Lochy MacRatha A | Rozdział X | The Bard's Tale Opowieści Barda
Aktualizacja:
Lochy MacRatha A

Podziemia to kilka komnat połączonych teleportami. Można tu zabłądzić, jednak jeśli będziesz korzystał z map, to oczywiście nie zabłądzisz. Za przeciwników będziesz miał zombie i szkielety, znane z ruin z przerywnika. Jest tu także trochę pułapek, a czasami wejdziesz w fioletową mgłę, która uniemożliwi ci przywoływanie towarzyszy. Nie będzie tu jednak trudno.
Zaczynasz w [1] . Jeśli w Houton byłeś niemiły dla starca, który żądał przeprosin, to spotkasz go właśnie tutaj. Jednak po rozmowie, niezależnie od tego czy będziesz teraz miły czy nie, starzec opuści podziemia, a ty dostaniesz 1430 punktów doświadczenia. Zapisz grę w [2] i kieruj się do [3] . Znajdziesz się w [4] - uważając na pułapki przejdź do [5] . Zanim to jednak zrobisz, otwórz ukryte drzwi w [10] . W skrzyni znajdziesz Żmijowy kamień oraz amulet Medalion elfów.
Jeśli wejdziesz do [9] , to ominiesz jedną komnatę ze skrzynią, ale szybciej dojdziesz do celu. Wybór należy do ciebie. Jeśli wejdziesz do [5] , to wyciągnij srebro ze skrzyni w [6] . Teleport w [7] prowadzi do [1] , teleport w [8] - do [4] . Idź do tego drugiego i teraz wybierz teleport w [9] , by przenieść się do kolejnej komnaty - opisana została w następnej części poradnika.
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.