Prolog - Zdławić rebelię | Kampania, solucja Spellforce 3
Aktualizacja:
Pierwsza misja kampanii jest prologiem do późniejszej historii. Grasz tutaj jako Sentenza Noria, który jest dowódcą Wilczej Straży. Twoim celem jest stłumienie rewolty i pokonanie jej przywódcy - Isamo Tahara.
Przyczółek
Na początku misji otrzymujesz do dyspozycji trójkę bohaterów (Sentenze, Gwen oraz Anselma), a twoim pierwszym celem jest dodarcie do przyczółka i zgromadzenie sił. Możesz tam udać się od razu, jednak warto najpierw pójść na wschód wzdłuż strumyka - znajdziesz tam wilka, a obok niego worek z łupami - są w nim dodatkowe mikstury życia i skupienia. Po zebraniu tych przedmiotów możesz się udać prosto do obozu. Po drodze zostaniesz jeszcze raz zaatakowany przez wilki - znajdziesz koło nich tarczę, którą możesz dać jednemu ze swoich bohaterów - Anselmowi.
Po dotarciu do przyczółka porozmawiaj z Bertrandem - zaraz po tej rozmowie zostaniesz zaatakowany przez grupę buntowników. Otrzymasz już tutaj do dyspozycji żołnierzy zgromadzonych w przyczółku - staraj się ich oszczędzać podczas walki i minimalizuj straty używając zaklęcia Uzdrowienia, które może rzucać Gwen.

Po zabiciu sił wroga będziesz musiał zwiększyć swoje siły - obsadź tragarzami tartak, łowisko oraz chatę myśliwską, a po zebraniu odpowiedniej ilości zasobów zbuduj koszary. Oczekując na zebranie odpowiedniej ilości surowców by zgromadzić armię możesz przejść się po wskazanych przez grę niebieskich znacznikach (gra uczy tutaj ciebie byś przeszukiwał każdy kąt) - znajdziesz przy nich dodatkowe zasoby oraz przedmioty. Uwaga, na zachodzie i południowym zachodzie od twoich pozycji znajdują się obozowiska wroga, na razie nie mieszaj się w walkę z nimi, możesz ich łatwo obejść bokiem. Po zebraniu wszystkiego możesz wrócić do swojego obozu.
Zrekrutuj teraz dodatkowe jednostki. Gra będzie ci sugerowała zwiększenie twoich sił o dwa oddziały Podpalaczy i dwa Rekrutów - najlepiej zwerbuj dwukrotnie więcej. Następnie porozmawiaj znów z Bertrandem.
Szturm na fortecę

W drugiej części misji będziesz musiał zdobyć starą fortecę znajdującą się na wzgórzu na zachodzie mapy. Po drodze napotkasz wrogie jednostki, jednak nie będą one stanowić dla ciebie większego zagrożenia. Pamiętaj by po każdej walce leczyć dokładnie swoje jednostki.
Do środka fortecy wiodą dwie drogi - główna (znacznik bardziej na zachód) i boczna (znacznik bardziej na wschód) brama. Główną bramę możesz od razu zignorować - nie będziesz w stanie jej otworzyć, oszczędzisz sobie też walki z pilnującymi jej żołnierzami. Udaj się do bocznej bramy ścieżką wiodącą wzdłuż murów. Ta brama również będzie zamknięta, jednak twoje jednostki będą mogły bezproblemowo ją zniszczyć. Teraz możesz zająć się eliminacją sił wroga znajdujących się w fortecy. Znajduje się tam sporo żołnierzy, jednak systematycznie ich eliminując nie powinieneś mieć problemów z pokonaniem ich. Bo walce warto się rozejrzeć po fortecy, znajdziesz m.in. nową buławę dla Anselma.
Teraz musisz zejść do lochów, gdzie czeka cię dalsza część tej misji.
Forteca Vastelów: Podziemne Krypty
W drugiej etapie tej misji będziesz dowodził tylko bohaterami. Możesz tutaj włączyć kamerę podążającą (klawisz "L"), używanie jej może być wygodne w takich sekwencjach.
Na samym początków lochów otrzymasz kolejną misję samouczkową Skarby Eo, podobnie jak misja na poprzedniej mapie ma ona cię zachęcić do jak największej eksploracji. Warto więc dokładnie zbadać krypty. Przeciwnicy tutaj w większości nie będą stanowić dla ciebie zagrożenia. Wyjątkiem są wrogowie znajdujący się koło niebieskiego znacznika najbardziej na północy. Jest tam kilku żołnierzy rebelii (w tym elitarna jednostka w postaci Czempiona), a tuż obok nich pojawia się silny nieumarty przeciwnik. Najlepiej więc wywab Bertrandem (który jest łucznikiem) jednostki i pokonaj je w pewnej odległości od nieumarłego. Następnie możesz zająć się samym Nieumarłym.
