostało wspomniane - lepiej dotrzeć z nim, niż tylko z jego informacją. Udaj się do Farmy .
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




