Wieża na wyspie, poziom 2 | Rozdział XIII i XIV
Aktualizacja:
Wieża na wyspie, poziom 2

Wyjścia:
[A] - Wieża na wyspie, poziom 2 / Wieża na wyspie, poziom 3
Stąd również nie ma odwrotu. Na tym poziomie będziesz walczył z licznymi, lecz niezbyt wytrzymałymi (jak na poziom twojej postaci) wietrznymi wojownikami. Ułatwieniem jest to, ze na tym poziomie prócz strzelających posągów (które, nawiasem mówiąc, i tak nie są niebezpieczne) nie ma żadnych pułapek. Zaczynasz w [1] . Zabierz srebro i sztylet Basulath ze skrzyni w [2] i zapisz grę w [3] . Potem z [4] zabierz Żmijowy kamień i srebro, a z [5] samo srebro. Zapisz grę w [6] i idź do kolejnej skrzyni w [7] - znajdziesz w niej srebro i Żmijowy kamień. W skrzyni w [8] będzie srebro i nowa melodia - Ulepszona łotrzyca. Zapisz grę w [9] i przeszukaj ostatnią skrzynię w [10] , gdzie znajdziesz Żmijowy kamień i srebro. Potem wejdź do windy w [A] , by przenieść się do lokacji Wieża na wyspie, poziom 3 .
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.