Nieograniczony umysł | Opis przejścia Prey
Aktualizacja:
Na stronie znajduje się opis przejścia zadania Nieograniczony umysł gry Prey. To jedno z dostępnych ostatnich zadań głównego wątku fabularnego. Jest ono powiązane z zakończeniem gry dotyczącym skonstruowania nadajnika fal negacyjnych oraz odpalenia go w celu pozbycia się ze stacji Ostatecznego i wszystkich innych tyfonów. Zniszczenie obcych ma odbyć się bez konieczności wysadzenia stacji Talos I.
Uwaga - Wybierając tę misję nie będziesz mógł zaliczyć głównego zadania Zagłada, które dla odmiany dotyczy doprowadzenia do autodestrukcji stacji Talos I.
- Zdobycie projektu nadajnika fal negacyjnych
- Wytworzenie prototypowego nadajnika fal negacyjnych
- Zamontowanie nadajnika fal negacyjnych
- Uaktywnienie prototypowego nadajnika fal negacyjnych
- Epilog
Zdobycie projektu nadajnika fal negacyjnych

Zadanie to możesz rozpocząć po awansowaniu do finałowej części głównej misji Klucze do królestwa, a więc w wyniku spotkania się z Alexem Yu w Arboretum. Możesz wysłuchać przemówienia Alexa i odebrać od niego projekt nadajnika fal negacyjnych lub (w sytuacji gdy stracił przytomność lub został zabity) przeszukać jego ciało. Także i w tym drugim przypadku odnajdziesz potrzebny projekt.
Wytworzenie prototypowego nadajnika fal negacyjnych

Na potrzeby wyprodukowania nadajnika nie możesz dotrzeć do fabrykatora znajdującego się w Arboretum, gdyż po tym jak w lokacji tej nastała zerowa grawitacja został on wyłączony. Zamiast tego musisz dotrzeć np. do fabrykatora z gabinetu Yu w Holu Talosa I. W trakcie podróży w stronę głównej windy podróżującej do Holu unikaj macek Ostatecznego, od których możesz opędzać się aktywując posiadane transmitery fal negacyjnych.
Po dotarciu do fabrykatora odszukaj projekt nadajnika na liście (powyższy obrazek). Wyprodukowanie tego obiektu wymaga dysponowania aż trzema jednostkami materiałów mineralnych, syntetycznych oraz egzotycznych. Najwięcej problemów może mieć z tymi ostatnimi. Jeśli nie posiadasz wystarczającej ich liczby to rozważ użycie recyklera do "poświęcenia" np. kilku strzykawek psi.
Zamontowanie nadajnika fal negacyjnych


Z wyprodukowanym nadajnikiem musisz teraz dotrzeć do Działu psychotronicznego i dla przypomnienia przejście do tej lokacji znajduje się na poziomie 1 w Holu Talosa I. Celem podróży jest duża okrągła komnata nazywana sercem koralu. Znajduje się ona się w południowej części mapy na poziomie 2, na południe od atrium. W drodze do tej sali tradycyjnie uważaj na nowych przeciwników - operatorów wojskowych, elitarne Fantomy oraz Mimów.
Dotrzyj do południowego wejścia do serca koralu (obrazek 1) i zniszcz okoliczne gniazda cystoidów. Po oczyszczeniu okolicy wkrocz do obszaru z zerową grawitacją. Podleć do serca koralu i ustaw się w takim miejscu żeby pojawił się komunikat informujący o możliwości umieszczenia nadajnika (obrazek 2).
Uaktywnienie prototypowego nadajnika fal negacyjnych

Nie możesz od razu uaktywnić nadajnika, tylko najpierw musisz odbyć podróż na Mostek Talosa I (Talos I Bridge). Przejście do tej lokacji znajduje się w Arboretum, tak więc musisz na początek powrócić do miejsca, w którym rozpocząłeś to zadanie. Odszukaj w Arboretum szyb grawitacyjny podróżujący do korytarza z przejściem na mostek i potwierdź chęć przeniesienia się w to miejsce.
Po dotarciu na mostek przejdź na pokład dowodzenia (Command Deck) zlokalizowany w północnej części mapy. Odszukaj tu pokazaną na powyższym obrazku konsolę i wyraź chęć odpalenia nadajnika. Akcja ta zakończy grę.
Epilog

