Podziemna rzeka | Rozdział XII | The Bard's Tale Opowieści Barda

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Podziemna rzeka

Wyjścia - Podziemna rzeka | Rozdział XII | The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Wyjścia:

[A] - tu zaczynasz (nie ma powrotu)

[B] - Podziemna rzeka / Jaskinie pływoludzi

Już raz tak płynąłeś. Przed wyruszeniem w drogę upewnij się, że masz obok siebie czterech towarzyszy. Jako broń polecam nowo zdobyty miecz. Nie zapomnij też o pająku gromów, który jest bardzo skuteczny na plywoludzi. Po dopłynięciu do [1] zapisz tam grę. Pokonując kamienne stwory, przeszukaj skrzynie - w [2] znajdziesz dwa Żmijowe kamienie i srebro, a w [3] - trzy Żmijowe kamienie i srebro. Zapisz grę w [4] , stwórz cztery potwory i wyjmij swój nowy miecz. Płyń do [5] , przedzierając się przez przeciwników, gdzie zapisz grę. Potem udaj się do [B] .

Podobało się?

0

The Bard's Tale

19 października 2004

PC PlayStation Xbox Mobile
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl