SpellForce 3: Skanderska Głusza - Wiekuista klatka
Aktualizacja:
Twoim kolejnym celem będzie ponownie Iskanderska Głusza - tym razem tutaj będziesz musiał wyzwolić lady Myrah z rodu Utran spod wpływu Cnotliwych.
Odbij fortecę i przygotuj się na kontratak

Na początek konieczne będzie odbicie starej fortecy na południu mapy. Będziesz pod początku posiadał znaczne siły, więc od razu możesz ruszyć do szturmu. Po drodze możesz oczywiście przejąć będące tam sektory. Twoje siły powinny bez problemu pokonać obrońców twierdzy.
Teraz będziesz musiał się przygotować na kontratak ze strony roku Utran. Cała północna część mapy jest odgrodzona murem, jednak wszystkie będące poza nimi sektory będziesz mógł spokojnie zająć. Pamiętaj, że na przygotowanie obrony masz 19 minut. Nie możesz utracić w późniejszym etapie rozgrywki fortecy, więc wnieś w niej strażnice. Zbuduj je także w sektorach graniczących z dwiema bramami w murze Utrańczyków - znajdują się one na wschodzie i zachodzie. Pamiętaj także by wzniesione strażnice ulepszyć.
Przedostań się niezauważenie za mur
Po upływie 19 minut nastąpi atak Utrańczyków. Teraz twoim celem będzie dostanie się za mur i odnalezienie lady Myrah. Będziesz musiał się spieszyć (dobrze wykorzystać menhiry przy podróży), ponieważ będziesz miał kontrolę tylko nad swoimi bohaterami, a obrona twojego obozu zostanie powierzona komputerowi - co znaczy, że prawdopodobnie nie będzie bronił go w ogóle.

Udaj się teraz na wschód mapy, gdzie spotkasz szpiega - po rozmowie z nim będziesz musiał zdecydować jak dostać się za mur. Udaj się w tym celu na południpowy-wschód do miejsca gdzie podczas twojego poprzedniego pobytu tutaj obozowali uchodźcy z Farlornowej Nadziei - znajdziesz tu samotnego uchodźcę. Powie ci on jak dostać się za mur, jeśli odzyskasz jego dobytek znajdujący się w obozowisku przy wschodniej części muru. Kiedy zwrócisz mu dobytek dowiesz się, że przy menhirze na północy ukryty jest klucz do podziemnego przejścia. Zdobądź go, a potem udaj się do klapy znajdującej się bardziej na północy (gra będzie wskazywać ci jej lokalizację) - tutaj nie będą przeszkadzać ci wrodzy żołnierze. Będziesz musiał teraz wybrać, którego bohatera poślesz tunelem na zwiad. Odczekaj aż wybrana przez ciebie postać przebędzie tunel, a potem aktywuj menhir znajdujący się po drugiej stronie muru. Potem przeteleportuj się za pomocą menhiru za mur.
Udaj się teraz na zachód, do starego obozu lojalistów - znajdziesz tam lady Myrah w otoczeniu dwójki strażników. Myrah zacznie uciekać, a ty będziesz musiał zająć się strażnikami. Będą to dosyć silni przeciwnicy, jednak nie powinni sprawić twoim bohaterom większej trudności. Po zabiciu ich porozmawiaj z lady Myrah, znajdziesz ją w południowej części obozu. Po rozmowie z nią misja zakończy się. Po tym będzie cię czekał jeszcze kolejny krótki pobyt w Mulandirze nim wyruszysz na kolejną misję.
