The Bard's Tale: Ukryte urwisko (Farma Finna)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Ukryte urwisko (Farma Finna)

Wyjścia - Ukryte urwisko (Farma Finna) | Rozdział III i IV The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Wyjścia:

[A] - Ukryte urwisko (Farma Finna) / Magazyn (Kirkwall)

[B] - Ukryte urwisko (Farma Finna) / Świątynia Caleigh

[C] - Ukryte urwisko (Farma Finna) / Kirkwall

[D] - Ukryte urwisko (Farma Finna) / Kirkwall

[E] - Ukryte urwisko (Farma Finna) / Wysoki gaj (na razie niedostępne)

Zapisz grę w [1] . W [2] stoi oczywiście kto? Kolejny Bodb ! Jednak rozwiązania zagadki rodziny Bodbów jesteś już coraz bliżej. Porozmawiaj z ostatnim Bodbem .

Jeśli cały czas będziesz miły, to po prostu rozmowa zakończy się zaproszeniem ciebie do świątyni w [B] - Ukryte urwisko (Farma Finna) | Rozdział III i IV The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Jeśli cały czas będziesz miły, to po prostu rozmowa zakończy się zaproszeniem ciebie do świątyni w [B] . Tam, w [3] , odbędzie się rytuał, a po rozmowie dostaniesz 275 punktów doświadczenia.

Bycie niemiłym cały czas zaowocuje pieniążkami - dostaniesz 150 sztuk srebra - Ukryte urwisko (Farma Finna) | Rozdział III i IV The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Bycie niemiłym cały czas zaowocuje pieniążkami - dostaniesz 150 sztuk srebra. Rozmowa zakończy się zaproszeniem ciebie do świątyni w [B] . Tam, w [3] , odbędzie się rytuał, a po rozmowie dostaniesz 275 punktów doświadczenia. Polecam oczywiście drugą opcję.

Idź na południe i masakruj watahy wielkich wilków. Wykorzystaj to, że możesz mieć dwa stworzenia w drużynie - odeślij duszka, a przyślij bohaterkę, pająka, ochroniarza lub wiedźmę. Zapisz grę w [4] i dalej masakruj wilki, aż dojdziesz do [5] . Tam znajduje się ciało kolejnego "wybrańca". Przeszukaj je, a zdobędziesz Zbroję Dębowego Liścia, 275 punktów doświadczenia, a Trowy zaśpiewają ci kolejną piosenkę. Teraz idź do Finna , który znajduje się w [6] . Porozmawiaj z nim - ponownie będziesz miał dwie możliwości:

Bycie miłym uruchomi dodatkowe zadanie - Ukryte urwisko (Farma Finna) | Rozdział III i IV The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Bycie miłym uruchomi dodatkowe zadanie. Musisz wykończyć kruki oraz drzewce znajdujące się w [7] . Zrób to, bo uzyskasz w ten sposób dodatkowe 330 punktów doświadczenia. Drzewce są bardzo silne, lecz powolne - najlepszą bronią na nie jest łuk. Po wykonaniu zadania wracaj do Finna .

Jeśli będziesz niemiły, to dodatkowe zadanie cię ominie, a także związane z nim doświadczenie - Ukryte urwisko (Farma Finna) | Rozdział III i IV The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Jeśli będziesz niemiły, to dodatkowe zadanie cię ominie, a także związane z nim doświadczenie. Od razu będziesz musiał wykaraskać się z sytuacji. Sposób pożegnania cię będzie zależny od tego, jaki byłeś dla córki farmera zaraz po wejściu do Kirkwall .

Tak czy inaczej musisz znaleźć jakieś rozwiązanie. Dlatego udaj się do Kirkwall korzystając z przejść w [C] lub [D] , a tam wejdź do karczmy. Zagadaj z Connorem w [13] . Jeśli nie okłamałeś córki farmera , to rozmowa zakończy się bójką. Odeślij swoich towarzysz i daj się pokonać. Otrzymasz 300 doświadczenia. Jeśli skłamałeś jej - to wtedy możesz wybrać co dalej.

Jeśli będziesz miły to rozmową przekonasz Connora , aby walczył za swoją damę - Ukryte urwisko (Farma Finna) | Rozdział III i IV The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Jeśli będziesz miły to rozmową przekonasz Connora , aby walczył za swoją damę. Jest to wygodniejszy sposób rozwiązania sytuacji, za co otrzymasz 330 doświadczenia.

Jeśli będziesz niemiły, to Connor cię zaatakuje - Ukryte urwisko (Farma Finna) | Rozdział III i IV The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Jeśli będziesz niemiły, to Connor cię zaatakuje. Daj się pokonać, odeślij towarzyszy by ci nie przeszkadzali w dostawaniu ciosów. Gdy poddasz się, problem zostanie rozwiązany, a ty dostaniesz 330 doświadczenia.

Tak czy inaczej - wracaj przejściem w [B] lub [C] do Ukrytego urwisko (Farmy Finna) . Zapisz grę w [4] . Idź do [6] , gdzie stoi Finn . Porozmawiaj z nim, a dowiesz się, gdzie możesz znaleźć swój dzwonek. Udaj się do [8] , oczyszczając ponownie teren z okolicznych wilków. Jest tam koń, którego musisz zabić - najlepiej zrobić to strzelając z daleka z łuku.

Gdy już będzie po wszystkim, dostaniesz Magiczny dzwonek i 330 punktów doświadczenia. Teraz udaj się do Świątyni Caleigh w [B] i wejdź do [3] . Po rozmowie z Caleigh dostaniesz 330 punktów doświadczenia, a także możliwość wejścia do Wysokiego gaju bramą w [E] . Skorzystaj z niej, by zacząć nowy rozdział.

Podobało się?

0

The Bard's Tale

19 października 2004

PC PlayStation Xbox Mobile
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl