Skanderska Głusza - Wiekuista klatka | Kampania, solucja Spellforce 3
Aktualizacja:
Twoim kolejnym celem będzie ponownie Iskanderska Głusza - tym razem tutaj będziesz musiał wyzwolić lady Myrah z rodu Utran spod wpływu Cnotliwych.
Odbij fortecę i przygotuj się na kontratak

Na początek konieczne będzie odbicie starej fortecy na południu mapy. Będziesz pod początku posiadał znaczne siły, więc od razu możesz ruszyć do szturmu. Po drodze możesz oczywiście przejąć będące tam sektory. Twoje siły powinny bez problemu pokonać obrońców twierdzy.
Teraz będziesz musiał się przygotować na kontratak ze strony roku Utran. Cała północna część mapy jest odgrodzona murem, jednak wszystkie będące poza nimi sektory będziesz mógł spokojnie zająć. Pamiętaj, że na przygotowanie obrony masz 19 minut. Nie możesz utracić w późniejszym etapie rozgrywki fortecy, więc wnieś w niej strażnice. Zbuduj je także w sektorach graniczących z dwiema bramami w murze Utrańczyków - znajdują się one na wschodzie i zachodzie. Pamiętaj także by wzniesione strażnice ulepszyć.
Przedostań się niezauważenie za mur
Po upływie 19 minut nastąpi atak Utrańczyków. Teraz twoim celem będzie dostanie się za mur i odnalezienie lady Myrah. Będziesz musiał się spieszyć (dobrze wykorzystać menhiry przy podróży), ponieważ będziesz miał kontrolę tylko nad swoimi bohaterami, a obrona twojego obozu zostanie powierzona komputerowi - co znaczy, że prawdopodobnie nie będzie bronił go w ogóle.

Udaj się teraz na wschód mapy, gdzie spotkasz szpiega - po rozmowie z nim będziesz musiał zdecydować jak dostać się za mur. Udaj się w tym celu na południpowy-wschód do miejsca gdzie podczas twojego poprzedniego pobytu tutaj obozowali uchodźcy z Farlornowej Nadziei - znajdziesz tu samotnego uchodźcę. Powie ci on jak dostać się za mur, jeśli odzyskasz jego dobytek znajdujący się w obozowisku przy wschodniej części muru. Kiedy zwrócisz mu dobytek dowiesz się, że przy menhirze na północy ukryty jest klucz do podziemnego przejścia. Zdobądź go, a potem udaj się do klapy znajdującej się bardziej na północy (gra będzie wskazywać ci jej lokalizację) - tutaj nie będą przeszkadzać ci wrodzy żołnierze. Będziesz musiał teraz wybrać, którego bohatera poślesz tunelem na zwiad. Odczekaj aż wybrana przez ciebie postać przebędzie tunel, a potem aktywuj menhir znajdujący się po drugiej stronie muru. Potem przeteleportuj się za pomocą menhiru za mur.
Udaj się teraz na zachód, do starego obozu lojalistów - znajdziesz tam lady Myrah w otoczeniu dwójki strażników. Myrah zacznie uciekać, a ty będziesz musiał zająć się strażnikami. Będą to dosyć silni przeciwnicy, jednak nie powinni sprawić twoim bohaterom większej trudności. Po zabiciu ich porozmawiaj z lady Myrah, znajdziesz ją w południowej części obozu. Po rozmowie z nią misja zakończy się. Po tym będzie cię czekał jeszcze kolejny krótki pobyt w Mulandirze nim wyruszysz na kolejną misję.
0
- SpellForce 3 - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania
- Prolog - Zdławić rebelię | Kampania, solucja Spellforce 3
- Szara Twierdza - Kapral | Kampania, solucja Spellforce 3
- Liannon - Źródło zarazy | Kampania, solucja Spellforce 3
- Szara Twierdza - Nie sądź, a nie będziesz sądzony | Kampania, solucja
- Farlornowa Nadzieja - Kontakt w Farlornowej Nadziei | Kampania, solucja
- Droga do Mulandiru | Kampania, solucja Spellforce 3
- Mulandir - Zaginione Miasto | Kampania, solucja Spellforce 3
- Cień Drzew - Skażenie | Kampania, solucja Spellforce 3
- Farlornowa Nadzieja - Uchodźcy cz. 1 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Iskanderska głusza - Uchodźcy cz. 2 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Światłość - Uchodźcy cz. 3 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Podnóże Barga Gor - Walka o władzę | Kampania, solucja Spellforce 3
- Mulandir - Sekret Zmiennokształtnych | Kampania, solucja Spellforce 3
- Ostrze Aonira - Piach i proch | Kampania, solucja Spellforce 3
- Światłość - Syn marnotrawny cz.1 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Nieznana wyspa - Syn marnotrawny cz.2 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Oko - Krew nie woda | Kampania, solucja Spellforce 3
- Mulandir - Brutalna pobudka | Kampania, solucja Spellforce 3
- Ostrze Aonira - Niezachwiana stanowczość | Kampania, solucja Spellforce 3
- Stare Haalâyash & Stary Klasztor | Kampania, solucja Spellforce 3
- Podnóże Barga Gor - Bardzo długie pojednanie | Kampania, solucja Spellforce 3
- Skanderska Głusza - Wiekuista klatka | Kampania, solucja Spellforce 3
- Skwarna Pustynia - Oaza - Dziedzictwo Zniszczenia | Kampania, solucja
- Oko - Więzienie umysłu | Kampania, solucja Spellforce 3
- Podnóże Gór Wietrznych - Rządca dusz | Kampania, solucja Spellforce 3
- Oko - Żmudny sojusz | Kampania, solucja Spellforce 3
- Złoty Trakt - Ostateczna próba | Kampania, solucja Spellforce 3
- Szara Twierdza - Komu bije dzwon | Kampania, solucja Spellforce 3
- Zielone wybrzeże | Kampania, solucja Spellforce 3
- Kampania
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
cysio2kcc Junior
pomóżcie gdzie w oku jest ostatnia bruzda do zamknięcia w misji plaga zza grobu mam 2 a 3 nie mogę znaleźć.
lisu24 Junior
Ktoś wie czy można zmienić poziom trudności w czasie misji?
cysio2kcc Junior
lisu24 tak można zmienić w trakcie misji.Wchodzisz do opcji i szukasz zmień poziom trudności jaki ci odpowiada.
cysio2kcc Junior
A ten 1 bruzda w którym miejscu jest przeszukałem cała mapę i nie mogę jej znaleźć.Prawdopodobnie zabili ją te cnotliwi.Proszę o mapę z tymi bruzdami.
Norbert Norek Wojtaś Junior
Cały czas mam brak dostępu a gre przeszedłem.
WoJoRGW Centurion
Ktoś wie jak dostać się do podanych, ukrytych lokacji? To jest screen z laboratorium Isamo Tahara.
Warto też by autor poradnika dodał też taką kwestię w poradniku ;)
Insanephanatic20 Junior
Mam tai problem. Utknąłem w Cieniu Drzew. Oczyściłem całą mapę z wrogów a mimo to nie mam zaliczonego zadania "Zbadaj dżunglę na południu". Nic nie mogę teraz zrobić, obszedłem całe południe kilka razy i nic. Wie ktoś jak poradzić sobie z tym ?
Gumzol91 Legionista
Gdzie jest Lady Myrah w queście na mapce "Złoty trakt: ?
zimer Junior
strona na temat SpellForce 3: Soul Harvest a odnośnik do poradnika do SpellForce 3. Dlaczego?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
