Budynki kolejowe w SimCity | Drogi i transport
Aktualizacja:
Budynki kolejowe
Pasażerski dworzec kolejowy [Passenger Train Station]

Budynek | Koszt początkowy | Koszt utrzymania | Pojemność | Ilość wymaganych pracowników | Rozmiar |
Pasażerski dworzec kolejowy [Passenger Train Station] | 40000 $ | 375 $/h | 500 simów w każdym pociągu (pociągi przyjeżdżają co chwilę) | 60 (40$/20$$) | Średni |

Uwaga! Pasażerski dworzec kolejowy [Passenger Train Station] wymaga ratusza [City Hall] z dobudowanym wydziałem transportu [Departament of Transportation]!
Kolei to najlepszy sposób komunikacji pomiędzy miastami. Przewóz pasażerów jest szybki i bardzo efektywny, bo pociągi przyjeżdżają często i mają dużą ładowność. Jeśli w jakimś mieście brakuje pracowników lub panuje w nim bezrobocie, inwestycja w kolej jest zwykle strzałem w dziesiątkę (oczywiście o ile pozostali gracze w regionie nie mają identycznych problemów). Dodatkowo dworce kolejowe doskonale nadają się do transportu turystów - ci przybywają tłumnie i napędzają lokalny biznes. Jedynym problemem jest to, że perony wymagają torów kolejowych, ale te można doprowadzić osobno (patrz akapit niżej).
Tory kolejowe [Heavy Rail Tracks]

Rodzaj drogi | Koszt | Ilość linii | Szerokość | Maksymalny rozmiar budynków |
Tory kolejowe [Heavy Rail Tracks] | 20 $ | 2 (tylko pociągowe) | Średnia | - |

Tory służą pociągom do przemieszczania się. Jeśli miasto ma połączenie z siecią kolejową, to można zbudować pasażerski dworzec kolejowy i cieszyć się z korzyści, jakie ze sobą niesie. Jeśli z jakiejś przyczyny nie możemy umieścić dworca przy narzuconej z góry trasie przejazdu pociągów, to zawsze możemy stworzyć osobną nitkę. Przydaje się to szczególnie przy portach handlowych [Trade Port] z dołączonym terminalem kolejowym [Freight Rail Terminal], które nieraz trzeba umieszczać w zaskakujących miejscach. Należy tylko pamiętać o tym, żeby tory nie przecinały zbyt wiele ulic - postój na semaforach powoduje gigantyczne korki na drogach!
0
Komentarze czytelników
MiszczCzarny Pretorianin
Co masz na myśli? Możesz wrzucić jakiegoś screena albo coś? Sprawdzałeś wartość terenu odpowiednimi filtrami?
zanonimizowany859885 Legionista
Dlaczego te katastrofy nie chcą mi cie uaktywnić?
MiszczCzarny Pretorianin
Grasz w zwykłym trybie czy w sandboxie? W tym drugim aktywacja "nie zaskakuje", bo nie pojawia się właściwy aczik.
zanonimizowany859885 Legionista
Grałem na sandboxie dzienki za podpowiedź
zanonimizowany911286 Junior
Jakim cudem autor wybudował ratusz na pauzie, skoro do tego trzeba prądu, a do niego simów do pracy?
MiszczCzarny Pretorianin
No tak, w tekście zamieniłem kolejność zdań w akapicie. Poprawię przy najbliższej aktualce, czyli dzisiaj. Dzięki za zwrócenie uwagi.
MiszczCzarny Pretorianin
I już poprawione. :)
Poradnik skończony.
shader301202 Legionista
Tutaj możecie ściągnąć ten poradnik za darmo: [link]
;)
scolair18 Junior
Mam bardzo nietypowy problem i nie wiem jak go rozwiązać. Mieszkańcy niektórych pięter megawieży wyprowadzają się, a powodem jest np: "jesteśmy styrani", trochę wytchnienia, itp. Na początku problem występował tylko w przypadku niezamożnych, ale ostatnio zauważyłem to też u zamożnych. Wie ktoś co trzeba zrobić?
Raf all Junior
A jak można zrobić wydział transportu w regionie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
