Zagłada | Opis przejścia Prey
Aktualizacja:
Na stronie znajduje się opis przejścia zadania Zagłada gry Prey. To jedno z dostępnych ostatnich zadań głównego wątku fabularnego. Jest ono powiązane z zakończeniem gry dotyczącym pozyskania oraz użycia dwóch kluczy uzbrajających z zamiarem zainicjowania procedury autodestrukcji stacji. Będziesz następnie mógł zadecydować czy chcesz poświęcić swoje życie czy uciec ze stacji zanim zostanie wysadzona.
Uwaga - Wybierając tę misję nie będziesz mógł zaliczyć głównego zadania Nieograniczony umysł, które dla odmiany dotyczy użycia nadajnika fal negacyjnych do pozbycia się wszystkich tyfonów ze stacji bez konieczności jej zniszczenia.
- Zdobycie klucza uzbrajającego Alexa
- Uzyskanie dostępu do konsoli samozniszczenia
- Użycie kluczy uzbrajających
- Zaninicjowanie procedury samozniszczenia stacji
- Epilog
Zdobycie klucza uzbrajającego Alexa

Zadanie to możesz rozpocząć po awansowaniu do finałowej części głównej misji Klucze do królestwa, a więc w wyniku spotkania się z Alexem Yu w Arboretum. Możesz wysłuchać przemówienia Alexa i pozwolić na to żeby zostało również odblokowane zadanie Nieograniczony umysł lub od razu go zaatakować. Po tym jak Alex utraci przytomność (w wyniku pojawienia się Ostatecznego) lub zostanie zabity zbadaj jego ciało żeby pozyskać pokazany na obrazku klucz uzbrajający Alexa (klucz uzbrajający Morgan zdobyłeś już wcześniej gdy zaliczałeś główne zadanie Klucze do królestwa).
Uwaga - Jeżeli w jakimś momencie utracisz któryś z dwóch potrzebnych kluczy uzbrajających to możesz skorzystać z projektów pozwalających na wyprodukowanie nowych. Projekt klucza Morgan był do zdobycia w głównym zadaniu Przywróć z kopii zapasowej, a projekt klucza uzbrajającego Alexa możesz zabrać po zbadaniu jego ciała. Nie możesz skorzystać z fabrykatora w Arboretum, ale możesz przenieść się np. do Holu Talosa I i dotrzeć do fabrykatora w gabinecie Yu.
Uzyskanie dostępu do konsoli samozniszczenia

Musisz teraz powrócić do Elektrowni. Dla przypomnienia dociera się tam od strony sekcji Podtrzymywania życia i oznacza to konieczność dotarcia do głównej windy w Arboretum. W trakcie podróży w warunkach zerowej grawitacji staraj się ograniczyć maksymalnie czas przelotu i unikać macek Ostatecznego, od których możesz opędzać się aktywując posiadane transmitery fal negacyjnych. Dodatkowo po drodze możesz napotykac operatorów wojskowych i potężne Fantomy i dobrze jest nie angażować się w te starcia, które nie są obowiązkowe.
Docelowo musisz powrócić do pomieszczenia reaktora w elektrowni i zejść/zeskoczyć/zjechać szybem grawitacyjnym na najniższy poziom -5. Odszukaj na podłodze pokazany na obrazku właz, wejdź z nim w interakcję i wciśnij przycisk.
Użycie kluczy uzbrajających

Skorzystaj z nowo odblokowanego zejścia, które pozwoli ci dotrzeć do obszaru pod głównym reaktorem. Znajdują się tu dwa gniazda do umieszczenia kluczy uzbrajających (miejsce to pokazuje dołączony obrazek). Do każdego z tych gniazd musisz włożyć klucz (główny bohater sam dopasuje "właściciela" klucza do gniazda) i go przekręcić.
Zaninicjowanie procedury samozniszczenia stacji

Musisz teraz odbyć podróż na Mostek Talosa I (Talos I Bridge). Przejście do tej lokacji znajduje się w Arboretum, tak więc trzeba na początek powrócić do miejsca, w którym rozpocząłeś to zadanie. Odszukaj w Arboretum szyb grawitacyjny podróżujący do korytarza z przejściem na mostek i potwierdź chęć przeniesienia się w to miejsce.
Po dotarciu na mostek wyrusz do kajuty kapitan Jady Marks zlokalizowanej na poziomie 3. Odszukaj tu terminal z powyższego obrazka, wejdź z nim w interakcję i potwierdż opcję rozpoczęcia procedury autodestrukcji. Rozpocznie się odliczanie do momentu zniszczenia stacji.

Możesz teraz zachować się na jeden z dwóch sposobów. Jeśli chcesz poświęcić swoje życie to zaczekaj aż odliczanie dobiegnie końca lub (lepszy pomysł) rozsiądź się na fotelu kapitan stacji, dzięki czemu proces ten zostanie przyśpieszony.

