Liannon - Źródło zarazy | Kampania, solucja Spellforce 3
Aktualizacja:
W tej misji twoim celem jest zbadanie zarazy, która wybija ludność w wiosce Liannon.
- Wejdź do Liannon
- Znajdź sposób na dostanie się do wioski
- Elfia zasadzka
- Pomóż uchodźcom - Zadanie poboczne
Wejdź do Liannon
Na początek musisz dotrzeć do wioski Liannon. Znajduje się ona w wschodniej części mapy. Kierując się do niej pójdź najlepiej południowym krańcem mapy - dzięki temu od razu zbadasz ten teren. Po drodze napotkasz leśne zwierzęta, gobliny, a także bandytów - ze wszystkimi powinieneś sobie bez trudu poradzić. W tym rejonie znajdziesz też zadanie poboczne, którego opis znajdziesz na końcu tego rozdziału. Dobrze jest je wykonać już teraz. Kiedy zbadasz południową część mapy możesz udać się do celu swojej misji.
Przy wejściu do wioski zastaniesz posterunek elfów. Porozmawiaj z ich przywódczynią. Zabroni ci ona wejść do wioski, będziesz musiał wycofać się i założyć własny obóz.
Znajdź sposób na dostanie się do wioski

Musisz teraz zebrać siły do ataku na obóz elfów. Porozmawiaj z Jeraldem Seamarkiem - będzie ci on kolejno dawał instrukcje to trzeba aktualnie zrobić. Na początek trzeba w nowym obozie zbudować tartak oraz chatę myśliwską. Dodatkowo, w północno-zachodniej części swojego sektora znajdziesz zniszczony most - wyślij natychmiast tragarzy by go naprawili. W między czasie wyślij swoich bohaterów by wybili resztę zwierząt w okolicy.
Kolejnym twoim celem będzie założenie drugiego przyczółka. Dobrze jest zająć sektor znajdujący się na południu - znajdują się tam złoża kamienia. Udaj się z powrotem do Jeralda - rozmowa z nim odblokuje ci dostęp do kolejnych budynków. Zacznij w zajętym sektorze wydobywać kamień, a jednocześnie zajmij sektor na południowym-zachodzie oraz na północnym-wschodzie (ten najbliżej obozu elfów). W pierwszym zbuduj kolejny tartak, a w drugim wnieś wieże - elfy niedługo zaczną przeprowadzać ataki w tamtym miejscu. Trzy powinny wystarczyć do obrony. Nie zapomnij o wniesieniu koszar.
Możesz też zająć sektor na wschodnie - są tam farmy, które będziesz mógł wykorzystać. Jednak musisz się liczyć w tym, że tamto miejsce także będzie atakowane.
Zajmij się teraz rozwojem posiadanych terenów, a także werbunkiem. Zajmij ostatni przyczółek znajdujący się za rzeką na północy (uważaj, na północny-zachód od niego jest spory obóz bandytów). Nie zapomnij też o rozwoju wszystkich posiadanych sektorów, w celu zwiększenia limitu populacji. Kiedy już zgromadzisz duże siły porozmawiaj z Sentenzą Noira.

Udaj się teraz z wojskiem na północ. W północno-zachodnim krańcu mapy natkniesz się na chatkę przy której będzie stał pustelnik (będzie oznaczony jako kupiec). Porozmawiaj z nim, z rozmowy dowiesz się, że idąc ścieżką na wschód trafisz na drugie wejście do Liannon, nie tak mocno pilnowane przez elfy. Udaj się we wskazanym przez niego kierunku, po drodze oczywiście warto przetrząsnąć i tą część mapy - znajdziesz trochę porozrzucanych przedmiotów. Kiedy dotrzesz do Liannon przebij się przez barykadę w północnej bramie i pokonaj jednostki elfów.
Elfia zasadzka
Zaraz po zajęciu wojski dojdzie cię wieść o ataku elfów na twoje tyły. Natychmiast wyrusz z powrotem do swojego głównego sektora - stary obóz elfów zniknął, więc możesz bez problemu przejść przez ten teren. Podczas walki skup swoje jednostki na ich przywódcy - kiedy będzie już ciężko ranny, podda się i będziesz mógł z nim pomówić.
Po rozmowie z nim będziesz musiał wrócić do Anselma - znajdziesz go w miejscu starego obozu elfów. Rozmowa z nim, niezależnie od podjętych decyzji, zakończy się walką, tak więc przygotuj się na to. Podobnie jak podczas poprzedniej walki z nim, będzie miał on wsparcie innych żołnierzy. Po pokonaniu go załączy się cutscenka po której misja zakończy się.
Pomóż uchodźcom - Zadanie poboczne

W południowym-wschodzie mapy znajdziesz obóz uchodźców, a w nim kobietę o imieniu Matka Calia. Porozmawiaj z nią, a w wyniku rozmowy dowiesz się, że człowiek o imieniu Gilbert skradł im zapasy. Poprosi cię byś go odnalazł. Zadanie nie jest trudne, na wschód od obozu znajdziesz ścieżkę na której porozrzucana będzie żywność (podświetlona na niebiesko). Idź tym śladem aż trafisz do małego obozu. Tam znajdziesz Gilberta, który przedstawi ci swoją wersję wydarzeń. Niezależnie od podjętych przez ciebie decyzji wróć po tej rozmowie do Calii i odbierz nagrodę.
0
- SpellForce 3 - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania
- Prolog - Zdławić rebelię | Kampania, solucja Spellforce 3
- Szara Twierdza - Kapral | Kampania, solucja Spellforce 3
- Liannon - Źródło zarazy | Kampania, solucja Spellforce 3
- Szara Twierdza - Nie sądź, a nie będziesz sądzony | Kampania, solucja
- Farlornowa Nadzieja - Kontakt w Farlornowej Nadziei | Kampania, solucja
- Droga do Mulandiru | Kampania, solucja Spellforce 3
- Mulandir - Zaginione Miasto | Kampania, solucja Spellforce 3
- Cień Drzew - Skażenie | Kampania, solucja Spellforce 3
- Farlornowa Nadzieja - Uchodźcy cz. 1 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Iskanderska głusza - Uchodźcy cz. 2 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Światłość - Uchodźcy cz. 3 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Podnóże Barga Gor - Walka o władzę | Kampania, solucja Spellforce 3
- Mulandir - Sekret Zmiennokształtnych | Kampania, solucja Spellforce 3
- Ostrze Aonira - Piach i proch | Kampania, solucja Spellforce 3
- Światłość - Syn marnotrawny cz.1 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Nieznana wyspa - Syn marnotrawny cz.2 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Oko - Krew nie woda | Kampania, solucja Spellforce 3
- Mulandir - Brutalna pobudka | Kampania, solucja Spellforce 3
- Ostrze Aonira - Niezachwiana stanowczość | Kampania, solucja Spellforce 3
- Stare Haalâyash & Stary Klasztor | Kampania, solucja Spellforce 3
- Podnóże Barga Gor - Bardzo długie pojednanie | Kampania, solucja Spellforce 3
- Skanderska Głusza - Wiekuista klatka | Kampania, solucja Spellforce 3
- Skwarna Pustynia - Oaza - Dziedzictwo Zniszczenia | Kampania, solucja
- Oko - Więzienie umysłu | Kampania, solucja Spellforce 3
- Podnóże Gór Wietrznych - Rządca dusz | Kampania, solucja Spellforce 3
- Oko - Żmudny sojusz | Kampania, solucja Spellforce 3
- Złoty Trakt - Ostateczna próba | Kampania, solucja Spellforce 3
- Szara Twierdza - Komu bije dzwon | Kampania, solucja Spellforce 3
- Zielone wybrzeże | Kampania, solucja Spellforce 3
- Kampania
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
cysio2kcc Junior
pomóżcie gdzie w oku jest ostatnia bruzda do zamknięcia w misji plaga zza grobu mam 2 a 3 nie mogę znaleźć.
lisu24 Junior
Ktoś wie czy można zmienić poziom trudności w czasie misji?
cysio2kcc Junior
lisu24 tak można zmienić w trakcie misji.Wchodzisz do opcji i szukasz zmień poziom trudności jaki ci odpowiada.
cysio2kcc Junior
A ten 1 bruzda w którym miejscu jest przeszukałem cała mapę i nie mogę jej znaleźć.Prawdopodobnie zabili ją te cnotliwi.Proszę o mapę z tymi bruzdami.
Norbert Norek Wojtaś Junior
Cały czas mam brak dostępu a gre przeszedłem.
WoJoRGW Centurion
Ktoś wie jak dostać się do podanych, ukrytych lokacji? To jest screen z laboratorium Isamo Tahara.
Warto też by autor poradnika dodał też taką kwestię w poradniku ;)
Insanephanatic20 Junior
Mam tai problem. Utknąłem w Cieniu Drzew. Oczyściłem całą mapę z wrogów a mimo to nie mam zaliczonego zadania "Zbadaj dżunglę na południu". Nic nie mogę teraz zrobić, obszedłem całe południe kilka razy i nic. Wie ktoś jak poradzić sobie z tym ?
Gumzol91 Legionista
Gdzie jest Lady Myrah w queście na mapce "Złoty trakt: ?
zimer Junior
strona na temat SpellForce 3: Soul Harvest a odnośnik do poradnika do SpellForce 3. Dlaczego?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
