Budynki - handel | Specjalizacje miast w SimCity

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Budynki - handel

Skład handlowy [Trade Depot]

Ulepszenia - Budynki - handel | Specjalizacje miast w SimCity - SimCity - poradnik do gry

Ulepszenia

Koszt początkowy

Koszt utrzymania

Pojemność

Ilość wymaganych pracowników

Rozmiar

Budynek podstawowy

10000 $

75 $/h

-

26 (20$/6$$)

Bardzo duży

Garaż ciężarówki dostawczej [Freight Truck Garage]

3000 $

50$/h

5 ton ładunku

-

Bardzo mały

Skład (każdy) [Storage Lot (Any)]

2000 $

15$/h

20 ton /

2000 baryłek /

2000 skrzyń

-

Średni

Skład handlowy to podstawowy budynek służący do handlu - Budynki - handel | Specjalizacje miast w SimCity - SimCity - poradnik do gry

Skład handlowy to podstawowy budynek służący do handlu. Pozwala na magazynowanie surowców i gotowych produktów oraz na sprzedawanie ich na globalnym rynku (ale nie w regionie!). Istotne jest to, aby po jego wybudowaniu wyburzyć składy towarowe [Freight] i zastąpić go takim, który przyda się naszemu przemysłowi wydobywczo-przetwórczemu. Jest to spowodowane tym, że lokalne fabryki ze strefy przemysłowej bardzo rzadko przesyłają swoje towary do tego budynku, a jeśli nawet sprzedają je dalej, to nie otrzymujemy z tego żadnych korzyści (większość fabrykantów i tak będzie narzekać na brak miejsca do wysyłki).

Surowcami w składzie handlowym można zarządzać na trzy sposoby (screen powyżej) - Budynki - handel | Specjalizacje miast w SimCity - SimCity - poradnik do gry

Surowcami w składzie handlowym można zarządzać na trzy sposoby (screen powyżej):

  • Używaj lokalnie - surowce nie będą wysyłane na rynek globalny, lecz wykorzystywane w samym mieście (co ma gigantyczne znaczenie jeśli przerabiamy jedne zasoby na inne) lub przesyłane do Wielkich Dzieł.
  • Importuj - surowce będą kupowane aż do zapełnienia składów.
  • Eksportuj - surowce będą sprzedawane na rynku globalnym.

Istotne jest to, aby wynająć dużą liczbę wozów dostawczych - to one przenoszą towary na i z rynku globalnego i pomagają w transporcie dóbr w obrębie samego miasta.

KG handlu [Trade HQ]

Ulepszenia - Budynki - handel | Specjalizacje miast w SimCity - SimCity - poradnik do gry

Ulepszenia

Koszt początkowy

Koszt utrzymania

Ilość wymaganych pracowników

Rozmiar

Budynek podstawowy

37500 $

450 $/h

670 (400$/200$$/70$$$)

Bardzo duży

Dział elektroniki [Electronics Division]

500000 $

400 $/h

-

Bardzo duży

Dział metali [Metals Division]

200000 $

400 $/h

-

Bardzo duży

Dział ropy naftowej [Petroleum Division]

400000 $

400 $/h

 

Bardzo duży

Tak samo jak i wszystkie inne Kwatery Główne, KG handlu służy do odblokowywania kolejnych budynków - Budynki - handel | Specjalizacje miast w SimCity - SimCity - poradnik do gry

Tak samo jak i wszystkie inne Kwatery Główne, KG handlu służy do odblokowywania kolejnych budynków. To, jakie ulepszenie opłaca się nam wybrać, zależy od sytuacji miejskiego przemysłu. Obszerniej opisano to w rozdziale Wydobycie i handel - Kwatery Główne.

Port handlowy [Trade Port]

Ulepszenia - Budynki - handel | Specjalizacje miast w SimCity - SimCity - poradnik do gry

Ulepszenia

Koszt początkowy

Koszt utrzymania

Pojemność

Ilość wymaganych pracowników

Rozmiar

Budynek podstawowy

58000 $

225 $/h

-

56 (40$/12$$/4$$$)

Bardzo duży

Tory kolejowe [Heavy Rail Tracks]

20 $

-

-

-

-

Garaż ciężarówki dostawczej [Delivery Truck Garage]

3000 $

50 $/h

5 ton

-

Bardzo mały

Kolejowy terminal towarowy [Freight Rail Terminal]

70000 $

400 $/h

Pobiera ładunek ze wszystkich składów równocześnie

-

Duży

Dok towarowy [Cargo Ship Dock]

100000 $

400 $/h

Pobiera całą zawartość jednego składu

-

Duży

Skład (każdy) [Storage Lot (Any)]

20000 $

150 $/h

100 ton /

10000 baryłek /

10000 skrzyń

-

Duży

Port handlowy to większa, bardziej rozbudowana i zdecydowanie wydajniejsza wersja składu handlowego - Budynki - handel | Specjalizacje miast w SimCity - SimCity - poradnik do gry

Port handlowy to większa, bardziej rozbudowana i zdecydowanie wydajniejsza wersja składu handlowego. Pozwala na handel globalny za pośrednictwem kolei oraz okrętów dostawczych - co znacznie przyspiesza cały proces. Niestety poszczególne składy wymagają specjalistycznych ulepszeń w różnych kwaterach głównych (kopalnictwa, wiertnictwa, handlu i elektroniki), przez co inwestycja w ten budynek opłaca się dopiero od pewnego momentu.

Handlem ze światem zarządza się identycznie jak w przypadku składu handlowego.

Podobało się?

0

SimCity

5 marca 2013

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2013-04-02
14:57

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

Co masz na myśli? Możesz wrzucić jakiegoś screena albo coś? Sprawdzałeś wartość terenu odpowiednimi filtrami?

Komentarz: MiszczCzarny
2013-04-04
12:36

zanonimizowany859885 Legionista

Dlaczego te katastrofy nie chcą mi cie uaktywnić?

Komentarz: zanonimizowany859885
2013-04-04
13:21

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

Grasz w zwykłym trybie czy w sandboxie? W tym drugim aktywacja "nie zaskakuje", bo nie pojawia się właściwy aczik.

Komentarz: MiszczCzarny
2013-04-04
15:09

zanonimizowany859885 Legionista

👍

Grałem na sandboxie dzienki za podpowiedź

Komentarz: zanonimizowany859885
2013-04-04
23:02

zanonimizowany911286 Junior

Jakim cudem autor wybudował ratusz na pauzie, skoro do tego trzeba prądu, a do niego simów do pracy?

Komentarz: zanonimizowany911286
2013-04-05
09:46

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

No tak, w tekście zamieniłem kolejność zdań w akapicie. Poprawię przy najbliższej aktualce, czyli dzisiaj. Dzięki za zwrócenie uwagi.

Komentarz: MiszczCzarny
2013-04-05
16:11

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

I już poprawione. :)

Poradnik skończony.

Komentarz: MiszczCzarny
2013-10-05
13:23

shader301202 Legionista

shader301202
👍

Tutaj możecie ściągnąć ten poradnik za darmo: [link]
;)

Komentarz: shader301202
2014-08-21
21:50

scolair18 Junior

Mam bardzo nietypowy problem i nie wiem jak go rozwiązać. Mieszkańcy niektórych pięter megawieży wyprowadzają się, a powodem jest np: "jesteśmy styrani", trochę wytchnienia, itp. Na początku problem występował tylko w przypadku niezamożnych, ale ostatnio zauważyłem to też u zamożnych. Wie ktoś co trzeba zrobić?

Komentarz: scolair18
2022-12-08
15:53

Raf all Junior

A jak można zrobić wydział transportu w regionie?

Komentarz: Raf all

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl