Budynki | Administracja w SimCity
Aktualizacja:
Budynki

Ratusz [City Hall]
Ulepszenia | Koszt początkowy | Koszt utrzymania | Ilość wymaganych pracowników | Rozmiar |
Budynek podstawowy | 0 $ | 200$/h | 26 (40$/20$$/8$$$) | Średni |
Wydział oświaty [Departament of Education] | 15000$ | 500$/h | - | Mały |
Wydział finansów [Departament of Finance] | 15000$ | 500$/h | - | Mały |
Wydział bezpieczeństwa [Departament of Safety] | 15000$ | 500$/h | - | Mały |
Wydział turystyki [Departament of Tourism] | 15000$ | 500$/h | - | Mały |
Wydział transportu [Departament of Transportation] | 15000$ | 500$/h | - | Mały |
Wydział służb użyteczności publicznej [Departament of Utilities] | 15000$ | 500$/h | - | Mały |

Ratusz podwyższa wartość pobliskiego terenu do średniozamożnego poziomu ($$), oddziaływując na całkiem spory obszar dookoła i polepszając humor obywateli. Jest to podstawowy budynek administracyjny, niezbędny w każdym mieście. Dzięki dobudowanym do niego wydziałom można rozszerzyć wpływy i zadbać o bardziej zaawansowane potrzeby simów. Warto od czasu do czasu do niego zajrzeć, ponieważ protestujący mieszkańcy potrafią dostarczyć wielu istotnych informacji na temat miasta i jego potrzeb.
Wraz z każdym awansem budynku (osiąganym przy kolejnych poziomach zaludnienia) organizowana jest impreza, która cieszy wszystkich obywateli miasta. Wówczas można dobudować wydziały. Kolejne szczeble drabinki zaludnienia to odpowiednio: 5000, 15000, 30000, 75000 i 292640 mieszkańców.
Dom burmistrza [Mayor's House]

Ulepszenia | Koszt początkowy | Koszt utrzymania | Ilość wymaganych pracowników | Rozmiar |
Budynek podstawowy | 0$ 10000 mieszkańców | 100 $/h | 12 (6$/4$$/2$$$) | Bardzo mały |

Dom burmistrza pełni rolę małego parku, ulepszając wartość pobliskiego terenu do średniozamożnego poziomu ($$) i gwarantując wzrost zadowolenia u obywateli. Jest przy tym dość tani, przez co warto postawić go jak najszybciej.
Posiadłość burmistrza [Mayor's Manor]

Ulepszenia | Koszt początkowy | Koszt utrzymania | Ilość wymaganych pracowników | Rozmiar |
Budynek podstawowy | 30000$, 40000 mieszkańców | 100$/h | 27 (15$/10$$/2$$$) | Duży |
Patio burmistrza z grillem [Mayor's BBQ Patio] | 1000$, 75% zadowolenia | 10$/h | - | Bardzo mały |
Kolista fontanna [Circular Fountain] | 1000$, 75% zadowolenia | 10$/h | - | Bardzo mały |
Posąg burmistrza [Mayor's Monument] | 1000$, 75% zadowolenia | - | - | Bardzo mały |
Balkon [Balcony] | 1000$, 80% zadowolenia | 10$/h | - | Bardzo mały |
Domek gościnny [Guest House] | 1000$, 80% zadowolenia | 10$/h | - | Bardzo mały |
Posterunek ochrony [Guard Post] | 1000$, 80% zadowolenia | 10$/h | - | Bardzo mały |
Garaż wozów sportowych [Sports Car Garage] | 1000$, 80% zadowolenia | 10$/h | - | Bardzo mały |
Skrzydło dobudowy [Extension Wing] | 1000$, 85% zadowolenia | 10$/h | - | Bardzo mały |
Garaż limuzyn [Limo Garage] | 1000$, 85% zadowolenia | 10$/h | - | Bardzo mały |
Cieplarnia [Greenhouse] | 1000$, 85% zadowolenia | 10$/h | - | Bardzo mały |
Kort tenisowy [Tennis Court] | 1000$, 85% zadowolenia | 10$/h | - | Bardzo mały |
Basen [Swimming Pool] | 1000$, 90% zadowolenia | 10$/h | - | Bardzo mały |
Wieża obserwacyjna [Lookout Tower] | 1000$, 90% zadowolenia | 10$/h | - | Bardzo mały |
Skrzydło bawialne [Party Wing] | 1000$, 90% zadowolenia | 10$/h | - | Bardzo mały |
Simcopter One | 1000$, 90% zadowolenia | 10$/h | - | Bardzo mały |

Najbardziej zaawansowany ze wszystkich budynków administracyjnych ulepsza okoliczny teren do zamożnego poziomu ($$$) i gwarantuje przypływ euforii u wszystkich mieszkańców miasta. Co więcej, każde kolejne ulepszenie gwarantuje następną falę ogólnego zadowolenia. Spełnienie wymagań awansu nie jest jednak łatwe - aby utrzymać wystarczającą wartość zadowolenia należy spełnić zachcianki simów (patrz rozdział: Zadowolenie) lub zburzyć budynki, których mieszkańcy są najbardziej niezadowoleni.
Posiadłość burmistrza najlepiej ulokować w dzielnicy, którą chcemy zaludnić bogatymi obywatelami ($$$). Wsparta przez odpowiednią ilość zaawansowanych i kosztownych parków ($$$), pozwala na szybkie i skuteczne polepszenie statusu majątkowego okolicznej ludności.
0
Komentarze czytelników
MiszczCzarny Pretorianin
Co masz na myśli? Możesz wrzucić jakiegoś screena albo coś? Sprawdzałeś wartość terenu odpowiednimi filtrami?
zanonimizowany859885 Legionista
Dlaczego te katastrofy nie chcą mi cie uaktywnić?
MiszczCzarny Pretorianin
Grasz w zwykłym trybie czy w sandboxie? W tym drugim aktywacja "nie zaskakuje", bo nie pojawia się właściwy aczik.
zanonimizowany859885 Legionista
Grałem na sandboxie dzienki za podpowiedź
zanonimizowany911286 Junior
Jakim cudem autor wybudował ratusz na pauzie, skoro do tego trzeba prądu, a do niego simów do pracy?
MiszczCzarny Pretorianin
No tak, w tekście zamieniłem kolejność zdań w akapicie. Poprawię przy najbliższej aktualce, czyli dzisiaj. Dzięki za zwrócenie uwagi.
MiszczCzarny Pretorianin
I już poprawione. :)
Poradnik skończony.
shader301202 Legionista
Tutaj możecie ściągnąć ten poradnik za darmo: [link]
;)
scolair18 Junior
Mam bardzo nietypowy problem i nie wiem jak go rozwiązać. Mieszkańcy niektórych pięter megawieży wyprowadzają się, a powodem jest np: "jesteśmy styrani", trochę wytchnienia, itp. Na początku problem występował tylko w przypadku niezamożnych, ale ostatnio zauważyłem to też u zamożnych. Wie ktoś co trzeba zrobić?
Raf all Junior
A jak można zrobić wydział transportu w regionie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
