Lochy MacRatha B | Rozdział X | The Bard's Tale Opowieści Barda
Aktualizacja:
Lochy MacRatha B

W tej części jest podobnie. Podobne pułapki, ci sami przeciwnicy. Zaczynasz w [1] - uważając na pułapkę idź do [2] . Zauważysz tam dwie grupy tańczących zombie. Po obejrzeniu showu pokonaj wszystkich przeciwników - będzie ich sporo. Potem idź do skrzyni w [3] i wyciągnij ze skrzyni Żmijowy kamień oraz srebro. Teleporty w [4] i [5] zaprowadzą cię do poprzednich pomieszczeń, tylko [6] zaniesie cię dalej - do [7] .
Uważając na pułapkę przejdź do [8] . Tam czeka duch który każe ci zapalić pięć pochodni rozstawionych wokół kolumn. Jeśli w Houton zabrałeś psa, to wtedy duch właśnie jego przywoła. Jeśli nie grałeś z psem, to duch przywoła Nuckelavee , którego będziesz musiał pokonać. Tak czy inaczej drzwi na północy staną otworem, a ty nauczysz się nowej melodii - Zaklinaczki.
Otwórz skrzynię w [9] i wyciągnij amulet - Dębowy pas. Teleporty w [10] i [11] prowadzą do poprzednich pomieszczeń, natomiast to w [12] zaprowadzi cię do [14] . Tutaj pokonując przeciwników i uważając na pułapki dostań się do skrzyni w [15] , skąd wyciągnij Żmijowy kamień oraz srebro. Teleport w [15] zabierze cię do [1] , więc wybierz ten w [16] by przenieść się do [7] . Następnie idź do [13] , aby znaleźć się w kolejnej komnacie.
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.