The Bard's Tale: Zamarznięta rzeka
Aktualizacja:
Zamarznięta rzeka

Zaczynasz na krze lodowej. Będziesz nią płynął przez jakiś czas - musisz się bronić przed atakami niebieskich pływoludzi, które będą podpływać i wchodzić na twój "pojazd". Najlepiej tutaj mieć pająka gromów i najemnika, a walczyć łukiem. W końcu dopłyniesz do [1] , gdzie zapisz grę. Pokonaj wilki i idź do [2] . Z pnia wyciągniesz srebro. Potem musisz zabić dwie watahy Trowów (są też jeźdźcy dzików, więc uważaj). Dojdziesz do [3] , gdzie zapisz grę. Zabij wilki obok [4] , a z pnia wyciągnij Żmijowy kamień i srebro. Znów zapisz grę, przywołaj nowych towarzyszy i wejdź na krę w [5] , by popłynąć dalej. Tym razem czeka cię dłuższa droga. Gdzieś w połowie uważaj na łuczników stojących na brzegu - zabij ich z łuku. Na krze pająk i najemnik powinni sobie dawać radę z pływoludźmi.
Jak dopłyniesz do brzegu, czeka cię trudna walka - naprzeciwko wataha Trowów (plus jeźdźcy), po lewej z tyłu - wilki. Musisz jakoś sobie poradzić, możesz nawet wcześniej (później też to zrób) zapisać grę w [6] . Idź do [7] i z pnia wyciągnij Żmijowy kamień oraz srebro. Zapisz grę w [8] , po czym wejdź na krę. Czeka cię ostatnia taka przejażdżka, uważaj znów na łuczników. Upewnij się, że towarzysze są cali i zdrowi przed wyruszeniem. Gdy dopłyniesz do [9] , zapisz grę i wyciągnij miecz Casgair z [10] . Dostaniesz 1100 punktów doświadczenia i trafisz do następnej lokacji.
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