Ostatnim przeciwnikiem na mapie będzie Ognisty golem strzegący przejścia do twojego głównego celu, choć jest silny nie powinieneś mieć problemów z zabiciem go, jeśli będziesz korzystać z umiejętności bohaterów. Po pokonaniu go wejdź do środka, odpali ci się cutscenka po której gra przeniesie cię do ekranu tworzenia postaci który został opisany w osobnym rozdziale.
0
- SpellForce 3 - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania
- Prolog - Zdławić rebelię | Kampania, solucja Spellforce 3
- Szara Twierdza - Kapral | Kampania, solucja Spellforce 3
- Liannon - Źródło zarazy | Kampania, solucja Spellforce 3
- Szara Twierdza - Nie sądź, a nie będziesz sądzony | Kampania, solucja
- Farlornowa Nadzieja - Kontakt w Farlornowej Nadziei | Kampania, solucja
- Droga do Mulandiru | Kampania, solucja Spellforce 3
- Mulandir - Zaginione Miasto | Kampania, solucja Spellforce 3
- Cień Drzew - Skażenie | Kampania, solucja Spellforce 3
- Farlornowa Nadzieja - Uchodźcy cz. 1 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Iskanderska głusza - Uchodźcy cz. 2 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Światłość - Uchodźcy cz. 3 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Podnóże Barga Gor - Walka o władzę | Kampania, solucja Spellforce 3
- Mulandir - Sekret Zmiennokształtnych | Kampania, solucja Spellforce 3
- Ostrze Aonira - Piach i proch | Kampania, solucja Spellforce 3
- Światłość - Syn marnotrawny cz.1 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Nieznana wyspa - Syn marnotrawny cz.2 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Oko - Krew nie woda | Kampania, solucja Spellforce 3
- Mulandir - Brutalna pobudka | Kampania, solucja Spellforce 3
- Ostrze Aonira - Niezachwiana stanowczość | Kampania, solucja Spellforce 3
- Stare Haalâyash & Stary Klasztor | Kampania, solucja Spellforce 3
- Podnóże Barga Gor - Bardzo długie pojednanie | Kampania, solucja Spellforce 3
- Skanderska Głusza - Wiekuista klatka | Kampania, solucja Spellforce 3
- Skwarna Pustynia - Oaza - Dziedzictwo Zniszczenia | Kampania, solucja
- Oko - Więzienie umysłu | Kampania, solucja Spellforce 3
- Podnóże Gór Wietrznych - Rządca dusz | Kampania, solucja Spellforce 3
- Oko - Żmudny sojusz | Kampania, solucja Spellforce 3
- Złoty Trakt - Ostateczna próba | Kampania, solucja Spellforce 3
- Szara Twierdza - Komu bije dzwon | Kampania, solucja Spellforce 3
- Zielone wybrzeże | Kampania, solucja Spellforce 3
- Kampania
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
cysio2kcc Junior
pomóżcie gdzie w oku jest ostatnia bruzda do zamknięcia w misji plaga zza grobu mam 2 a 3 nie mogę znaleźć.
lisu24 Junior
Ktoś wie czy można zmienić poziom trudności w czasie misji?
cysio2kcc Junior
lisu24 tak można zmienić w trakcie misji.Wchodzisz do opcji i szukasz zmień poziom trudności jaki ci odpowiada.
cysio2kcc Junior
A ten 1 bruzda w którym miejscu jest przeszukałem cała mapę i nie mogę jej znaleźć.Prawdopodobnie zabili ją te cnotliwi.Proszę o mapę z tymi bruzdami.
Norbert Norek Wojtaś Junior
Cały czas mam brak dostępu a gre przeszedłem.
WoJoRGW Centurion
Ktoś wie jak dostać się do podanych, ukrytych lokacji? To jest screen z laboratorium Isamo Tahara.
Warto też by autor poradnika dodał też taką kwestię w poradniku ;)
Insanephanatic20 Junior
Mam tai problem. Utknąłem w Cieniu Drzew. Oczyściłem całą mapę z wrogów a mimo to nie mam zaliczonego zadania "Zbadaj dżunglę na południu". Nic nie mogę teraz zrobić, obszedłem całe południe kilka razy i nic. Wie ktoś jak poradzić sobie z tym ?
Gumzol91 Legionista
Gdzie jest Lady Myrah w queście na mapce "Złoty trakt: ?
zimer Junior
strona na temat SpellForce 3: Soul Harvest a odnośnik do poradnika do SpellForce 3. Dlaczego?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
