The Bard's Tale: Farma
Aktualizacja:
Farma

Wyjścia:
[A] - Farma / Stromness
[B] - Farma / Kopalnie Firbolgów
Przez większość czasu na tym poziomie również będziesz musiał bronić Hatchera . Na początku szybko zapisz grę w [1] . Przeciwnikami będą tym razem zwierzęta - świnie, kurczaki i krowy. I znów, nie ma czasu na zabijanie ich. Odpędzaj je i biegnij za Hatcherem . Uważaj - prosiaki mogą cię unieruchamiać. W końcu dobiegniesz do [2] , gdzie znajduje się dom Hatchera . Teraz musisz ochraniać go przed trzema falami martwych zwierząt. Nie będzie to trudne, polecam łuk. Upewnij się, że masz maksymalną liczbę towarzyszy.
Potem w [3] pojawi się wielki Haggisowy potwór złożony z mięsnych odpadków. Będzie w ciebie rzucał kawałkami mięsa. Musisz i atakować jego i patrzeć, czy z Hatcherem jest wszystko w porządku - niech nie zginie, bo nie dostaniesz łuku. Ty sam także używaj łuku. Haggisowy potwór co jakiś czas będzie odnawiał swoją energię, zrobi to ze trzy razy - najlepiej się pospieszyć, by nie miał czasu się zregenerować. Gdy go pokonasz dostaniesz 880 doświadczenia, tarczę Onaich, a od Hatchera - łuk Ddraig Goch.
Teraz dopiero zbadaj okolicę. W skrzyni w [4] znajdziesz srebro, w pniu w [5] - Żmijowy kamień oraz amulet Czterolistna koniczyna, a w skrzyni w [6] - trzy Żmijowe kamienie i srebro. Na północ od chaty znajduje się kolejny pień, a w nim amulet - Pierścień złotego ostu. Teraz skieruj kroki do [B] , po drodze porozmawiasz z Hatcherem i dostaniesz 5500 doświadczenia. Zanim jednak wejdziesz do kopalni, wróć się do Stromness , wyrusz w świat i przed Dounby przejdź do Ruin Dun Alfiene (znajdują się na północny wschód od Leśnej Wieży ).
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
