Szukanie echa | Opis przejścia Prey
Aktualizacja:
Na stronie znajduje się opis przejścia zadania Szukanie echa gry Prey. To jedno z zadań głównego wątku fabularnego i otrzymasz je po sprawdzeniu zamkniętych drzwi do Archiwum w lokacji Arboretum. W ramach tej misji zmuszony zostaniesz do pozyskania próbek głosu Danielle Sho na potrzeby oszukania zamka biometrycznego uniemożliwiającego wkroczenie do Archiwum.
Uwaga - Zadanie to oferuje dość dużą swobodę działania, gdyż próbki głosu możesz zdobywać w różnych okolicznościach, polegając wyłącznie na eksploracji lub również wspomagając się posiadanymi umiejętnościami. Na szczęście gra nie wymusi do pozyskania wszystkich próbek, a jedynie zapełnienia paska przetwarzania próbek do 100 procent.
- Dotarcie do Kwater załogi
- Miejsca zdobywania próbek głosu w Kwaterach załogi
- Dodatkowa lokacja do zdobycie próbki głosu
- Finał zadania
Dotarcie do Kwater załogi

Niemal wszystkie próbki głosu Danielle Sho do pozyskania są w Kwaterach załogi (Crew Quarters), przy czym zacznij przy zwłokach Zachary'ego Westa gdzie zakończyło się poprzednie główne zadanie (okolice zamkniętego przejścia do Archiwum w Arboretum). Odnajdziesz przy nich kartę dostępu do Kwater załogi (powyższy obrazek).
Przejście do Kwater załogi zlokalizowane jest w południowo-wschodniej części Arboretum i w drodze do niego mija się stację ochrony (uwaga - wewnątrz stacji przebywają wrodzy operatorzy).
Miejsca zdobywania próbek głosu w Kwaterach załogi
Centrum rekreacyjne

Udaj się na poziom 2 centrum rekreacyjnego i zlokalizuj pokazane na powyższym obrazku urządzenie TranScribe Eliasa Blacka, które leży na dużym stole konferencyjnym. Odsłuchaj go i przy okazji zabierz leżącą obok kartę dostępu do kajuty Abigail Foy.
Kajuta Abigail Foy

O okazji do zbadania kajuty dowiesz się dzięki odsłuchaniu nagrania z opisanego wyżej urządzenia TranScribe. Kajuta Abigail Foy ma numer 109 i znajduje się w kajutach załogi B na poziomie 1. Do jej otwarcia użyj zabranej niedawno karty dostępu. Musisz włamać się do komputera Foy, ale ma on bardzo słabe zabezpieczenie i wystarczy Hakowanie I. Po tym jak zaliczysz mini-grę i włamiesz się do systemu przejdź do zakładki plików (Files) i wybierz drugą pozycję z listy (powyższy obrazek), czyli archiwum rozmowy.
Kajuta Danielle Sho

Kajuta Danielle Sho ma numer 112 i znajduje się w kajutach załogi B. Możesz bezproblemowo do niej wejść, bo drzwi są uszkodzone, aczkolwiek spodziewaj się tego, że w pomieszczeniu może przebywać Fantom. Odszukaj leżące na podłodze i pokazane na dołączonym obrazku uszkodzone urządzenie TranScribe Danielle Sho. Musisz na nim użyć umiejętności Naprawa I jeśli chcesz odsłuchać nagrania Danielle i pozyskać fragment próbki głosu.
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Prey - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Opis przejscia
- Pierwszy dzień w pracy | Opis przejścia Prey
- Wydostań się | Opis przejścia Prey
- Gabinet z widokiem | Opis przejścia Prey
- Po drugiej stronie zwierciadła | Opis przejścia Prey
- Porozmawiaj z January | Opis przejścia Prey
- Droga naokoło | Opis przejścia Prey
- Szukanie echa | Opis przejścia Prey
- Przywróć z kopii zapasowej | Opis przejścia Prey
- Klucze do królestwa | Opis przejścia Prey
- Tą stroną do góry | Opis przejścia Prey
- Wysyłka i odbiór | Opis przejścia Prey
- Restart | Opis przejścia Prey
- Zanim dam ci klucz | Opis przejścia Prey
- Sprzątacz | Opis przejścia Prey
- Nieograniczony umysł | Opis przejścia Prey
- Zagłada | Opis przejścia Prey
- Opis przejscia
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
dondariano73 Junior
co z tymi poradnikami nie ma wogole wersji pdf ani nie dokonczony poradnik do Sniper: Ghost Warrior 3 ?
dondariano73 Junior
Premium to ja mam moze nie w tej chwili ale do Sniper: Ghost Warrior 3 dalej nie ma i co wy na to
RadkoZ Chorąży
Wie ktoś czy osiągnięcie "przeciwległe bieguny" można ukończyć przechodząc najpierw ludzkimi umiejętnościami, a potem dopiero tyfonicznymi ??
stalin1 Legionista
jak się dostać do pokoju w dziale IT w holu talosa 1.
Bo są tam zamkniete dzwi ktore otwiera sie jakas karta a przeszedlem cala gre i jej nie znalazlem.
stalin1 Legionista
jak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
stalin1 Legionista
Ten facet nazywa się dalton a klucz który ma jest do pokoju w dziale sprzętowym do pokoju z projektem blackbox. A mnie chodzi
o pomieszczenie I.T SECURITY które znajduje się w Holu Talosa i w tym pomieszczeniu I.T SECURITY są zamknięte dzwi do których jest potrzebna karta dostępu nie mogę jej nigdzie znaleźć.
proszę o pilna pomoc
stalin1 Legionista
ak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
stalin1 Legionista
Mam kłopot z wykonaniem wyzwania przeciwległe bieguny.Przeszedłem grę 4 razy z tyfonicznymi i ludzkimi mocami w osobnych slotach kampanii i mi nie zaliczyło tego wyzwania o co chodzi czy ja coś źle robię.
jongover Chorąży
Ogólnie to poradnik niestety słaby. W misji reaktor zupełnie nie wspomniano o tym że drzwi blokujące dostęp do technopaty są zablokowane. Można je otworzyć tylko posiadając siłę na trzecim poziomie, a myślę że wielu graczy nie odblokowuje tej zdolności na takim poziomie. Oczywiście do technopaty można się dostać po rurach wentylacyjnych - można na nie wskoczyć w korytarzu prowadzącym do "windy".
Janczes Legend
Najpoważniejszy problem związany z nabywaniem kolejnych mocy obcych polega na tym, że po przekroczeniu ich określonego limitu zaczniesz być traktowany jako wróg przez systemy obronne stacji.
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/prey/&PART=64
ale jaki to limit? Mógł autor napisać, skad mam wiedziec ile tych mocy moge w siebie zainwestowac??/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
