Prey: Poszukiwanie skarbów
Aktualizacja:
Na stronie znajduje się opis bardziej rozbudowanego dodatkowego zadania gry Prey, które zatytułowano Poszukiwanie skarbów. Motywem przewodnim tej opcjonalnej misji jest tytułowa gra w odnajdywanie skarbów, za przygotowanie której odpowiedzialni są wybrani pracownicy Talosa I. W trakcie zaliczania misji będziesz musiał odnaleźć cztery mapy z wskazówkami, zbadać powiązane z nimi cztery lokacje i na sam koniec wykorzystać pozyskaną wiedzę do wejścia w posiadanie unikalnego układu kombinezonu.
Uwaga - W trakcie zaliczania tego zadania nie próbuj od razu wprowadzać kombinacje podanej w naszym opisie przejścia. Musisz zaliczyć wszystkie kroki, a więc odnaleźć cztery mapy oraz cztery powiązane z nimi wymalowane na ścianach cyfry.
- Odblokowanie zadania
- Odnalezienie mapy Emmy Beatty
- Odnalezienie mapy Danielle Sho
- Odnalezienie mapy Zachary'ego Westa
- Odnalezienie mapy Eliasa Blacka
- Znalezienie wskazówki oznaczonej na mapie Rosalyn (Emma Beatty)
- Znalezienie wskazówki oznaczonej na mapie Melindry (Danielle Sho)
- Znalezienie wskazówki oznaczonej na mapie Hordinbaffle'a (Zachary West)
- Znalezienie wskazówki oznaczonej na mapie Miażdżygiełły (Elias Black)
- Użycie pozyskanego czterocyfrowego kodu
Odblokowanie zadania

Zadanie to możesz odblokować w kilku miejscach w świecie gry. Przykładową tego typu lokacją jest pokazane na powyższym obrazku stanowisko Danielle Sho, które znajduje się w centrum dowodzenia na poziomie 2 Archiwum. Równie dobrze możesz też jednak doprowadzić do dodania tej misji do dziennika np. sprawdzając komputer w centrum fitnessowym czy komputer w kajucie Danielle Sho w Kwaterach załogi. Najważniejsze jest to żeby odczytać wiadomość na temat tytułowego polowania na skarby (tytuł maila to Treasure Hunt).
Możesz już zająć się odnalezieniem czterech map oraz ich analizą. Wskazówki z map doprowadzą Cię do wymalowanych na ścianach stacji cyfr. Wszystkie te kroki opisane zostały poniżej i wszystkie one są obowiązkowe (nie możesz od razu przejść do ostatniej części misji znając czterocyfrowy kod).
Odnalezienie mapy Emmy Beatty

Mapa Emmy Beatty (Rosalyn) znajduje się przy jej zwłokach w Kwaterach załogi. Ciało Emmy znajduje się w pokazanym na obrazku miejscu i jest to korytarz sąsiadujący z szatnią oraz pływalnią w północnej części mapy na poziomie 1. Przeszukaj zwłoki i zabierz notatkę.
Odnalezienie mapy Danielle Sho

Mapa Danielle Sho (Melindry) zapisana jest na jej komputerze w centrum dowodzenia w Archiwum. Jest to wspomniane już wcześniej miejsce gdzie mogłeś rozpocząć tę misję. Przejdź do zakładki plików (Files) i pobierz mapę (powyższy obrazek).
Odnalezienie mapy Zachary'ego Westa

Mapa Zachary'ego Westa (Hordinbaffle'a) znajduje się przy jego zwłokach w Arboretum. Ciała tego nie możesz przegapić, gdyż bada się je w ramach głównego zadania Droga naokoło. Dla przypomnienia zwłoki znajdziesz przy (początkowo niedostępnym) przejściu do Archiwum (powyższy obrazek). Przeszukaj je żeby pozyskać notatkę.
Odnalezienie mapy Eliasa Blacka

Mapa Eliasa Blacka (Miażdżygiełly - Stabfellow) znajduje się na piętrze (poziom 2) centrum rekreacyjnego w Kwaterach załogi. Jest to pokazana na powyższym obrazku notatka, która leży na dużym stole w części konferencyjnej centrum rekreacyjnego.
Znalezienie wskazówki oznaczonej na mapie Rosalyn (Emma Beatty)

