Podnóże Gór Wietrznych - Rządca dusz | Kampania, solucja Spellforce 3
Aktualizacja:
W tej misji będziesz musiał zniszczyć odlewnię w której powstają Żelaźni - potwory z którymi przyszło ci już walczyć w poprzednich misjach. Dodatkowo w tej misji będziesz mógł skorzystać z jednostek wszystkich trzech ras.
Zbierz siły
Misję zaczniesz od znalezienie miejsca na obóz. Udaj się na południe, gdzie szybko natkniesz się na Karlesa - uciekiniera z fabryki wroga. Porozmawiaj z nim, po chwili zaatakuje cię mała grupka Cnotliwych. Pokonaj ich i porozmawiaj jeszcze raz Karlesem, a ten zaprowadzi cię do miejsca w którym będziesz mógł rozbić obóz.

Dostaniesz na początek trochę surowców, więc będziesz mógł się szybko rozbudować. Od razu zajmij sektor leżący na północny-wschód od twojego startowego obozu. Znajdziesz w nim budynek przyczółek sprzymierzonych - w nim możesz werbować jednostki wszystkich trzech ras. Co ważne, choć są to jednostki elitarne, to do ich werbunku wystarczy ci żelazo i żywność.
Póki co nie kontynuuj ekspansji - wróg będzie miał przeważające siły i możesz nie być w stanie wybronić zajętego terenu. Zamiast tego na spokojnie zbierz wojska - najlepiej miej w armii na początku przynajmniej jeden oddział Trolli wojennych (później ich liczbę zwiększaj), wróg będzie miał sporo silnych jednostek Żelaznych i Trolle świetnie się sprawdzą do walki z nimi. Przed przejściem do ofensyw warto także zrobić spore zapasy surowców - pozwoli ci się to szybko fortyfikować w kolejnych przyczółkach.
Zniszcz odlewnię
Wróg na tej mapie posiada dwa główne obozy - jeden znajduje się na wschodzie mapy, drugi zaś jest w południowo-wschodnim jej krańcu (część mapy w której się znajduje jest dodatkowo otoczona murami). Ten drugi jest twoim głównym celem. Wróg będzie dysponował tutaj znacznymi siłami, dlatego przygotuj się, że będziesz musiał sporo manewrować armią. Sektory staraj się oczywiście zabezpieczać strażnicami, jednak z uwagi na posiadanie przez wroga katapult nie oczekuj, że będą one w stanie się same wybronić.

Kiedy zajmiesz terytorium znajdujące się poza obszarem murów w południowo-wschodniej części mapy, to zajęcie zamku nie powinno stanowić problemu dla twojej armii. Zdobądź sektory wewnątrz i pokonaj grupę przeciwników przy samej odlewni (będą oznaczeni jako twój cel misji), po zabiciu ich i zniszczeniu reszty ich obozu odpali się cutscenka, po której misja zakończy się. Czeka cię teraz kolejna krótka wizyta w Mulandirze, gdzie rozpoczniesz kolejną misję.
0
- SpellForce 3 - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania
- Prolog - Zdławić rebelię | Kampania, solucja Spellforce 3
- Szara Twierdza - Kapral | Kampania, solucja Spellforce 3
- Liannon - Źródło zarazy | Kampania, solucja Spellforce 3
- Szara Twierdza - Nie sądź, a nie będziesz sądzony | Kampania, solucja
- Farlornowa Nadzieja - Kontakt w Farlornowej Nadziei | Kampania, solucja
- Droga do Mulandiru | Kampania, solucja Spellforce 3
- Mulandir - Zaginione Miasto | Kampania, solucja Spellforce 3
- Cień Drzew - Skażenie | Kampania, solucja Spellforce 3
- Farlornowa Nadzieja - Uchodźcy cz. 1 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Iskanderska głusza - Uchodźcy cz. 2 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Światłość - Uchodźcy cz. 3 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Podnóże Barga Gor - Walka o władzę | Kampania, solucja Spellforce 3
- Mulandir - Sekret Zmiennokształtnych | Kampania, solucja Spellforce 3
- Ostrze Aonira - Piach i proch | Kampania, solucja Spellforce 3
- Światłość - Syn marnotrawny cz.1 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Nieznana wyspa - Syn marnotrawny cz.2 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Oko - Krew nie woda | Kampania, solucja Spellforce 3
- Mulandir - Brutalna pobudka | Kampania, solucja Spellforce 3
- Ostrze Aonira - Niezachwiana stanowczość | Kampania, solucja Spellforce 3
- Stare Haalâyash & Stary Klasztor | Kampania, solucja Spellforce 3
- Podnóże Barga Gor - Bardzo długie pojednanie | Kampania, solucja Spellforce 3
- Skanderska Głusza - Wiekuista klatka | Kampania, solucja Spellforce 3
- Skwarna Pustynia - Oaza - Dziedzictwo Zniszczenia | Kampania, solucja
- Oko - Więzienie umysłu | Kampania, solucja Spellforce 3
- Podnóże Gór Wietrznych - Rządca dusz | Kampania, solucja Spellforce 3
- Oko - Żmudny sojusz | Kampania, solucja Spellforce 3
- Złoty Trakt - Ostateczna próba | Kampania, solucja Spellforce 3
- Szara Twierdza - Komu bije dzwon | Kampania, solucja Spellforce 3
- Zielone wybrzeże | Kampania, solucja Spellforce 3
- Kampania
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
cysio2kcc Junior
pomóżcie gdzie w oku jest ostatnia bruzda do zamknięcia w misji plaga zza grobu mam 2 a 3 nie mogę znaleźć.
lisu24 Junior
Ktoś wie czy można zmienić poziom trudności w czasie misji?
cysio2kcc Junior
lisu24 tak można zmienić w trakcie misji.Wchodzisz do opcji i szukasz zmień poziom trudności jaki ci odpowiada.
cysio2kcc Junior
A ten 1 bruzda w którym miejscu jest przeszukałem cała mapę i nie mogę jej znaleźć.Prawdopodobnie zabili ją te cnotliwi.Proszę o mapę z tymi bruzdami.
Norbert Norek Wojtaś Junior
Cały czas mam brak dostępu a gre przeszedłem.
WoJoRGW Centurion
Ktoś wie jak dostać się do podanych, ukrytych lokacji? To jest screen z laboratorium Isamo Tahara.
Warto też by autor poradnika dodał też taką kwestię w poradniku ;)
Insanephanatic20 Junior
Mam tai problem. Utknąłem w Cieniu Drzew. Oczyściłem całą mapę z wrogów a mimo to nie mam zaliczonego zadania "Zbadaj dżunglę na południu". Nic nie mogę teraz zrobić, obszedłem całe południe kilka razy i nic. Wie ktoś jak poradzić sobie z tym ?
Gumzol91 Legionista
Gdzie jest Lady Myrah w queście na mapce "Złoty trakt: ?
zimer Junior
strona na temat SpellForce 3: Soul Harvest a odnośnik do poradnika do SpellForce 3. Dlaczego?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
