The Bard's Tale: Czarci krąg
Aktualizacja:
Czarci krąg

Wyjścia:
[A] - Czarci krąg / Houton
Zanim wejdziesz do Czarciego kręgu , kup koniecznie łuk. Powinieneś mieć już wystarczająco dużo pieniędzy. Do tego powinieneś mieć już drugi poziom (jeśli nie - pozabijaj więcej wilków, by otrzymać doświadczenie). Gdy będziesz przygotowany, zejdź do jaskiń wejściem w [L] z Houton . Zanim pójdziesz dalej, miej na uwadze poniższe informacje.
Po pierwsze, na początku nie będziesz miał szansy zranić Czarta . Za to on ciebie - tak. Przeciwnik będzie wyskakiwał z miejsc oznaczonych czerwonymi kropkami na mapie. Będą to albo kurhany (można go wtedy zauważyć - leżący brązowy człekokształtny misiek), albo czarne jamy w skale, w które nie można wejść. Musisz omijać te miejsca, a jeśli się nie da - to podchodź i jak tylko usłyszysz ryk Czarta lub zauważysz coś - od razu uciekaj. Ciosy Czarta są mocne, więc musisz uważać, a na finałową walkę powinieneś mieć jak najwięcej energii.
Drugą przeszkodą będą pułapki - oznaczone na mapie kropkami niebieskimi. Są dwa rodzaje. Głowy byków strzelające strzałami w określone kierunki (łatwo to ominąć, poza tym nie są zbyt silne, jeśli oczywiście nie stoisz cały czas na linii strzału) albo dziury w ziemi, z których wyskakują kolce. Te drugie zostały pokazane na poniższym obrazku.
Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
