Oko - Krew nie woda | Kampania, solucja Spellforce 3
Aktualizacja:
Po krótkim pobycie w Mulandirze, gdzie aktywujesz nexus za pomocą zdobytych kamieni wyruszysz do Oka, gdzie spodziewasz się znaleźć źródło zarazy. Na twojej drodze będzie stał Sentenza Noria, a wpierać cię będą siły Światłości pod przywództwem Rondara Locaine'a.
Pokonaj Sentenzę Norie
Pierwsza część misji będzie stosunkowo prosta - musisz dostać się do siedziby Isamo Tahara, która znajduje się w centrum mapy. W okolicy będzie trochę sił armii królewskiej, jednak ich pokonanie nie powinno stanowić problemów dla twoich bohaterów, zwłaszcza, że żołnierze będą musieli jeszcze walczyć z nieumarłymi. Możesz też przeszukać resztę mapy - co prawda większość terenu będzie niedostępna, jednak zawsze zdobędziesz trochę przedmiotów. Dodatkowo na zachodzie mapy spotkasz najemników (mini zadanie Miecze do wynajęcia) - możesz ich wynająć do szturmu na twierdzę, jednak jest to dosyć kosztowe, a i tak powinieneś poradzić sobie bez nich.
Kiedy dotrzesz do twierdzy pokonaj znajdujących się w jej dolnej części żołnierzy, a potem aktywuj menhir i utwór połączenie między nim, a menhirem znajdującym się na początku mapy. Dołączy wtedy do ciebie Rondar Locaine wraz z swoimi niewielkimi siłami.

Teraz czeka cię walka z Sentenzą - jego żołnierze przepuszczą cię byś mógł z nim porozmawiać. Po rozmowie rozpocznie się walka - skup się w niej na jak najszybszym pokonaniu Sentenzy. Jak wiesz z pierwszym misji to dosyć mocny wojownik. Po zabiciu go będziesz mógł zejść do podziemi i zbadać laboratorium.
Zbadaj laboratorium
Czeka cię teraz przeszukiwanie laboratorium Isamo Tahara. Uważaj, znajduje się tu sporo silnych przeciwników, dlatego najlepiej często zapisuj. Jeśli chcesz jak najszybciej przejść ten etap, kieruj się cały czas na zachód, a kiedy dojdziesz do końca mapy pójdź korytarzem na północ. Oczywiście warto też zbadać resztę mapy, znajdziesz tu trochę przedmiotów i oczywiście zdobędziesz doświadczenia za zabitych przeciwników.

Po drodze napotkasz ducha, który okaże się być dawną przyjaciółką twojej postaci. Jednak weźmie cię ona za Isamo Tahara i będzie próbowała cię zabić. Uważaj, przyzywa ona do walki nieumarłych, więc postaraj się jak najszybciej ją pokonać.
Idąc dalej dotrzesz do źródła pieśni - tutaj będziesz musiał zostawić swoich towarzyszy i ruszyć dalej tylko główną postacią. Po cutscence która odpali się w kolejnym pomieszczeniu, czeka cię walka - tym razem z samym Locainem. Niezależnie od tego co zrobisz i tak tutaj przegrasz. Na tym misja zakończy się.
0
- SpellForce 3 - poradnik do gry
- Poradnik do gry
	- Kampania
		- Prolog - Zdławić rebelię | Kampania, solucja Spellforce 3
- Szara Twierdza - Kapral | Kampania, solucja Spellforce 3
- Liannon - Źródło zarazy | Kampania, solucja Spellforce 3
- Szara Twierdza - Nie sądź, a nie będziesz sądzony | Kampania, solucja
- Farlornowa Nadzieja - Kontakt w Farlornowej Nadziei | Kampania, solucja
- Droga do Mulandiru | Kampania, solucja Spellforce 3
- Mulandir - Zaginione Miasto | Kampania, solucja Spellforce 3
- Cień Drzew - Skażenie | Kampania, solucja Spellforce 3
- Farlornowa Nadzieja - Uchodźcy cz. 1 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Iskanderska głusza - Uchodźcy cz. 2 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Światłość - Uchodźcy cz. 3 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Podnóże Barga Gor - Walka o władzę | Kampania, solucja Spellforce 3
- Mulandir - Sekret Zmiennokształtnych | Kampania, solucja Spellforce 3
- Ostrze Aonira - Piach i proch | Kampania, solucja Spellforce 3
- Światłość - Syn marnotrawny cz.1 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Nieznana wyspa - Syn marnotrawny cz.2 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Oko - Krew nie woda | Kampania, solucja Spellforce 3
- Mulandir - Brutalna pobudka | Kampania, solucja Spellforce 3
- Ostrze Aonira - Niezachwiana stanowczość | Kampania, solucja Spellforce 3
- Stare Haalâyash & Stary Klasztor | Kampania, solucja Spellforce 3
- Podnóże Barga Gor - Bardzo długie pojednanie | Kampania, solucja Spellforce 3
- Skanderska Głusza - Wiekuista klatka | Kampania, solucja Spellforce 3
- Skwarna Pustynia - Oaza - Dziedzictwo Zniszczenia | Kampania, solucja
- Oko - Więzienie umysłu | Kampania, solucja Spellforce 3
- Podnóże Gór Wietrznych - Rządca dusz | Kampania, solucja Spellforce 3
- Oko - Żmudny sojusz | Kampania, solucja Spellforce 3
- Złoty Trakt - Ostateczna próba | Kampania, solucja Spellforce 3
- Szara Twierdza - Komu bije dzwon | Kampania, solucja Spellforce 3
- Zielone wybrzeże | Kampania, solucja Spellforce 3
 
 
- Kampania
		
 
- Poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
cysio2kcc Junior
pomóżcie gdzie w oku jest ostatnia bruzda do zamknięcia w misji plaga zza grobu mam 2 a 3 nie mogę znaleźć.
lisu24 Junior
Ktoś wie czy można zmienić poziom trudności w czasie misji?
cysio2kcc Junior
lisu24 tak można zmienić w trakcie misji.Wchodzisz do opcji i szukasz zmień poziom trudności jaki ci odpowiada.
cysio2kcc Junior
A ten 1 bruzda w którym miejscu jest przeszukałem cała mapę i nie mogę jej znaleźć.Prawdopodobnie zabili ją te cnotliwi.Proszę o mapę z tymi bruzdami.
Norbert Norek Wojtaś Junior
Cały czas mam brak dostępu a gre przeszedłem.
WoJoRGW Centurion

Ktoś wie jak dostać się do podanych, ukrytych lokacji? To jest screen z laboratorium Isamo Tahara. 
Warto też by autor poradnika dodał też taką kwestię w poradniku ;) 
Insanephanatic20 Junior
Mam tai problem. Utknąłem w Cieniu Drzew. Oczyściłem całą mapę z wrogów a mimo to nie mam zaliczonego zadania "Zbadaj dżunglę na południu". Nic nie mogę teraz zrobić, obszedłem całe południe kilka razy i nic. Wie ktoś jak poradzić sobie z tym ?
Gumzol91 Legionista
Gdzie jest Lady Myrah w queście na mapce "Złoty trakt: ?
zimer Junior
strona na temat SpellForce 3: Soul Harvest a odnośnik do poradnika do SpellForce 3. Dlaczego?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
