Las Houton | Rozdział I i II The Bard's Tale Opowieści Barda
Aktualizacja:
Las Houton

Wyjścia:
[A] - Las Houton / Houton
[B] - Las Houton / Leśne więzienie
Cóż, las jak las - dużo istot do zabicia, mało do porozmawiania. Czerwonymi kropkami oznaczone są watahy Trowów - uważaj, bo są tu i Trowy z mieczami, z dzidami i z łukami. Jednak stworki te nie są wytrzymałe i łatwo padają. Najlepiej od razu zapisz grę w punkcie [1] . Możesz przeszukać pnie drzew, które otwierają się jak skrzynie - w [2] , [3] , [4] i [5] . Pień w [3] kryje dwa Żmijowe kamienie. Gdy już wszystko zabijesz i wszystko znajdziesz, zapisz grę w [6] i wejdź do [B] - do Leśnego więzienia . Za podanie hasła dostaniesz 200 punktów doświadczenia. W środku czeka cię krótka walka, a potem zagadka. Musisz w odpowiedniej kolejności przesuwać dźwignie w [7] , [8] i [9] .
Teraz musisz się zdecydować, czy uwolnisz Ketilla czy go zabijesz. Jeśli chcesz go uwolnić, to musisz przesuwać dźwignie zgodnie ze wskazówkami więźniów. Jeśli nie - przesuń osiemnaście razy jedną dźwignie by zabić wszystkich. Ta decyzja - czy uwolnić czy zabić - ma wpływ na dalsze wydarzenia, a obie drogi zostały opisane. Droga A jest szybsza, lecz Droga B przyniesie ci o wiele więcej doświadczenia, dlatego polecam właśnie ją.
Droga A to ta po zabiciu Ketilla . Droga B - po jego uwolnieniu.
DROGA A Musisz wyjść drzwiami w [B] . W lesie znowu pojawią się Trowy - przedrzyj się do [A] by powrócić do Houton . Tam idź do [O], do Złowróżbnego lasu , a potem zaraz do Bannafeeta w [6] . Porozmawiaj z nim. Wygada się o kryjówce Ketilla , jednak zaraz potem ucieknie. Dlatego wracaj do Houton . Jak tylko tam wejdziesz, spotkasz ponownie Truncherface'a . Da ci 5 Żmijowych kamieni, nowe zadanie i udostępni na głównej mapie możliwość dojścia do lokacji Kirkwall (rozdział trzeci). My jednak najpierw zajmiemy się rozdziałem drugim. W tym celu idź do wyjścia z wioski w [P] . Zanim wyjdziesz, porozmawia z tobą Szeryf Rucky . Podziękuje za oczyszczenie lasu z Trowów i za zabicie Ketilla , jednak nie masz co się spodziewać żadnej nagrody. Będziesz mógł natomiast iść do lokacji Kniei Uroczysko - i to jest właśnie drugi rozdział. Najpierw jednak idź na zachód od Houton , do Terenów łowieckich . | DROGA B Aby rozwiązać zagadkę, musisz w odpowiedniej kolejności przesuwać dźwignie. Dźwignia numer 1 znajduje się w [7] , dźwignia 2 w [8] , a 3 - w [9] . Przesuń je w następującej kolejności: 2, 1, 2, 3, 1, 2. Dostaniesz 200 doświadczenia za rozwiązanie zagadki i uwolnisz więźniów. Musisz wyjść drzwiami w [B] . W lesie znowu pojawią się Trowy - przedrzyj się do [A] by powrócić do Houton . Tam idź do [O], do Złowróżbnego lasu , a potem zaraz do Bannafeeta w [6] . Porozmawiaj z nim. Dostaniesz nową melodię - Bohaterkę i 200 punktów doświadczenia. wracaj do Houton . Jak tylko tam wejdziesz, spotkasz ponownie Truncherface'a . Da ci 5 Żmijowych kamieni, nowe zadanie i udostępni na głównej mapie możliwość dojścia do lokacji Kirkwall (rozdział trzeci). My jednak najpierw zajmiemy się rozdziałem drugim. W tym celu idź do wyjścia z wioski w [P] . Zanim wyjdziesz, porozmawia z tobą Szeryf Rucky . Będziesz musiał złapać Ketilla , by móc w ogóle wrócić do wioski. Po rozmowie będziesz mógł iść do lokacji Kniei Uroczysko - i to jest właśnie drugi rozdział. Najpierw jednak idź na zachód od Houton , do Terenów łowieckich . |
0
- The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry
- The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry
- Rozdział I
- Pijany szczur | Rozdział I i II The Bard's Tale Opowieści Barda
- Houton | Rozdział I i II The Bard's Tale Opowieści Barda
- Złówróżbny las | Rozdział I i II The Bard's Tale Opowieści Barda
- Czarci krąg | Rozdział I i II The Bard's Tale Opowieści Barda
- Las Houton | Rozdział I i II The Bard's Tale Opowieści Barda
- Przerywnik - Tereny łowieckie | Rozdział I i II The Bard's Tale Opowieści Barda
- Rozdział II - Knieja Uroczysko | Rozdział I i II The Bard's Tale Opowieści Barda
- Rozdział I
- The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.