The Bard's Tale: Stromness

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Stromness

Wyjścia - Stromness | Rozdział XI | The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Wyjścia:

[A] - Stromness / wyruszenie w świat

[A] - Stromness / Składnica wojenna Szalonego Thorvalda

[A] - Stromness / Farma

Zaraz po walce z martwymi wikingami zapisz grę w [1] . Całe miasto roi się od nich - niestety, w miejsce każdego zabitego pojawia się nowy, więc nie ma sensu walczyć. Największe skupisko martwych wikingów spotkasz w miejscu oznaczonym czerwonym kołem. Na początku obszukamy okolicę i zabierzemy zawartość skrytek w pniach. Pierwszy pień jest w [2] , znajdziesz w nim trzy Żmijowe kamienie i srebro. W [3] będziesz mógł zapisać grę, w [4] będzie Żmijowy kamień i srebro, w [5] - dwa Żmijowe kamienie i srebro, a wreszcie w [6] - srebro oraz nowa zbroja - Zbroja Llyra. Idź do [7] i porozmawiaj z Trowem .

Bycie miłym zaowocuje nową melodią - Ulepszonym żywiołakiem- a także punktami doświadczenia (880) - Stromness | Rozdział XI | The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Bycie miłym zaowocuje nową melodią - Ulepszonym żywiołakiem- a także punktami doświadczenia (880). Musisz być miłym dwa razy, by dostać nagrodę.

Bycie niemiłym zaowocuje tylko informacją, jednak ponieważ i tak możesz dowiedzieć się tego z opisu, to lepiej wybrać opcję bycia miłym - Stromness | Rozdział XI | The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Bycie niemiłym zaowocuje tylko informacją, jednak ponieważ i tak możesz dowiedzieć się tego z opisu, to lepiej wybrać opcję bycia miłym.

Udaj się następnie do drugiego Trowa , stojącego w [8] .

Bycie miłym zaowocuje tylko informacją, jednak ponieważ i tak możesz dowiedzieć się tego z opisu, to lepiej wybrać opcję bycia niemiłym - Stromness | Rozdział XI | The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Bycie miłym zaowocuje tylko informacją, jednak ponieważ i tak możesz dowiedzieć się tego z opisu, to lepiej wybrać opcję bycia niemiłym.

Bycie niemiłym zaowocuje nową melodią - Ulepszonym wysysaczem - a także punktami doświadczenia (880) - Stromness | Rozdział XI | The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Bycie niemiłym zaowocuje nową melodią - Ulepszonym wysysaczem - a także punktami doświadczenia (880). Musisz być niemiłym dwa razy, by dostać nagrodę.

Teraz idź do [9] i porozmawiaj z Hatcherem . Dostaniesz 2750 punktów doświadczenia. Musisz eskortować go do sklepu w [B] . Ponieważ martwi wikingowie się odradzają, lepiej ich odganiać za pomocą nowego topora lub ogłuszać (np. za pomocą wróżki). Jeśli Hatcher zginie, to wyjawi ci informację o nowym miejscu, lecz nie odwiedzisz sklepu (i ominą cię późniejsze atrakcje), dlatego postaraj się by doprowadzić go całego i zdrowego.

W sklepie kup u szalonego sprzedawcy w [10] przede wszystkim Prastary flet. Dostaniesz nową melodię - Ulepszonego olbrzyma - oraz możliwość przywołania czterech stworzeń. Wydaj pieniądze na inne rzeczy i wyjdź ze sklepu. Teraz musisz eskortować Hatchera do [C] . Może nie być to łatwe, ale jak już zostało wspomniane - lepiej dotrzeć z nim, niż tylko z jego informacją. Udaj się do Farmy .

Podobało się?

0

The Bard's Tale

19 października 2004

PC PlayStation Xbox Mobile
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl