Szara Twierdza - Komu bije dzwon | Kampania, solucja Spellforce 3
Aktualizacja:
To ostatnia misja kampanii. Dostaniesz tutaj do dyspozycji oddział żołnierzy, który ci będzie musiał wystarczyć do odbicia miasta. Na początek porozmawiaj tu z przedstawicielami każdej rasy będącej pod twoim dowództwem - dostaniesz od nich upominki. Warto też byś uzupełnił swoje zapasy mikstur - część walk podczas misji będziesz musiał stoczyć bez wsparcia armii.
Dostań się na dziedziniec

Na początek będziesz musiał przedostać się na dziedziniec w centrum miasta. Zmierzając tam na końcu mostu natkniesz się na rannego żołnierza - porozmawiaj z nim (po pierwszej jego kwestii dialogowej będziesz musiał jeszcze raz zacząć rozmowę). Następnie wejdź do miasta. W środku będzie dosyć sporo wojsk przeciwnika, dlatego będziesz musiał oszczędzać swoje siły. Staraj się odciągać mniejsze grupki wrogów i nie tracić pojedynczych żołnierzy.
Udaj się do Sali Sądowej - spotkasz przy niej potężnego Żelaznego, którego będziesz musiał pokonać. Po walce okaże się, że twoja dalsza droga jest zablokowana magiczną barierą. Udaj się więc do Komnat Królowej (znajdują się one na prawo od wejścia do Sali Sądowej) i porozmawiaj tam z dowódczynią Elysande. Dowiesz się od niej, że w Szarej Twierdzy jest trzech dowódców Locaine'a, którzy mogą posiadać przy sobie przedmioty, które pozwolą ci przekroczyć barierę. Wróć więc do miasta by ich odszukać i zabić.
Przedostań się przez barierę

Dowódców znajdziesz w Szarej Wieży, w Koszarach oraz w Więzieniu. Pokonywać ich możesz w dowolnej kolejności. Po pokonaniu pierwszego będziesz musiał jeszcze raz udać się do Elysande.
W Szarej Wieży będzie na ciebie czekać w wejściu grupa przeciwników. Będzie ich dosyć sporo, więc najlepiej odciągnij najpierw od nich mniejszą grupę i ją pokonaj, a dopiero potem resztę. Podobnie postąp z drugą grupą. Dalsza droga będzie zablokowana kolejną barierą, jednak przy niej wystarczy byś miał jakikolwiek amulet założony na swoją postać. W następnej Sali czeka cię starcie z trzema iluzjami - ich pokonanie nie powinno stanowić dla twoich bohaterów problemu. Potem zabierz od nich łup.
W więzieniu będziesz musiał udać się do miejsca gdzie byłeś zamknięty w jednej z pierwszych misji. Będzie tam czekała na ciebie Liliath. Zanim zaczniesz z nią rozmawiać zostaw bohaterów swoich przy wyjściu. Kiedy skończy się rozmowa okaże się, że to była zasadzka. Wycofaj się do sąsiedniego pomieszczenia, tak by twoi bohaterowie nie byli otoczeni. Walka będzie ciężka, najlepiej skup się na zabiciu Liliath, ponieważ ona będzie wskrzeszać swoich żołnierzy. Na koniec zbierz łup.
Będąc w koszarach idź do północnej sali (oczywiście możesz też wyczyścić pozostałe komnaty z przeciwników). Przeciwnicy po drodze nie powinni stanowić dla twoich bohaterów większych trudności. Na końcu będzie czekał na ciebie dowódca Katras. Walka z nim nie będzie zbytnio trudna - będzie walczył w pojedynkę. Po pokonaniu go zabierz ostatni przedmiot.
Wróć teraz do Elysande, po rozmowie z nią odpali się cutscenka podczas której przejdziesz przez barierę.
Pokonaj Locaine'a

Kiedy dostaniesz się do Sali Sądowej zejdź na jej środek i porozmawiaj z Locainem. Potem rozpocznie się walka. Nie będzie ona specjalnie trudna, mimo, że Locaine będzie przywoływał co jakiś czas wynaturzenia, a kiedy jego życie spadnie to połowy utworzy sadzawki które będą go ochraniać - będziesz musiał je zniszczyć. Po pokonaniu go odpali się cutscenka, po której zacznie się druga faza walki z końcowym bosem.
Teraz walka będzie trudniejsza. Bohaterów najlepiej rozprosz by atakowali go z każdej strony. Co jakiś czas będzie on przywoływał dodatkowe macki (które będą funkcjonowały jako osobni przeciwnicy), jednak możesz po prostu zabrać swoje postacie poza ich zasięg. Będzie ci w tej walce towarzyszyła jedna dodatkowa postać jednak nie musisz przejmować się jej losem - jeśli zginie po chwili się odrodzi. Walka może trochę potrwać, bo konieczne będzie być trzykrotnie zbił większość paska zdrowia bosa.
Po pokonaniu go zobaczysz końcową cuscenkę po której kampania zakończy się.
0
- SpellForce 3 - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania
- Prolog - Zdławić rebelię | Kampania, solucja Spellforce 3
- Szara Twierdza - Kapral | Kampania, solucja Spellforce 3
- Liannon - Źródło zarazy | Kampania, solucja Spellforce 3
- Szara Twierdza - Nie sądź, a nie będziesz sądzony | Kampania, solucja
- Farlornowa Nadzieja - Kontakt w Farlornowej Nadziei | Kampania, solucja
- Droga do Mulandiru | Kampania, solucja Spellforce 3
- Mulandir - Zaginione Miasto | Kampania, solucja Spellforce 3
- Cień Drzew - Skażenie | Kampania, solucja Spellforce 3
- Farlornowa Nadzieja - Uchodźcy cz. 1 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Iskanderska głusza - Uchodźcy cz. 2 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Światłość - Uchodźcy cz. 3 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Podnóże Barga Gor - Walka o władzę | Kampania, solucja Spellforce 3
- Mulandir - Sekret Zmiennokształtnych | Kampania, solucja Spellforce 3
- Ostrze Aonira - Piach i proch | Kampania, solucja Spellforce 3
- Światłość - Syn marnotrawny cz.1 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Nieznana wyspa - Syn marnotrawny cz.2 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Oko - Krew nie woda | Kampania, solucja Spellforce 3
- Mulandir - Brutalna pobudka | Kampania, solucja Spellforce 3
- Ostrze Aonira - Niezachwiana stanowczość | Kampania, solucja Spellforce 3
- Stare Haalâyash & Stary Klasztor | Kampania, solucja Spellforce 3
- Podnóże Barga Gor - Bardzo długie pojednanie | Kampania, solucja Spellforce 3
- Skanderska Głusza - Wiekuista klatka | Kampania, solucja Spellforce 3
- Skwarna Pustynia - Oaza - Dziedzictwo Zniszczenia | Kampania, solucja
- Oko - Więzienie umysłu | Kampania, solucja Spellforce 3
- Podnóże Gór Wietrznych - Rządca dusz | Kampania, solucja Spellforce 3
- Oko - Żmudny sojusz | Kampania, solucja Spellforce 3
- Złoty Trakt - Ostateczna próba | Kampania, solucja Spellforce 3
- Szara Twierdza - Komu bije dzwon | Kampania, solucja Spellforce 3
- Zielone wybrzeże | Kampania, solucja Spellforce 3
- Kampania
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
cysio2kcc Junior
pomóżcie gdzie w oku jest ostatnia bruzda do zamknięcia w misji plaga zza grobu mam 2 a 3 nie mogę znaleźć.
lisu24 Junior
Ktoś wie czy można zmienić poziom trudności w czasie misji?
cysio2kcc Junior
lisu24 tak można zmienić w trakcie misji.Wchodzisz do opcji i szukasz zmień poziom trudności jaki ci odpowiada.
cysio2kcc Junior
A ten 1 bruzda w którym miejscu jest przeszukałem cała mapę i nie mogę jej znaleźć.Prawdopodobnie zabili ją te cnotliwi.Proszę o mapę z tymi bruzdami.
Norbert Norek Wojtaś Junior
Cały czas mam brak dostępu a gre przeszedłem.
WoJoRGW Centurion
Ktoś wie jak dostać się do podanych, ukrytych lokacji? To jest screen z laboratorium Isamo Tahara.
Warto też by autor poradnika dodał też taką kwestię w poradniku ;)
Insanephanatic20 Junior
Mam tai problem. Utknąłem w Cieniu Drzew. Oczyściłem całą mapę z wrogów a mimo to nie mam zaliczonego zadania "Zbadaj dżunglę na południu". Nic nie mogę teraz zrobić, obszedłem całe południe kilka razy i nic. Wie ktoś jak poradzić sobie z tym ?
Gumzol91 Legionista
Gdzie jest Lady Myrah w queście na mapce "Złoty trakt: ?
zimer Junior
strona na temat SpellForce 3: Soul Harvest a odnośnik do poradnika do SpellForce 3. Dlaczego?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
