The Bard's Tale: Finstown
Aktualizacja:
Finstown

Wyjścia:
[A] - Finstown / Las Finna
[B] - Finstown / Trowi Pub
[C] - Finstown / Kwatera Jedwabnobrodego
[D] - Finstown / Zbrojownia w Finstown
Na początku nikt cię nie będzie atakował. Zapisz grę w [1] na początku. Możesz odwiedzić Trowiego Pubu w [B] , tam barman w [2] ma następujące trunki do sprzedania:
Porter ze Stromness (+2 do Siły);
Gorzałka Findleya (nie wiadomo);
Pomyje Jedwabnobrodego (+2 do Siły, +2 do Żywotności, -2 do Zręczności, -2 do Charyzmy);
Jasne Czarcie (-2 do Siły, -2 do Żywotności, +2 do Rytmu, +2 do Zręczności).
Stwórz tu szczura. Jeden z wikingów się przestraszy i - abyś milczał - da ci 1000 sztuk srebra oraz amulet Opończę Ossiana. Dodatkowo dostaniesz 1100 punktów doświadczenia. Potem udaj się do [C] . U Dirka stojącego w [3] kupić ekwipunek - jeśli masz srebro, to nie wahaj się je wydać, bo potem nie będziesz mógł tu wrócić. Porozmawiaj z wodzem wikingów w [4] - Jedwabnobrodym - by dowiedzieć się, co dla nich zrobiłeś. Dostaniesz 1320 punktów doświadczenia. To wszystko co możesz zrobić, jeśli nie decydujesz się na pomoc wieśniakom.
Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
