The Bard's Tale: Wieża na wyspie, poziom 1

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Wieża na wyspie, poziom 1

Wyjścia - Wieża na wyspie, poziom 1 | Rozdział XIII i XIV - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Wyjścia:

[A] - Wieża na wyspie, poziom 1 / Wieża na wyspie, poziom 2

Nie ma stąd odwrotu. Musisz iść dalej. Jest tu dużo pułapek - wyskakujących z ziemi kolców oraz strzelających posągów, ale... nie są one niebezpieczne. Zabiorą ci tylko kilka punktów życia, więc nie ma się co nimi przejmować. Zapisz grę w [1] i zabierz srebro ze skrzyni w [2] . Pokonaj przeciwników i dostań się do [3] , zapisz grę i wyciągnij ze skrzyni w [4] Żmijowy kamień, srebro oraz nową melodię - Ulepszoną zaklinaczkę. W [5] będzie kolejna skrzynie, a w niej Żmijowy kamień, srebro i nowy instrument - Lutnię Ossiana. Zapisz grę w [6] i użyj windy w [A] , by dostać się do lokacji Wieża na wyspie, poziom 2 .

Podobało się?

0

The Bard's Tale

19 października 2004

PC PlayStation Xbox Mobile
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl