Budynki | Policja w SimCity
Aktualizacja:
Budynki
Posterunek policji [Police Station]

Ulepszenia | Koszt początkowy | Koszt utrzymania | Pojemność | Ilość wymaganych pracowników | Rozmiar |
Budynek podstawowy | 30000 $ | 400 $/h | 10 przestępców 2 radiowozy Patrol co godzinę | 14 (10$/4$$) | Duży |
Parking radiowozów [Patrol Car Lot] | 10000 $ | 225 $/h | 2 radiowozy | - | Bardzo mały |
Cele (parter) [Jail Cells (Ground Floor)] | 15000 $ | 300 $/h | 15 przestępców | - | Mały |
Cele (piętro) [Jail Cells (Top Floor)] | 15000 $ | 300 $/h | 15 przestępców | - | Mały (można zbudować na dachu) |
![Posterunek policji warto wybudować zaraz po jednostce straży pożarnej [Fire Station] i klinice [Clinic] - przestępczość jest bowiem nieco mniej uciążliwa niż pożary czy choroby, ale równie kłopotliwa - Budynki | Policja w SimCity - SimCity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1313/340945270.jpg)
Posterunek policji warto wybudować zaraz po jednostce straży pożarnej [Fire Station] i klinice [Clinic] - przestępczość jest bowiem nieco mniej uciążliwa niż pożary czy choroby, ale równie kłopotliwa. Budynek należy umieścić w centralnej części miasta, by łatwo dało się z niego i do niego dojechać. Początkowo dwa radiowozy i jedna cela w zupełności wystarczają, ale później trzeba zwiększyć ich ilość i odpowiednio rozbudować. Ostatecznie warto jednak porzucić posterunek i zainwestować w komisariat policji [Police Precinct], która radzi sobie znacznie lepiej.
Komisariat policji [Police Precinct]

Ulepszenia | Koszt początkowy | Koszt utrzymania | Pojemność/ Funkcja | Ilość wymaganych pracowników | Rozmiar |
Budynek podstawowy | 95000 $ | 1700 $/h | 50 przestępców 4 radiowozy Patrol co pół godziny | 76 (60$/16$$) | Bardzo duży |
Policyjna wieża dyspozytorska [Police Dispatch Tower] | 10000 $ | 525 $/h | - Radiowozy reagują natychmiast | - | Mały (można umieścić na dachu) |
Parking radiowozów [Patrol Car Lot] | 15000 $ | 600 $/h | 6 radiowozów | - | Mały |
Cele [Jail Cells] | 22000 $ | 700 $/h | 70 przestępców | - | Mały |
Cele (piętro) [Jail Cells (Top Floor)] | 22000 $ | 700 $/h | 70 przestępców | - | Mały (można zbudować na dachu) |
Centrum prewencji kryminalnej [Crime Prevention Center] | 30000 $ | 400 $/h | - Policjanci odwiedzają szkoły i parki, zmniejszając prawdopodobieństwo powstawania przestępców. | - | Mały |
Skrzydło detektywów [Detective Wing] | 60000 $ | 750 $/h | - Resocjalizuje przestępców w ich domach, zanim ci dokonają zbrodni. | - | Średni |
Lądowisko śmigłowców policyjnych [Police Helipad] | 20000 $ | 750 $/h | - Namierza przestępców podczas zbrodni i późniejszej ucieczki. | - | Mały (można zbudować na dachu) |
Uwaga! Komisariat policji [Police Precinct] wymaga ratusza [City Hall] z dobudowanym wydziałem bezpieczeństwa [Departament of Safety]. Skrzydło detektywów [Detective Wing] wymaga dodatkowych badań na uniwersytecie [University] z dołączoną szkołą prawa [School of Law].

Ten budynek pozwala na bardzo skuteczne radzenie sobie z przestępczością. Posiada sporo cel i bardzo dużo radiowozów, których koszt utrzymania jest (w sumie) niższy niż w przypadku posterunku policji. Jest to więc bardzo dobra inwestycja, jeśli posiadamy duże miasto i borykamy się z problemami "natury prawnej". Dyskusyjna jest natomiast opłacalność kolejnych ulepszeń - co prawda pozwalają one na nieco skuteczniejszą walkę z przestępczością, ale są bardzo kosztowne w utrzymaniu. Dlatego decydować się na nie należy jedynie w przypadku, w którym miasto jest bardzo bogate.
0
Komentarze czytelników
MiszczCzarny Pretorianin
Co masz na myśli? Możesz wrzucić jakiegoś screena albo coś? Sprawdzałeś wartość terenu odpowiednimi filtrami?
zanonimizowany859885 Legionista
Dlaczego te katastrofy nie chcą mi cie uaktywnić?
MiszczCzarny Pretorianin
Grasz w zwykłym trybie czy w sandboxie? W tym drugim aktywacja "nie zaskakuje", bo nie pojawia się właściwy aczik.
zanonimizowany859885 Legionista
Grałem na sandboxie dzienki za podpowiedź
zanonimizowany911286 Junior
Jakim cudem autor wybudował ratusz na pauzie, skoro do tego trzeba prądu, a do niego simów do pracy?
MiszczCzarny Pretorianin
No tak, w tekście zamieniłem kolejność zdań w akapicie. Poprawię przy najbliższej aktualce, czyli dzisiaj. Dzięki za zwrócenie uwagi.
MiszczCzarny Pretorianin
I już poprawione. :)
Poradnik skończony.
shader301202 Legionista
Tutaj możecie ściągnąć ten poradnik za darmo: [link]
;)
scolair18 Junior
Mam bardzo nietypowy problem i nie wiem jak go rozwiązać. Mieszkańcy niektórych pięter megawieży wyprowadzają się, a powodem jest np: "jesteśmy styrani", trochę wytchnienia, itp. Na początku problem występował tylko w przypadku niezamożnych, ale ostatnio zauważyłem to też u zamożnych. Wie ktoś co trzeba zrobić?
Raf all Junior
A jak można zrobić wydział transportu w regionie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