Alternatywnym rozwiązaniem jest dotarcie do wahadłowca Dahla w Hangarze wahadłowców. Wariant ten jest dostępny tylko jeśli zaliczyłeś poboczną misję Unieszkodliw Dahla, czyli jeśli przeciągnąłeś Dahla na swoją stronę i "zrekrutowałeś" go w ten sposób do pilotowania wahadłowca. Wybierając to rozwiązanie musisz dotrzeć do wahadłowca Dahla przed jego planowanym odlotem (powinieneś otrzymać kilka minut na dotarcie do celu). Zdecyduj się na sprint do przejść do kolejnych obszarów oddzielających Cię od wahadłowca (Arboretum > Hol Talosa I > Hangar wahadłowców) i nie trać czasu na jakiekolwiek potyczki z tyfonami czy operatorami. W szczególności mowa tu o Woltaicznych fantomach i Mimach broniących dojścia do kładki prowadzącej do promu. Dobiegnij do drzwi wahadłowca żeby automatycznie znaleźć się w bezpiecznym miejscu. Możesz już przejść do kabiny pilotów i usiąść obok Dahla.
Niezależnie od wybranej opcji zachowania gra zakończy się.
Epilog

Uwaga - Nie wyłączaj gry, gdyż po wyświetleniu napisów końcowych (możesz je pominąć wciskając jeden z klawiszy) załączy się dodatkowa scenka. Dowiesz się z niej kilku bardzo ważnych rzeczy. Scena ta jest też swego rodzaju podsumowaniem najważniejszych wyborów dokonanych w trakcie gry (np. kto zginął, kto został uratowany, komu pomogłeś, kogo zabiłeś).
Na sam koniec tej sceny będziesz mógł podjąć ostatnią decyzję - możesz zadecydować o tym żeby wszystkich zabić lub żeby w przyjacielskim geście podać rękę Alexowi.
0
- Prey - poradnik do gry
- Poradnik do gry
	- Opis przejscia
		- Pierwszy dzień w pracy | Opis przejścia Prey
- Wydostań się | Opis przejścia Prey
- Gabinet z widokiem | Opis przejścia Prey
- Po drugiej stronie zwierciadła | Opis przejścia Prey
- Porozmawiaj z January | Opis przejścia Prey
- Droga naokoło | Opis przejścia Prey
- Szukanie echa | Opis przejścia Prey
- Przywróć z kopii zapasowej | Opis przejścia Prey
- Klucze do królestwa | Opis przejścia Prey
- Tą stroną do góry | Opis przejścia Prey
- Wysyłka i odbiór | Opis przejścia Prey
- Restart | Opis przejścia Prey
- Zanim dam ci klucz | Opis przejścia Prey
- Sprzątacz | Opis przejścia Prey
- Nieograniczony umysł | Opis przejścia Prey
- Zagłada | Opis przejścia Prey
 
 
- Opis przejscia
		
 
- Poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
dondariano73 Junior

co z tymi poradnikami nie ma wogole wersji pdf ani nie dokonczony poradnik do Sniper: Ghost Warrior 3 ?
dondariano73 Junior

Premium to ja mam moze nie w tej chwili ale do Sniper: Ghost Warrior 3 dalej nie ma i co wy na to
RadkoZ Chorąży
Wie ktoś czy osiągnięcie "przeciwległe bieguny" można ukończyć przechodząc najpierw ludzkimi umiejętnościami, a potem dopiero tyfonicznymi ??
stalin1 Legionista
jak się dostać do pokoju w dziale IT w holu talosa 1.
Bo są tam zamkniete dzwi ktore otwiera sie jakas karta a przeszedlem cala gre i jej nie znalazlem.
stalin1 Legionista
jak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
stalin1 Legionista
Ten facet nazywa się dalton a klucz który ma jest do pokoju w dziale sprzętowym do pokoju z projektem blackbox. A mnie chodzi
o pomieszczenie I.T SECURITY które znajduje się w Holu Talosa i w tym pomieszczeniu I.T SECURITY są zamknięte dzwi do których jest potrzebna karta dostępu nie mogę jej nigdzie znaleźć.
proszę o pilna pomoc
stalin1 Legionista
ak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
stalin1 Legionista
Mam kłopot z wykonaniem wyzwania przeciwległe bieguny.Przeszedłem grę 4 razy z tyfonicznymi i ludzkimi mocami w osobnych slotach kampanii i mi nie zaliczyło tego wyzwania o co chodzi czy ja coś źle robię.
jongover Chorąży
Ogólnie to poradnik niestety słaby. W misji reaktor zupełnie nie wspomniano o tym że drzwi blokujące dostęp do technopaty są zablokowane. Można je otworzyć tylko posiadając siłę na trzecim poziomie, a myślę że wielu graczy nie odblokowuje tej zdolności na takim poziomie. Oczywiście do technopaty można się dostać po rurach wentylacyjnych - można na nie wskoczyć w korytarzu prowadzącym do "windy".
Janczes Legend

Najpoważniejszy problem związany z nabywaniem kolejnych mocy obcych polega na tym, że po przekroczeniu ich określonego limitu zaczniesz być traktowany jako wróg przez systemy obronne stacji.
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/prey/&PART=64
ale jaki to limit? Mógł autor napisać, skad mam wiedziec ile tych mocy moge w siebie zainwestowac??/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
