The Bard's Tale: Rozdział 14 - Wieża w Dounby
Aktualizacja:
Wieża w Dounby
Wieża składa się z kilkunastu takich samych poziomów. Zaczynasz na placu - jest tu Mackay oraz kilkunastu druidów. Cóż, nie ma tu żadnej specjalnej taktyki, musisz po prostu pokonać wszystkich, a następnie wejść do wieży. Możesz użyć nowo zdobytego artefaktu na trzecim poziomie, by szybko druidów wykończyć.
Musisz przedrzeć się przez dwanaście poziomów wypełnionych różnymi przeciwnikami. Nie staraj się walczyć ze wszystkimi na raz, najpierw wykańczaj jedną stronę planszy, potem drugą. Aby kraty do windy się otworzyły, musisz po prostu wybić wszystkich.
Poziom 1 - najłatwiejszy, są tu tylko Trowy. Nawet się nie obejrzysz, a już ich nie będzie. Zapisz grę przed wejściem do windy.
Poziom 2 - tu będziesz musiał pokonać kościane psy.
Poziom 3 - musisz pokonać wszystkie drzewce. Najlepszy do tego jest dwuręczny miecz.
Poziom 4 - zabij wszystkie rośliny i zbieraj nasiona, zanim zdążą z nich wyrosnąć nowe, mniejsze roślinki.
Poziom 5 - tu będziesz walczył z mechanicznymi wojownikami i dzikami znanymi z wieży Lugha.
Poziom 6 - przeciwnikami będą czerwone potwory, które pojawiały się w zaroślach.
Poziom 7 - tu musisz pokonać szkielety i zombie. Uważaj na ich truciznę - po pokonaniu ich wyciągnij razem cztery Żmijowe kamienie ze skrzyń stojących w rogach. Jest tu także punkt do zapisania gry - zrób to i ruszaj na kolejny poziom.
Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
