Podnóże Barga Gor - Walka o władzę | Kampania, solucja Spellforce 3
Aktualizacja:
To ostatnia z misji mających na celu pozyskanie sojuszników. Udajesz się tutaj do podnóża Barga Gor, gdzie masz się spotkać z Gorem - zmniennokształtnym orkiem, którego spotkałeś przed wejściem do Mulandiru.
Rzuć wyzwanie Krellowi
Gor będzie na ciebie czekał na samym początku mapy - porozmawiaj z nim. Dowiesz się, że musicie wspólnie rzucić wyzwanie przywódcy orków - Krellowi, by przejąć władzę nad plemieniem. Będziesz musiał też tutaj zrezygnować z jednego ze swoich członków drużyny, ponieważ Gor dołączy do niej. Teraz możecie się udać na spotkanie z Krellem. Ten rozkaże swoim wojakom zaatakowanie cię - pokonanie ich nie będzie trudne. Teraz musisz udać się na północ, do jednego z obozów orków by zebrać siły przeciwko Krellowi. Tutaj czeka cię jeszcze pojedynek z jednym z orkowych przywódców - choć do dyspozycji w tej walce będziesz miał tylko Gora, to również nie powinna ona ci sprawić większych trudności.

Otrzymasz teraz do dyspozycji obóz, a twoim celem będzie zdobycie pozycji Krella. Jednakże początkowo nie będziesz posiadał dostępu do mocniejszych jednostek - w tym celu będziesz musiał sobie zjednać cztery klany orków, które znajdziesz na mapie. Zanim jednak się za to zabierzesz zajmij dwa sektory znajdujące się na południe od ciebie i umocnij się. Potem możesz zacząć zajmować dalsze sektory i przeciągać kolejne klany na swoją stronę. Najlepiej zacznij od klanu Zul, który znajduje się na zachodzie. Po pokonaniu ich wodza otrzymasz możliwość werbunku włóczników, a dodatkowo ich ziemie nie są specjalnie wystawione na atak. W następnej kolejności zajmij klany znajdujące się na północnym-zachodzie - Karr oraz Nok. Po przejęciu ich otrzymasz dostęp do zabijaki oraz masakratora. Ostatni pozostaje klan Kae'Ran na południowym-zachodzie. Sprawę z nimi możesz załatwić pokojowo, ich przywódca poprosi cię o przyniesienie głowy najsilniejszego wodza - będzie to głowa jednego z wcześniej zabitych przez ciebie wodzów, które powinieneś zebrać po ich zabiciu. By zadanie powiodło się musisz dać mu głowę przywódcy klanu Nok. Wtedy klan Kae'Ran przyłączy się do ciebie, a ty otrzymasz możliwość werbunku jednostek myśliwych.
Uwaga, jak pewnie zauważyłeś, masz jeszcze zadanie poboczne Zdrada. Jednak jeśli chcesz je wykonać, to możesz zapomnieć o pokojowym przyłączeniu się klanu Kae'Ran do ciebie. Przyjaciel Gora, w zamian za pomoc oczekuje, że przyniesiesz mu głowę przywódcy tego klanu.
Oczywiście, w między czasie Krell będzie nieustannie cię atakował, jednak pokonanie jego sił nie powinno być trudne. Same wieżyczki obronne nie powstrzymają go co prawda, ale dadzą ci dość czasu na manewrowanie siłami i pokonywanie kolejnych grup. Kiedy zbierzesz już wszystkie klany zbierz jak największe siły i uderz na obóz Krella - jego zdobycie nie powinno być trudne. Po wygranej czeka cię jeszcze pojedynek z samym Krellem - odbędzie się on na arenie na północy mapy. Choć w tej walce będziesz miał do dyspozycji tylko Gora, to pokonanie twojego przeciwnika nie będzie specjalnie trudne. Po zabiciu Krella misja zakończy się. Teraz możesz wykonać misję poboczną Samotny podróżnik, którą otrzymałeś na początku tej misji.
Samotny podróżnik - Zadanie poboczne

Uwaga, zadanie to pozwala na dołączenie do twojej drużyny dodatkowemu bohaterowi, więc warto je wykonać. By wykonać misje musisz się udać do jaskiń w południowej części mapy, a następnie przeszukać je. Szybko natrafisz na człowieka imieniem Uram, który będzie walczył z demonem. Pomóż mu w walce, demon jest dosyć silny, więc musisz uważać, jednak wykorzystując zdolności bohaterów walka nie powinna sprawić ci większych trudności. Po walce porozmawiaj z Uramem. Po dialogu misja się zakończy. Możesz jeszcze przeszukać resztę jaskini - napotkasz kilka grup goblinów i znajdziesz trochę przedmiotów.
