Wieża na wyspie, poziom 2 | Rozdział XIII i XIV

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Wieża na wyspie, poziom 2

Wyjścia - Wieża na wyspie, poziom 2 | Rozdział XIII i XIV - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Wyjścia:

[A] - Wieża na wyspie, poziom 2 / Wieża na wyspie, poziom 3

Stąd również nie ma odwrotu. Na tym poziomie będziesz walczył z licznymi, lecz niezbyt wytrzymałymi (jak na poziom twojej postaci) wietrznymi wojownikami. Ułatwieniem jest to, ze na tym poziomie prócz strzelających posągów (które, nawiasem mówiąc, i tak nie są niebezpieczne) nie ma żadnych pułapek. Zaczynasz w [1] . Zabierz srebro i sztylet Basulath ze skrzyni w [2] i zapisz grę w [3] . Potem z [4] zabierz Żmijowy kamień i srebro, a z [5] samo srebro. Zapisz grę w [6] i idź do kolejnej skrzyni w [7] - znajdziesz w niej srebro i Żmijowy kamień. W skrzyni w [8] będzie srebro i nowa melodia - Ulepszona łotrzyca. Zapisz grę w [9] i przeszukaj ostatnią skrzynię w [10] , gdzie znajdziesz Żmijowy kamień i srebro. Potem wejdź do windy w [A] , by przenieść się do lokacji Wieża na wyspie, poziom 3 .

Podobało się?

0

The Bard's Tale

19 października 2004

PC PlayStation Xbox Mobile
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl