SpellForce 3: Podnóże Gór Wietrznych - Rządca dusz
Aktualizacja:
W tej misji będziesz musiał zniszczyć odlewnię w której powstają Żelaźni - potwory z którymi przyszło ci już walczyć w poprzednich misjach. Dodatkowo w tej misji będziesz mógł skorzystać z jednostek wszystkich trzech ras.
Zbierz siły
Misję zaczniesz od znalezienie miejsca na obóz. Udaj się na południe, gdzie szybko natkniesz się na Karlesa - uciekiniera z fabryki wroga. Porozmawiaj z nim, po chwili zaatakuje cię mała grupka Cnotliwych. Pokonaj ich i porozmawiaj jeszcze raz Karlesem, a ten zaprowadzi cię do miejsca w którym będziesz mógł rozbić obóz.

Dostaniesz na początek trochę surowców, więc będziesz mógł się szybko rozbudować. Od razu zajmij sektor leżący na północny-wschód od twojego startowego obozu. Znajdziesz w nim budynek przyczółek sprzymierzonych - w nim możesz werbować jednostki wszystkich trzech ras. Co ważne, choć są to jednostki elitarne, to do ich werbunku wystarczy ci żelazo i żywność.
Póki co nie kontynuuj ekspansji - wróg będzie miał przeważające siły i możesz nie być w stanie wybronić zajętego terenu. Zamiast tego na spokojnie zbierz wojska - najlepiej miej w armii na początku przynajmniej jeden oddział Trolli wojennych (później ich liczbę zwiększaj), wróg będzie miał sporo silnych jednostek Żelaznych i Trolle świetnie się sprawdzą do walki z nimi. Przed przejściem do ofensyw warto także zrobić spore zapasy surowców - pozwoli ci się to szybko fortyfikować w kolejnych przyczółkach.
Zniszcz odlewnię
Wróg na tej mapie posiada dwa główne obozy - jeden znajduje się na wschodzie mapy, drugi zaś jest w południowo-wschodnim jej krańcu (część mapy w której się znajduje jest dodatkowo otoczona murami). Ten drugi jest twoim głównym celem. Wróg będzie dysponował tutaj znacznymi siłami, dlatego przygotuj się, że będziesz musiał sporo manewrować armią. Sektory staraj się oczywiście zabezpieczać strażnicami, jednak z uwagi na posiadanie przez wroga katapult nie oczekuj, że będą one w stanie się same wybronić.

Kiedy zajmiesz terytorium znajdujące się poza obszarem murów w południowo-wschodniej części mapy, to zajęcie zamku nie powinno stanowić problemu dla twojej armii. Zdobądź sektory wewnątrz i pokonaj grupę przeciwników przy samej odlewni (będą oznaczeni jako twój cel misji), po zabiciu ich i zniszczeniu reszty ich obozu odpali się cutscenka, po której misja zakończy się. Czeka cię teraz kolejna krótka wizyta w Mulandirze, gdzie rozpoczniesz kolejną misję.
