Lodowe Grobowce A | Rozdział VI The Bard's Tale Opowieści Barda

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Lodowe Grobowce A

Wyjścia - Lodowe Grobowce A | Rozdział VI The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Wyjścia:

[A] - Lodowe grobowce / Komnata pogrzebowa

Co prawda ta lokacja jest większa, jednak na początku zwiedzisz tylko tę część, którą pokazuje powyższa mapka. Tutaj i w sąsiedniej lokacji niebieskimi kropkami oznaczone są pułapki. Są to albo wielkie topory wychodzące ze ścian, albo bloki skalne zgniatające nieszczęśników, którzy dostali się między nie. Za przeciwników będziesz miał martwych wikingów - walczą mieczami lub rzucają toporami. Zapisz grę w [1] i idź do [2] . Stoi tam Dolyn za zasłoną z lodu. Porozmawiaj z im kilka razy - możesz być miły lub nie.

Bycie miłym kilka razy to większa nagroda, jednak dostaniesz ją o wiele później - za jakieś kilka rozdziałów - Lodowe Grobowce A | Rozdział VI The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Bycie miłym kilka razy to większa nagroda, jednak dostaniesz ją o wiele później - za jakieś kilka rozdziałów. W sumie będąc miłym otrzymasz o kilkaset punktów więcej doświadczenia i dwa amulety, a nie jeden.

Bycie niemiłym cały czas (aż już nie będziesz mógł rozmawiać z Dolynem ) sprawi, że w konsekwencji dostaniesz jeden amulet (inny niż dwa, o których wspomniałem powyżej - co sprawia, że nie można grając jeden raz zdobyć wszystkich dwudziestu pięciu amuletów) oraz mniej punktów doświadczenia - Lodowe Grobowce A | Rozdział VI The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Bycie niemiłym cały czas (aż już nie będziesz mógł rozmawiać z Dolynem ) sprawi, że w konsekwencji dostaniesz jeden amulet (inny niż dwa, o których wspomniałem powyżej - co sprawia, że nie można grając jeden raz zdobyć wszystkich dwudziestu pięciu amuletów) oraz mniej punktów doświadczenia. Polecam oczywiście opcję pierwszą.

Tak czy inaczej otrzymasz informacje. Wytwórz odkrywcę by unieruchomił dwie pułapki i udaj się do [3] . Po drodze pokonasz kilku zmarłych wikingów (niech drugim towarzyszem będzie najemnik, ty strzelaj z łuku), potem pozwól odkrywcy unieruchomić kolejne dwie pułapki. W [3] zbadaj mały obóz. Otrzymasz 880 punktów doświadczenia, zdobędziesz Kamień kruka, a na mapie głównej dostaniesz nową lokację - Wschodnie Dounby . Przeszukaj skrzynię w [4] - znajdziesz srebro oraz dwa Żmijowe kamienie. Potem idź do [1] , zapisz grę, a następnie drzwiami w [A] przejdź do Komnaty pogrzebowej .

Podobało się?

0

The Bard's Tale

19 października 2004

PC PlayStation Xbox Mobile
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl