SpellForce 3: Szara Twierdza - Kapral
Aktualizacja:
W tej misji nie czeka cię prawie w ogóle walka, za to możesz sporo eksplorować i dowiedzieć się trochę o świecie gry. Twoim głównym celem będzie zgłoszenie się do Wielkiego Marszałka.
Koszary
Misję rozpoczniesz w budynku koszar. Możesz od razu wyjść na zewnątrz, jednak warto trochę pomyszkować. Znajdziesz w tej lokacji trochę przedmiotów, jak mikstury, a także dokumenty do przeczytania, z których możesz się dowiedzieć dodatkowych rzeczy na temat świata.
Jedno pomieszczenie w koszarach jest zamknięte - dotrzesz do niego wychodząc z sali sypialnej i skręcając w lewo - drzwi napotkasz po lewej stronie. Klucz do tego pomieszczenia znajdziesz naprzeciwko - w kuchni. Za drzwiami znajdziesz trochę ekwipunku, a także pająki których zabicie da ci trochę doświadczenia. Kiedy zbierzesz już wszystkie przedmioty w lokacji możesz wyjść na zewnątrz.
Porozmawiaj z marszałkiem
Udaj się do celu swojej misji, który znajduje się w północnej części Szarej Twierdzy. Wejdź do Szarej Wieży i znajdź w niej Angara Arandira (gra będzie ci wskazywała jego lokalizację). Porozmawiaj z nim, a następnie udaj się do Albertusa de Reymesa, znajdziesz go w komnacie na lewo od wejścia do Sali Wojennej. Po rozmowie z nim wyjdź z powrotem do miasta i udaj się do jego południowo-zachodniej części, gdzie czeka na ciebie Sentenza Noria. Tym samym ukończysz misję tutaj. Udajesz się teraz do Liannon.
Szara Twierdza - Zadania poboczne

Na obszarze miasta znajdziesz kilka zadań pobocznych. Nie są one specjalnie rozbudowane, służą głównie poznaniu świata gry. Z tego względu zostają tutaj ujęte w jednym akapicie. Ich lokalizację znajdziesz na mapie powyżej.
Uosobienie cnót (1) - Zaraz po wyjściu z koszar natkniesz się na kapłana dokonującego egzekucji na czarodziejce. Możesz porozmawiać z nim na temat jego kultu.
Więzienie - dług (2) - W więzieniu znajdującym się w południowo-wschodniej części Szarej Twierdzy znajdziesz Alistaira - znajomego żołnierza, który jest ci winien pieniądze. Możesz odebrać od niego dług i przy okazji zapytać co u niego.
Nauka to potęgi klucz (3) - Po drodze do celu twojej głównej misji natkniesz się na plac treningowy. Porozmawiaj ze znajdującą się tam sierżant Esme, możesz się zgodzić na stoczenie łącznie trzech treningowych walk. Najtrudniejsza z nich będzie druga - w niej najlepiej pokonaj w pierwszej kolejności dwójkę przybocznych twojego przeciwnika, którym będzie Anselm znany ci z pierwszej misji. Po każdej walce porozmawiaj też ponownie z sierżant. Na koniec możesz sobie wybrać nagrodę na liście misji po prawej stronie.
Sprawiedliwość Aonira (4) - Na prawo od celu twojej głównej misji znajduje się sala sądowa. W nie możesz przyjrzeć się rozprawie przeciwko elfce i na tym kończy się zadanie. Po zakończeniu możesz porozmawiać jeszcze z prowadzącym rozprawę Theseusem.
- SpellForce 3 - poradnik do gry
- SpellForce 3: Poradnik do gry
- SpellForce 3: Kampania
- SpellForce 3: Prolog - Zdławić rebelię
- SpellForce 3: Szara Twierdza - Kapral
- SpellForce 3: Liannon - Źródło zarazy
- SpellForce 3: Szara Twierdza - Nie sądź, a nie będziesz sądzony
- SpellForce 3: Farlornowa Nadzieja - Kontakt w Farlornowej Nadziei
- SpellForce 3: Droga do Mulandiru
- SpellForce 3: Mulandir - Zaginione Miasto
- SpellForce 3: Cień Drzew - Skażenie
- SpellForce 3: Farlornowa Nadzieja - Uchodźcy cz. 1
- SpellForce 3: Iskanderska głusza - Uchodźcy cz. 2
- SpellForce 3: Światłość - Uchodźcy cz. 3
- SpellForce 3: Podnóże Barga Gor - Walka o władzę
- SpellForce 3: Mulandir - Sekret Zmiennokształtnych
- SpellForce 3: Ostrze Aonira - Piach i proch
- SpellForce 3: Światłość - Syn marnotrawny cz.1
- SpellForce 3: Nieznana wyspa - Syn marnotrawny cz.2
- SpellForce 3: Oko - Krew nie woda
- SpellForce 3: Mulandir - Brutalna pobudka
- SpellForce 3: Ostrze Aonira - Niezachwiana stanowczość
- SpellForce 3: Stare Haalâyash & Stary Klasztor
- SpellForce 3: Podnóże Barga Gor - Bardzo długie pojednanie
- SpellForce 3: Skanderska Głusza - Wiekuista klatka
- SpellForce 3: Skwarna Pustynia - Oaza - Dziedzictwo Zniszczenia
- SpellForce 3: Oko - Więzienie umysłu
- SpellForce 3: Podnóże Gór Wietrznych - Rządca dusz
- SpellForce 3: Oko - Żmudny sojusz
- SpellForce 3: Złoty Trakt - Ostateczna próba
- SpellForce 3: Szara Twierdza - Komu bije dzwon
- SpellForce 3: Zielone wybrzeże
- SpellForce 3: Kampania
- SpellForce 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
strona na temat SpellForce 3: Soul Harvest a odnośnik do poradnika do SpellForce 3. Dlaczego?
Gdzie jest Lady Myrah w queście na mapce "Złoty trakt: ?
Mam tai problem. Utknąłem w Cieniu Drzew. Oczyściłem całą mapę z wrogów a mimo to nie mam zaliczonego zadania "Zbadaj dżunglę na południu". Nic nie mogę teraz zrobić, obszedłem całe południe kilka razy i nic. Wie ktoś jak poradzić sobie z tym ?
Kiedy bedzie mozna pobrac pelen poradnik.
Ktoś wie jak dostać się do podanych, ukrytych lokacji? To jest screen z laboratorium Isamo Tahara.
Warto też by autor poradnika dodał też taką kwestię w poradniku ;)
Cały czas mam brak dostępu a gre przeszedłem.
1.1
2.4
3.7
Dalej nie pamiętam, ale powinny być jeszcze chyba dwie liczby popróbuj. :)
A ten 1 bruzda w którym miejscu jest przeszukałem cała mapę i nie mogę jej znaleźć.Prawdopodobnie zabili ją te cnotliwi.Proszę o mapę z tymi bruzdami.
lisu24 tak można zmienić w trakcie misji.Wchodzisz do opcji i szukasz zmień poziom trudności jaki ci odpowiada.
Ktoś wie czy można zmienić poziom trudności w czasie misji?
pomóżcie gdzie w oku jest ostatnia bruzda do zamknięcia w misji plaga zza grobu mam 2 a 3 nie mogę znaleźć.
kiedy będzie dalsza część aktualizacji poradnika spellforce 3?
mam problem z misja ze smokiem w skwarnej oazie.Smoka nie zabiłem ale zlecił mi misje z bruzdami nie wiem gdzie ich szukac pomóżcie.
Zgadza się, mini mapa naprawdę jest mini i przeoczyłem....
Napotkałem następny problem....
Nie pamiętam jak się misja nazywa ale dialog mi się zaciął i stoję w miejscu... Nie mogę wrócić na mapę świata, a wszystkie zadania już wykonałem. Mam chmurę dialogową nad głową i nie chce przeskoczyć dalej a żeby wyjść na mapę świata muszę dokończyć dialog....
Spróbuj ponaciskać na to okno pod tekstem, tam gdzie powinny być odpowiedzi, lub np. naciśnij spację, ewentualnie odejdź kawałek postacią.
Czy ktoś doszedł do misji " Iskanderska Głusza"??
Jestem już po odbiciu fortecy, wzmocnieniu się. Musze odnaleźć klucz do tuneli.
" Znajdź klucz ukryty nieopodal pobliskiego boskiego menhiru"...
Przeszukałem wszędzie i nie mogę odnaleźć klucza. Poradził sobie ktoś z tym? Jakaś wskazówka gdzie on może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