- SpellForce 3 - poradnik do gry
- SpellForce 3: Poradnik do gry
- SpellForce 3: Kampania
- SpellForce 3: Prolog - Zdławić rebelię
- SpellForce 3: Szara Twierdza - Kapral
- SpellForce 3: Liannon - Źródło zarazy
- SpellForce 3: Szara Twierdza - Nie sądź, a nie będziesz sądzony
- SpellForce 3: Farlornowa Nadzieja - Kontakt w Farlornowej Nadziei
- SpellForce 3: Droga do Mulandiru
- SpellForce 3: Mulandir - Zaginione Miasto
- SpellForce 3: Cień Drzew - Skażenie
- SpellForce 3: Farlornowa Nadzieja - Uchodźcy cz. 1
- SpellForce 3: Iskanderska głusza - Uchodźcy cz. 2
- SpellForce 3: Światłość - Uchodźcy cz. 3
- SpellForce 3: Podnóże Barga Gor - Walka o władzę
- SpellForce 3: Mulandir - Sekret Zmiennokształtnych
- SpellForce 3: Ostrze Aonira - Piach i proch
- SpellForce 3: Światłość - Syn marnotrawny cz.1
- SpellForce 3: Nieznana wyspa - Syn marnotrawny cz.2
- SpellForce 3: Oko - Krew nie woda
- SpellForce 3: Mulandir - Brutalna pobudka
- SpellForce 3: Ostrze Aonira - Niezachwiana stanowczość
- SpellForce 3: Stare Haalâyash & Stary Klasztor
- SpellForce 3: Podnóże Barga Gor - Bardzo długie pojednanie
- SpellForce 3: Skanderska Głusza - Wiekuista klatka
- SpellForce 3: Skwarna Pustynia - Oaza - Dziedzictwo Zniszczenia
- SpellForce 3: Oko - Więzienie umysłu
- SpellForce 3: Podnóże Gór Wietrznych - Rządca dusz
- SpellForce 3: Oko - Żmudny sojusz
- SpellForce 3: Złoty Trakt - Ostateczna próba
- SpellForce 3: Szara Twierdza - Komu bije dzwon
- SpellForce 3: Zielone wybrzeże
- SpellForce 3: Kampania
- SpellForce 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
strona na temat SpellForce 3: Soul Harvest a odnośnik do poradnika do SpellForce 3. Dlaczego?
Gdzie jest Lady Myrah w queście na mapce "Złoty trakt: ?
Mam tai problem. Utknąłem w Cieniu Drzew. Oczyściłem całą mapę z wrogów a mimo to nie mam zaliczonego zadania "Zbadaj dżunglę na południu". Nic nie mogę teraz zrobić, obszedłem całe południe kilka razy i nic. Wie ktoś jak poradzić sobie z tym ?
Kiedy bedzie mozna pobrac pelen poradnik.
Ktoś wie jak dostać się do podanych, ukrytych lokacji? To jest screen z laboratorium Isamo Tahara.
Warto też by autor poradnika dodał też taką kwestię w poradniku ;)
Cały czas mam brak dostępu a gre przeszedłem.
1.1
2.4
3.7
Dalej nie pamiętam, ale powinny być jeszcze chyba dwie liczby popróbuj. :)
A ten 1 bruzda w którym miejscu jest przeszukałem cała mapę i nie mogę jej znaleźć.Prawdopodobnie zabili ją te cnotliwi.Proszę o mapę z tymi bruzdami.
lisu24 tak można zmienić w trakcie misji.Wchodzisz do opcji i szukasz zmień poziom trudności jaki ci odpowiada.
Ktoś wie czy można zmienić poziom trudności w czasie misji?
pomóżcie gdzie w oku jest ostatnia bruzda do zamknięcia w misji plaga zza grobu mam 2 a 3 nie mogę znaleźć.
kiedy będzie dalsza część aktualizacji poradnika spellforce 3?
mam problem z misja ze smokiem w skwarnej oazie.Smoka nie zabiłem ale zlecił mi misje z bruzdami nie wiem gdzie ich szukac pomóżcie.
Zgadza się, mini mapa naprawdę jest mini i przeoczyłem....
Napotkałem następny problem....
Nie pamiętam jak się misja nazywa ale dialog mi się zaciął i stoję w miejscu... Nie mogę wrócić na mapę świata, a wszystkie zadania już wykonałem. Mam chmurę dialogową nad głową i nie chce przeskoczyć dalej a żeby wyjść na mapę świata muszę dokończyć dialog....
Spróbuj ponaciskać na to okno pod tekstem, tam gdzie powinny być odpowiedzi, lub np. naciśnij spację, ewentualnie odejdź kawałek postacią.
Czy ktoś doszedł do misji " Iskanderska Głusza"??
Jestem już po odbiciu fortecy, wzmocnieniu się. Musze odnaleźć klucz do tuneli.
" Znajdź klucz ukryty nieopodal pobliskiego boskiego menhiru"...
Przeszukałem wszędzie i nie mogę odnaleźć klucza. Poradził sobie ktoś z tym? Jakaś wskazówka gdzie on może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
