The Bard's Tale: West Dounby

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

West Dounby

Wyjścia - West Dounby | Rozdzial VIII | The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Wyjścia:

[A] - Zachodnie Dounby / Stare miasto

[B] - Zachodnie Dounby / Wschodnie Dounby

[C] - Zachodnie Dounby / wyruszenie w świat

[D] - Zachodnie Dounby / Broń i zbroje u O'della

[E] - Zachodnie Dounby / Bijak

[F] - Zachodnie Dounby / Kościół w Dounby

[G] - Zachodnie Dounby / Dębowy Bęben

Znowu będziesz musiał walczyć z dużymi grupami druidów stojącymi w mieście. Możesz także po prostu uciekać od walki. Będąc w odpowiednich miejscach nie zapomnij zapisywać gry - punkty do tego są w [1] , [2] i [3] . W [D] jest sklep Broń i zbroje u O'della - zapewne masz dużo pieniędzy, więc kup po prostu co się da u sprzedawcy w [4] . W [E] jest karczma Bijak . Wejdź tam, odeślij wszystkich swoich towarzyszy i porozmawiaj z facetem w [5] . Zgódź się na uczestnictwo w konkursie i będąc na scenie przywołaj jakiekolwiek trzy stworzenia. Dostaniesz 50 srebra, 1320 punktów doświadczenia oraz amulet - Buty Żwawości. U sprzedawcy można zamówić następujące trunki:

Wdowie wino (-2 do Żywotności, +4 do Charyzmy);

Porter ze Stromness (+2 do Siły);

Pomyje Jedwabnobrodego (+2 do Siły, +2 do Żywotności, -2 do Zręczności, -2 do Charyzmy);

Świński miód (+1 do Siły, +1 do Żywotności, -4 do Charyzmy).

Możesz też odwiedzić Kościół w Dounby w [F] . Tam w [6] jest ksiądz, który może cię uleczyć, a jak zapłacisz największą kwotę, to uzyskasz dostęp do zdjęć z gry czy piosenek. Gdy pozałatwiasz już wszystkie sprawy, udaj się do [G] - do baru Dębowy Bęben . Tam najpierw zagraj koncert razem z zespołem w [7] (za co dostaniesz 935 doświadczenia), a później porozmawiaj z Duganem w [8] . Dostaniesz nowe zadanie, nową lokację na mapie, 1100 punktów doświadczenia i 10 Żmijowych kamieni. U sprzedawcy można wypić:

Czarne Ale Bodba (+2 do Rytmu);

Gorzałka Findleya (nie wiadomo);

Prywatny Zapas Kapitana Fargo (+2 do Siły, +2 do Żywotności, +2 do Szczęścia, +2 do Rytmu, +2 do Zręczności, +2 do Charyzmy)

Jasne Czarcie (-2 do Siły, -2 do Żywotności, +2 do Rytmu, +2 do Zręczności).

Jeszcze tylko przywołaj szczura i podejdź do kobiety stojącej w [9] . Przestraszy się, a gdy odeślesz szczura, dostaniesz 15 sztuk srebra i 1155 punktów doświadczenia. Idź do wyjścia w [C] - teraz zajmiemy się kolejnymi ruinami. Udaj się do Ruin Emain Macha - są one na północnym zachodzie.

Podobało się?

0

The Bard's Tale

19 października 2004

PC PlayStation Xbox Mobile
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl