The Bard's Tale: Las Houton
Aktualizacja:
Las Houton

Wyjścia:
[A] - Las Houton / Houton
[B] - Las Houton / Leśne więzienie
Cóż, las jak las - dużo istot do zabicia, mało do porozmawiania. Czerwonymi kropkami oznaczone są watahy Trowów - uważaj, bo są tu i Trowy z mieczami, z dzidami i z łukami. Jednak stworki te nie są wytrzymałe i łatwo padają. Najlepiej od razu zapisz grę w punkcie [1] . Możesz przeszukać pnie drzew, które otwierają się jak skrzynie - w [2] , [3] , [4] i [5] . Pień w [3] kryje dwa Żmijowe kamienie. Gdy już wszystko zabijesz i wszystko znajdziesz, zapisz grę w [6] i wejdź do [B] - do Leśnego więzienia . Za podanie hasła dostaniesz 200 punktów doświadczenia. W środku czeka cię krótka walka, a potem zagadka. Musisz w odpowiedniej kolejności przesuwać dźwignie w [7] , [8] i [9] .
Teraz musisz się zdecydować, czy uwolnisz Ketilla czy go zabijesz. Jeśli chcesz go uwolnić, to musisz przesuwać dźwignie zgodnie ze wskazówkami więźniów. Jeśli nie - przesuń osiemnaście razy jedną dźwignie by zabić wszystkich. Ta decyzja - czy uwolnić czy zabić - ma wpływ na dalsze wydarzenia, a obie drogi zostały opisane. Droga A jest szybsza, lecz Droga B przyniesie ci o wiele więcej doświadczenia, dlatego polecam właśnie ją.
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