- SpellForce 3 - poradnik do gry
- SpellForce 3: Poradnik do gry
- SpellForce 3: Kampania
- SpellForce 3: Prolog - Zdławić rebelię
- SpellForce 3: Szara Twierdza - Kapral
- SpellForce 3: Liannon - Źródło zarazy
- SpellForce 3: Szara Twierdza - Nie sądź, a nie będziesz sądzony
- SpellForce 3: Farlornowa Nadzieja - Kontakt w Farlornowej Nadziei
- SpellForce 3: Droga do Mulandiru
- SpellForce 3: Mulandir - Zaginione Miasto
- SpellForce 3: Cień Drzew - Skażenie
- SpellForce 3: Farlornowa Nadzieja - Uchodźcy cz. 1
- SpellForce 3: Iskanderska głusza - Uchodźcy cz. 2
- SpellForce 3: Światłość - Uchodźcy cz. 3
- SpellForce 3: Podnóże Barga Gor - Walka o władzę
- SpellForce 3: Mulandir - Sekret Zmiennokształtnych
- SpellForce 3: Ostrze Aonira - Piach i proch
- SpellForce 3: Światłość - Syn marnotrawny cz.1
- SpellForce 3: Nieznana wyspa - Syn marnotrawny cz.2
- SpellForce 3: Oko - Krew nie woda
- SpellForce 3: Mulandir - Brutalna pobudka
- SpellForce 3: Ostrze Aonira - Niezachwiana stanowczość
- SpellForce 3: Stare Haalâyash & Stary Klasztor
- SpellForce 3: Podnóże Barga Gor - Bardzo długie pojednanie
- SpellForce 3: Skanderska Głusza - Wiekuista klatka
- SpellForce 3: Skwarna Pustynia - Oaza - Dziedzictwo Zniszczenia
- SpellForce 3: Oko - Więzienie umysłu
- SpellForce 3: Podnóże Gór Wietrznych - Rządca dusz
- SpellForce 3: Oko - Żmudny sojusz
- SpellForce 3: Złoty Trakt - Ostateczna próba
- SpellForce 3: Szara Twierdza - Komu bije dzwon
- SpellForce 3: Zielone wybrzeże
- SpellForce 3: Kampania
- SpellForce 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
strona na temat SpellForce 3: Soul Harvest a odnośnik do poradnika do SpellForce 3. Dlaczego?
Gdzie jest Lady Myrah w queście na mapce "Złoty trakt: ?
Mam tai problem. Utknąłem w Cieniu Drzew. Oczyściłem całą mapę z wrogów a mimo to nie mam zaliczonego zadania "Zbadaj dżunglę na południu". Nic nie mogę teraz zrobić, obszedłem całe południe kilka razy i nic. Wie ktoś jak poradzić sobie z tym ?
Kiedy bedzie mozna pobrac pelen poradnik.
Ktoś wie jak dostać się do podanych, ukrytych lokacji? To jest screen z laboratorium Isamo Tahara.
Warto też by autor poradnika dodał też taką kwestię w poradniku ;)
Cały czas mam brak dostępu a gre przeszedłem.
1.1
2.4
3.7
Dalej nie pamiętam, ale powinny być jeszcze chyba dwie liczby popróbuj. :)
A ten 1 bruzda w którym miejscu jest przeszukałem cała mapę i nie mogę jej znaleźć.Prawdopodobnie zabili ją te cnotliwi.Proszę o mapę z tymi bruzdami.
lisu24 tak można zmienić w trakcie misji.Wchodzisz do opcji i szukasz zmień poziom trudności jaki ci odpowiada.
Ktoś wie czy można zmienić poziom trudności w czasie misji?
pomóżcie gdzie w oku jest ostatnia bruzda do zamknięcia w misji plaga zza grobu mam 2 a 3 nie mogę znaleźć.
kiedy będzie dalsza część aktualizacji poradnika spellforce 3?
mam problem z misja ze smokiem w skwarnej oazie.Smoka nie zabiłem ale zlecił mi misje z bruzdami nie wiem gdzie ich szukac pomóżcie.
Zgadza się, mini mapa naprawdę jest mini i przeoczyłem....
Napotkałem następny problem....
Nie pamiętam jak się misja nazywa ale dialog mi się zaciął i stoję w miejscu... Nie mogę wrócić na mapę świata, a wszystkie zadania już wykonałem. Mam chmurę dialogową nad głową i nie chce przeskoczyć dalej a żeby wyjść na mapę świata muszę dokończyć dialog....
Spróbuj ponaciskać na to okno pod tekstem, tam gdzie powinny być odpowiedzi, lub np. naciśnij spację, ewentualnie odejdź kawałek postacią.
Czy ktoś doszedł do misji " Iskanderska Głusza"??
Jestem już po odbiciu fortecy, wzmocnieniu się. Musze odnaleźć klucz do tuneli.
" Znajdź klucz ukryty nieopodal pobliskiego boskiego menhiru"...
Przeszukałem wszędzie i nie mogę odnaleźć klucza. Poradził sobie ktoś z tym? Jakaś wskazówka gdzie on może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