Pierwszą z czterech cyfr możesz odnaleźć w Ładowni, przy czym żeby do niej dotrzeć musisz najpierw przejść przez ładownię B, którą po raz pierwszy odblokowuje się w głównym zadaniu Wysyłka i odbiór. Cyfra 5 jest wymalowana w znajdującej się za ładownią B strefie załadunku GUTS. Jest to ściana z powyższego obrazka niedaleko przejścia do sekcji Podtrzymywania życia.
Uwaga - Za każdym razem po odnalezieniu jakiejś cyfry podejdź do niej i zaczekaj aż zadanie zostanie zaktualizowane. Jeśli do tego nie doszło to spróbuj zmienić swoją pozycję żeby gra "wychwyciła" to, iż znalazłeś się tuż obok cyfry.
Znalezienie wskazówki oznaczonej na mapie Melindry (Danielle Sho)

Następną cyfrę możesz odnaleźć w składzie paliwa (Fuel Storage), która znajduje się w GUTS (jest to jeden z obszarów, w których nie panuje zerowa grawitacja). Cyfra 1 jest namalowana na ścianie z dołączonego obrazka i odnajdziesz ją przy jednej z górnych kładek.
Znalezienie wskazówki oznaczonej na mapie Hordinbaffle'a (Zachary West)

Kolejną cyfrę możesz odnaleźć w stacji uzdatniania wody (Water Treatment Facility) w sekcji Podtrzymywania życia. Jej odnalezieniem zajmij się po pokonaniu przebywającego w dużej sali technopaty. Cyfra 3 jest wymalowana na zaznaczonej na obrazku jednej ze ścian na lewo od wejścia do stacji.
Znalezienie wskazówki oznaczonej na mapie Miażdżygiełły (Elias Black)

Ostatnią cyfra odnajduje się w Kwaterach załogi. Musisz po wkroczeniu do kwater skorzystać z lewych schodów i wejść do małego składziku, w którym znajduje się urządzenie recyklingowe. Po rozprawieniu się z przebywającymi w tym miejscu potworami zwróć się w stronę pokazanej na obrazku ściany znajdującej się na lewo od recyklera. Jest na niej cyfra 6 (w razie potrzeby pomóż sobie latarką).
Użycie pozyskanego czterocyfrowego kodu

Po zdobyciu czterech map i zbadaniu wszystkich czterech ścian (lista celów tej misji nie powinna aktualnie zawierać żadnych aktywnych pozycji) udaj się do kajut załogi B znajdujących się w Kwaterach załogi. Odszukaj kajutę Abigail Foy, która ma numer 109. Wejdź do środka. Do komputera Abigail możesz włamać się polegając na Hakowaniu lub odnaleźć pod biurkiem notatkę z hasłem do komputera. Po uzyskaniu dostępu przejdź do zakładki programów (Utilities). Musisz wprowadzić poprawny kod, który udało ci się skompletować dzięki zaliczeniu poprzednich celów misji. Prawidłowa kombinacja to 3156.

W ramach nagrody za ukończenie misji poszukiwania skarbów z komputera Abigail pobrany zostanie projekt zestawu narzędzi podróżnika (Adventurer's Toolkit v1.X). Udaj się z nim do dowolnego fabrykatora, odszukaj go na liście (powyższy obrazek) i poświęć 3 jednostki materiałów mineralnych oraz 2 jednostki materiałów syntetycznych.