Kieł Zaracha - Zadanie poboczne
Na południu mapy natkniesz się na orkowego kowala - Berghola Beczelnika. Poprosi cię o zdobycie rogu bestii - kościożuja, jest mu on potrzebny do wykucia broni. Bestię znajdziesz na zachodzie mapy - niedaleko obozu Kae'Ran. Pokonanie go, wbrew słowom orka, nie powinno ci sprawić trudności. Po zabiciu zabierz od niego róg i wróć do kowala. Wykuje on dla ciebie broń, a dodatkowo przyłączy się on do twojego obozu w Mulandirze.
0
- SpellForce 3 - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania
- Prolog - Zdławić rebelię | Kampania, solucja Spellforce 3
- Szara Twierdza - Kapral | Kampania, solucja Spellforce 3
- Liannon - Źródło zarazy | Kampania, solucja Spellforce 3
- Szara Twierdza - Nie sądź, a nie będziesz sądzony | Kampania, solucja
- Farlornowa Nadzieja - Kontakt w Farlornowej Nadziei | Kampania, solucja
- Droga do Mulandiru | Kampania, solucja Spellforce 3
- Mulandir - Zaginione Miasto | Kampania, solucja Spellforce 3
- Cień Drzew - Skażenie | Kampania, solucja Spellforce 3
- Farlornowa Nadzieja - Uchodźcy cz. 1 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Iskanderska głusza - Uchodźcy cz. 2 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Światłość - Uchodźcy cz. 3 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Podnóże Barga Gor - Walka o władzę | Kampania, solucja Spellforce 3
- Mulandir - Sekret Zmiennokształtnych | Kampania, solucja Spellforce 3
- Ostrze Aonira - Piach i proch | Kampania, solucja Spellforce 3
- Światłość - Syn marnotrawny cz.1 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Nieznana wyspa - Syn marnotrawny cz.2 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Oko - Krew nie woda | Kampania, solucja Spellforce 3
- Mulandir - Brutalna pobudka | Kampania, solucja Spellforce 3
- Ostrze Aonira - Niezachwiana stanowczość | Kampania, solucja Spellforce 3
- Stare Haalâyash & Stary Klasztor | Kampania, solucja Spellforce 3
- Podnóże Barga Gor - Bardzo długie pojednanie | Kampania, solucja Spellforce 3
- Skanderska Głusza - Wiekuista klatka | Kampania, solucja Spellforce 3
- Skwarna Pustynia - Oaza - Dziedzictwo Zniszczenia | Kampania, solucja
- Oko - Więzienie umysłu | Kampania, solucja Spellforce 3
- Podnóże Gór Wietrznych - Rządca dusz | Kampania, solucja Spellforce 3
- Oko - Żmudny sojusz | Kampania, solucja Spellforce 3
- Złoty Trakt - Ostateczna próba | Kampania, solucja Spellforce 3
- Szara Twierdza - Komu bije dzwon | Kampania, solucja Spellforce 3
- Zielone wybrzeże | Kampania, solucja Spellforce 3
- Kampania
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
cysio2kcc Junior
pomóżcie gdzie w oku jest ostatnia bruzda do zamknięcia w misji plaga zza grobu mam 2 a 3 nie mogę znaleźć.
lisu24 Junior
Ktoś wie czy można zmienić poziom trudności w czasie misji?
cysio2kcc Junior
lisu24 tak można zmienić w trakcie misji.Wchodzisz do opcji i szukasz zmień poziom trudności jaki ci odpowiada.
cysio2kcc Junior
A ten 1 bruzda w którym miejscu jest przeszukałem cała mapę i nie mogę jej znaleźć.Prawdopodobnie zabili ją te cnotliwi.Proszę o mapę z tymi bruzdami.
Norbert Norek Wojtaś Junior
Cały czas mam brak dostępu a gre przeszedłem.
WoJoRGW Centurion
Ktoś wie jak dostać się do podanych, ukrytych lokacji? To jest screen z laboratorium Isamo Tahara.
Warto też by autor poradnika dodał też taką kwestię w poradniku ;)
Insanephanatic20 Junior
Mam tai problem. Utknąłem w Cieniu Drzew. Oczyściłem całą mapę z wrogów a mimo to nie mam zaliczonego zadania "Zbadaj dżunglę na południu". Nic nie mogę teraz zrobić, obszedłem całe południe kilka razy i nic. Wie ktoś jak poradzić sobie z tym ?
Gumzol91 Legionista
Gdzie jest Lady Myrah w queście na mapce "Złoty trakt: ?
zimer Junior
strona na temat SpellForce 3: Soul Harvest a odnośnik do poradnika do SpellForce 3. Dlaczego?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