Uwaga - Nie wyłączaj gry, gdyż po wyświetleniu napisów końcowych (możesz je pominąć wciskając jeden z klawiszy) załączy się dodatkowa scenka. Dowiesz się z niej kilku bardzo ważnych rzeczy. Scena ta jest też swego rodzaju podsumowaniem najważniejszych wyborów dokonanych w trakcie gry (np. kto zginął, kto został uratowany, komu pomogłeś, kogo zabiłeś).
Na sam koniec tej sceny będziesz mógł podjąć ostatnią decyzję - możesz zadecydować o tym żeby wszystkich zabić lub żeby w przyjacielskim geście podać rękę Alexowi.
0
- Prey - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Opis przejscia
- Pierwszy dzień w pracy | Opis przejścia Prey
- Wydostań się | Opis przejścia Prey
- Gabinet z widokiem | Opis przejścia Prey
- Po drugiej stronie zwierciadła | Opis przejścia Prey
- Porozmawiaj z January | Opis przejścia Prey
- Droga naokoło | Opis przejścia Prey
- Szukanie echa | Opis przejścia Prey
- Przywróć z kopii zapasowej | Opis przejścia Prey
- Klucze do królestwa | Opis przejścia Prey
- Tą stroną do góry | Opis przejścia Prey
- Wysyłka i odbiór | Opis przejścia Prey
- Restart | Opis przejścia Prey
- Zanim dam ci klucz | Opis przejścia Prey
- Sprzątacz | Opis przejścia Prey
- Nieograniczony umysł | Opis przejścia Prey
- Zagłada | Opis przejścia Prey
- Opis przejscia
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
dondariano73 Junior
co z tymi poradnikami nie ma wogole wersji pdf ani nie dokonczony poradnik do Sniper: Ghost Warrior 3 ?
dondariano73 Junior
Premium to ja mam moze nie w tej chwili ale do Sniper: Ghost Warrior 3 dalej nie ma i co wy na to
RadkoZ Chorąży
Wie ktoś czy osiągnięcie "przeciwległe bieguny" można ukończyć przechodząc najpierw ludzkimi umiejętnościami, a potem dopiero tyfonicznymi ??
stalin1 Legionista
jak się dostać do pokoju w dziale IT w holu talosa 1.
Bo są tam zamkniete dzwi ktore otwiera sie jakas karta a przeszedlem cala gre i jej nie znalazlem.
stalin1 Legionista
jak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
stalin1 Legionista
Ten facet nazywa się dalton a klucz który ma jest do pokoju w dziale sprzętowym do pokoju z projektem blackbox. A mnie chodzi
o pomieszczenie I.T SECURITY które znajduje się w Holu Talosa i w tym pomieszczeniu I.T SECURITY są zamknięte dzwi do których jest potrzebna karta dostępu nie mogę jej nigdzie znaleźć.
proszę o pilna pomoc
stalin1 Legionista
ak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
stalin1 Legionista
Mam kłopot z wykonaniem wyzwania przeciwległe bieguny.Przeszedłem grę 4 razy z tyfonicznymi i ludzkimi mocami w osobnych slotach kampanii i mi nie zaliczyło tego wyzwania o co chodzi czy ja coś źle robię.
jongover Chorąży
Ogólnie to poradnik niestety słaby. W misji reaktor zupełnie nie wspomniano o tym że drzwi blokujące dostęp do technopaty są zablokowane. Można je otworzyć tylko posiadając siłę na trzecim poziomie, a myślę że wielu graczy nie odblokowuje tej zdolności na takim poziomie. Oczywiście do technopaty można się dostać po rurach wentylacyjnych - można na nie wskoczyć w korytarzu prowadzącym do "windy".
Janczes Legend
Najpoważniejszy problem związany z nabywaniem kolejnych mocy obcych polega na tym, że po przekroczeniu ich określonego limitu zaczniesz być traktowany jako wróg przez systemy obronne stacji.
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/prey/&PART=64
ale jaki to limit? Mógł autor napisać, skad mam wiedziec ile tych mocy moge w siebie zainwestowac??/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