W fabrykatorze powstanie unikalny układ kombinezonu (Adventurer's Toolkit v1.X). Warto go od razu zamontować (powyższy obrazek), albowiem gwarantuje on następujące bonusy:
- otrzymywanie większej liczby materiałów z urządzeń recyklingowych
- zwiększenie szans na zadawanie obrażeń krytycznych kluczem francuskim
- ulepszenie działania latarki
- szybsze przemieszczanie się w pozycji kucającej
- Prey - poradnik do gry
- Prey: Poradnik do gry
- Prey: Dodatkowe zadania
- Prey: Dział neuromodów
- Prey: Hol Talosa I
- Prey: Kim jest December (Who is December)?
- Prey: Laboratoria sprzętowe
- Prey: Dział psychotroniczny
- Prey: Spotkania z Tyfonem Koszmarem
- Prey: Arboretum
- Prey: Kwatery załogi
- Prey: Dayo Igwe; Michaiła Iljuszyn
- Prey: Podtrzymywanie życia
- Prey: Mostek Talosa I
- Prey: Hangar wahadłowców
- Prey: Dahl
- Prey: Szajka przemytników z Talosa
- Prey: Poszukiwanie skarbów
- Prey: Dodatkowe zadania
- Prey: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Najpoważniejszy problem związany z nabywaniem kolejnych mocy obcych polega na tym, że po przekroczeniu ich określonego limitu zaczniesz być traktowany jako wróg przez systemy obronne stacji.
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/prey/&PART=64
ale jaki to limit? Mógł autor napisać, skad mam wiedziec ile tych mocy moge w siebie zainwestowac??/
Ogólnie to poradnik niestety słaby. W misji reaktor zupełnie nie wspomniano o tym że drzwi blokujące dostęp do technopaty są zablokowane. Można je otworzyć tylko posiadając siłę na trzecim poziomie, a myślę że wielu graczy nie odblokowuje tej zdolności na takim poziomie. Oczywiście do technopaty można się dostać po rurach wentylacyjnych - można na nie wskoczyć w korytarzu prowadzącym do "windy".
Mam kłopot z wykonaniem wyzwania przeciwległe bieguny.Przeszedłem grę 4 razy z tyfonicznymi i ludzkimi mocami w osobnych slotach kampanii i mi nie zaliczyło tego wyzwania o co chodzi czy ja coś źle robię.
ak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
Ten facet nazywa się dalton a klucz który ma jest do pokoju w dziale sprzętowym do pokoju z projektem blackbox. A mnie chodzi
o pomieszczenie I.T SECURITY które znajduje się w Holu Talosa i w tym pomieszczeniu I.T SECURITY są zamknięte dzwi do których jest potrzebna karta dostępu nie mogę jej nigdzie znaleźć.
proszę o pilna pomoc
jak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
jak się dostać do pokoju w dziale IT w holu talosa 1.
Bo są tam zamkniete dzwi ktore otwiera sie jakas karta a przeszedlem cala gre i jej nie znalazlem.
Karta jest na ciele pływającym w rejonie G.U.T.S. Dawson albo Dalton nie pamiętam dokładnie imienia.
Też mnie to zastanawiało, podobno można tam się dostać tylko przy przechodzeniu gry w krwawy sposób.
Wie ktoś czy osiągnięcie "przeciwległe bieguny" można ukończyć przechodząc najpierw ludzkimi umiejętnościami, a potem dopiero tyfonicznymi ??
co z tymi poradnikami nie ma wogole wersji pdf ani nie dokonczony poradnik do Sniper: Ghost Warrior 3 ?
Żeby sobie pobrać musisz mieć premium. Taki poradnik to mnóstwo roboty, więc trochę czasu zajmuje zrobienie go. Część poradnika możesz sobie za free czytać i nie marudź.
Cześć dondariano73. Poradnik do Prey PDF jest do pobrania. Zaznaczyłem Ci subtelnie na obrazku obok przycisk, który umożliwia jego pobranie :)
kolafon-> A dziękujemy! W końcu ktoś rozumie <3
Tylko jeden szczegół: PDF'y można również ściągnąć za jednorazową opłatę.
Redakcja aż tak bardzo nienawidzi polskiego języka, że zrzuty przedstawia z angielskiej wersji gry, jak równocześnie jest i polska ?.
Siedzialem przy tym z godzinę i nie dałem rady nie mogę zdobyć kodu. Jak ktoś wie co trzeba zrobić to niech napisze. Stworzyłem klucz morgans czy cos takiego. Jakieś plany jeszcze trzeba zrobić czy pobrać. Jeszcze raz w wolnym czasie sprawdzę i poczekam na odpowiedź a jak nic nie da rady to usuwam grę nie będę się zdenerwował bugami.
Już skończyłem grę. Dostajesz kod od osoby już nie wiem jak się nazywa na górze i otwierasz drzwi. Nie chciała mi dac. Wyczytałem zapis z przed wejścia do całego tego poziomu i poszło. Jak na złość nie miałem rozwiniętego hakowania (przy 4 chyba poziomie można było wejść od razu) i nie miałem neuromodow. Dopiero później zdobyłem schemat kopiowania neuromodow i zmaksowalem hakowanie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
