Światłość - Syn marnotrawny cz.1 | Kampania, solucja Spellforce 3
Aktualizacja:
Nim przejdziesz do właściwej kolejnej właściwiej misji czeka cię krótki przystanek w Światłości. Musisz odnaleźć Whateleya - człowieka, który również poszukiwał wyspy będącej twoim kolejnym celem. Uwaga, na tej wyprawie dobrze jest mieć Yrię w drużynie, zwłaszcza jeśli grasz na wyższym poziomie trudności.
Droga do wyspy

Na początek musisz udać się do Gildii Stwórcy - znajduje się ona na wyspie na południe od miasta. By tam się dostać musisz udać się do portu i porozmawiać z przewoźnikiem, który za drobną opłatą przeniesie cię na kolejną wyspę (trzeba płacić tylko raz, następnym razem gdy będziesz chciał się tam dostać możesz skorzystać z menhiru). Gdy już będziesz na wyspie udaj się do głównego budynku znajdującego się na niej. Po wejściu zaczepi cię mag Undergast, z który wiąże się zadanie poboczne Wewnętrzny świat. Jednak by kontynuować główny wątek musisz porozmawiać z oznaczonym przez grę magiem.
Powie ci on, że Whateleya musisz szukać w slumsach - znajdują się one we wschodniej części miasta. Kiedy tam dotrzesz porozmawiaj z kobietą znajdującą się koło menhiru - powie ci, że Whateley żebrze na rynku. Znajdziesz go też tam przy schodach w północnej części rynku. Porozmawiaj z nim, a powie ci, gdzie znajduje się portal prowadzący na wyspę.

Portal jest w północno-zachodnim krańcu mapy. Będzie tam dosyć silna grupa bandytów, więc przygotuj się na walkę. Po walce dowiesz się, że do aktywacji portalu potrzebny jest kamień, który Whateley wcześniej wyrzucił na plażę. Znalezienie go nie będzie trudne - gra oznaczy ci jego lokalizację, będzie nieopodal drogi którą przybyłeś do Światłości. Potem wróć do Whateleya, gdy się do niego zbliżysz portal aktywuje się, a ty będzie mógł udać się na poszukiwaną przez ciebie wyspę.
Wewnętrzny Świat - zadanie poboczne
Kiedy będziesz w Gildii Stwórcy spotkasz maga Undergasta. Jeśli opowiesz mu o swojej misji zaproponuje ci on przyłączenie się do ciebie, jednak wpierw będziesz musiał mu pomóc w odnalezieniu i zbadaniu rozumnego golema. Znajdziesz go w kopalni na wschodzie mapy.

Podczas podróży przez kopalnie będziesz musiał ochraniać maga. Znajdziesz tu trochę nieumarłych, jednak nie powinni oni stanowić dużego problemu. Golema znajdziesz w zachodniej części mapy. Porozmawiaj z nim oraz z jego opiekunem. Undergast będzie chciał go zbadać, a po tym badaniu będziesz musiał zadecydować co się stanie z golemem. Możesz go zabrać do Gildii Stwórcy lub go zabić. Po podjęciu decyzji wróć do Gildii, gdzie będzie na ciebie czekał Undergast. Nim opuścisz kopalnie możesz je jeszcze zwiedzić - znajdziesz tu trochę przedmiotów. Będzie tam też trochę przeciwników, głównie niegroźnych jak gobliny, jednak możesz też natknąć się na znacznie potężniejszych wrogów (np. wiwerna) z którymi twoja drużyna może sobie nie poradzić.
Makabreska - zadanie poboczne
By rozpocząć to zadanie musisz zapłacić przewoźnikowi w porcie by przeniósł cię na południową stroną mapy, a następnie udaj się do jej południowo-zachodniego krańca. Natkniesz się tam na obóz bandytów - pokonaj ich, a następnie uwolnij więzionego przez nich orka o imieniu Qirr. Dowiesz się od niego, że w Światłości trwa handel orczym mięsem.
Na początek będziesz musiał udać się w okolice kopalni na wschodzie i odzyskać z rąk bandytów dowody dotyczące handlu, a także sprzęt Qirra. Grupa bandytów będzie spora, więc postaraj się część z nich odciągnąć by nie walczyć ze wszystkimi na raz. Po starciu będziesz mógł przesłuchać jednego z bandytów. Powie ci on między innymi gdzie znajduje się ich główna baza.

Wróć teraz do Qirra. Możesz w tym miejscu zakończyć to zadanie przekazując mu po prostu dowody. Jednak możesz też zaproponować wspólny atak na bazę handlarzy. W tym celu będziesz musiał udać się do slumsów, gdzie czekać będzie na ciebie Qirr.
Na miejscu Qirr zaproponuje by udać, że jest on waszym więźniem. By ten podstęp się udał musisz powiedzieć strażnikom Jestem tu po przetwory. Następnie wejdź do środka i pokonaj znajdujących się tam bandytów. Walka nie powinna sprawić ci większych trudności. Po skończeniu misji otrzymasz propozycję do Qirra, że chciałby przyłączyć się do twojej armii w Mulandirze.
0
- SpellForce 3 - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania
- Prolog - Zdławić rebelię | Kampania, solucja Spellforce 3
- Szara Twierdza - Kapral | Kampania, solucja Spellforce 3
- Liannon - Źródło zarazy | Kampania, solucja Spellforce 3
- Szara Twierdza - Nie sądź, a nie będziesz sądzony | Kampania, solucja
- Farlornowa Nadzieja - Kontakt w Farlornowej Nadziei | Kampania, solucja
- Droga do Mulandiru | Kampania, solucja Spellforce 3
- Mulandir - Zaginione Miasto | Kampania, solucja Spellforce 3
- Cień Drzew - Skażenie | Kampania, solucja Spellforce 3
- Farlornowa Nadzieja - Uchodźcy cz. 1 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Iskanderska głusza - Uchodźcy cz. 2 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Światłość - Uchodźcy cz. 3 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Podnóże Barga Gor - Walka o władzę | Kampania, solucja Spellforce 3
- Mulandir - Sekret Zmiennokształtnych | Kampania, solucja Spellforce 3
- Ostrze Aonira - Piach i proch | Kampania, solucja Spellforce 3
- Światłość - Syn marnotrawny cz.1 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Nieznana wyspa - Syn marnotrawny cz.2 | Kampania, solucja Spellforce 3
- Oko - Krew nie woda | Kampania, solucja Spellforce 3
- Mulandir - Brutalna pobudka | Kampania, solucja Spellforce 3
- Ostrze Aonira - Niezachwiana stanowczość | Kampania, solucja Spellforce 3
- Stare Haalâyash & Stary Klasztor | Kampania, solucja Spellforce 3
- Podnóże Barga Gor - Bardzo długie pojednanie | Kampania, solucja Spellforce 3
- Skanderska Głusza - Wiekuista klatka | Kampania, solucja Spellforce 3
- Skwarna Pustynia - Oaza - Dziedzictwo Zniszczenia | Kampania, solucja
- Oko - Więzienie umysłu | Kampania, solucja Spellforce 3
- Podnóże Gór Wietrznych - Rządca dusz | Kampania, solucja Spellforce 3
- Oko - Żmudny sojusz | Kampania, solucja Spellforce 3
- Złoty Trakt - Ostateczna próba | Kampania, solucja Spellforce 3
- Szara Twierdza - Komu bije dzwon | Kampania, solucja Spellforce 3
- Zielone wybrzeże | Kampania, solucja Spellforce 3
- Kampania
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
cysio2kcc Junior
pomóżcie gdzie w oku jest ostatnia bruzda do zamknięcia w misji plaga zza grobu mam 2 a 3 nie mogę znaleźć.
lisu24 Junior
Ktoś wie czy można zmienić poziom trudności w czasie misji?
cysio2kcc Junior
lisu24 tak można zmienić w trakcie misji.Wchodzisz do opcji i szukasz zmień poziom trudności jaki ci odpowiada.
cysio2kcc Junior
A ten 1 bruzda w którym miejscu jest przeszukałem cała mapę i nie mogę jej znaleźć.Prawdopodobnie zabili ją te cnotliwi.Proszę o mapę z tymi bruzdami.
Norbert Norek Wojtaś Junior
Cały czas mam brak dostępu a gre przeszedłem.
WoJoRGW Centurion
Ktoś wie jak dostać się do podanych, ukrytych lokacji? To jest screen z laboratorium Isamo Tahara.
Warto też by autor poradnika dodał też taką kwestię w poradniku ;)
Insanephanatic20 Junior
Mam tai problem. Utknąłem w Cieniu Drzew. Oczyściłem całą mapę z wrogów a mimo to nie mam zaliczonego zadania "Zbadaj dżunglę na południu". Nic nie mogę teraz zrobić, obszedłem całe południe kilka razy i nic. Wie ktoś jak poradzić sobie z tym ?
Gumzol91 Legionista
Gdzie jest Lady Myrah w queście na mapce "Złoty trakt: ?
zimer Junior
strona na temat SpellForce 3: Soul Harvest a odnośnik do poradnika do SpellForce 3. Dlaczego?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
