Prey: Ulepszenia broni
Aktualizacja:

Na stronie znajduje się zestawienie lokacji, w których możesz odnajdywać ulepszenia broni w grze Prey. Każde ulepszenie może być wykorzystane tylko jeden raz do ulepszenia jednego parametru jednej wybranej broni. W zależności od preferencji możesz starać się po równo rozwijać ulubione bronie lub dążyć do maksymalnego ulepszenia tylko jednej z nich. Ten drugi wariant jest szczególnie wskazany jeśli masz zamiar zdobyć trofeum Pełna opcja.
Uwaga - Nie możesz w całości rozbudować broni w oparciu o odnalezione ulepszenia. Do zainstalowania bardziej skomplikowanych komponentów konieczne może okazać się dysponowanie dodatkowo określonymi umiejętnościami (np. Rusznikarstwem).
Dział neuromodów (Neuromod Division)
LOKALIZACJA | UWAGI |
Pomieszczenie ochrony | Pokój ten znajduje się obok holu Działu neuromodów. Drzwi mają zabezpieczenie 1 poziomu. |
Magazyn egzotycznych materiałów | Magazyn jest w dziale Fabrykacyjny. Możesz go otworzyć używając Siły lub docierając do biura Haldena Gravesa na najwyższym piętrze i wydając polecenie z jego komputera. |
Hol Talosa I (Talos I Lobby)
LOKALIZACJA | UWAGI |
Biuro ochrony | Stacja ochrony znajduje się na poziomie 1 holu. |
Gabinet Yu | Sejf w gabinecie na poziomie 3 holu. |
Dział psychotroniczny | Ulepszenie jest w sejfie na poziomie 1 w zamkniętej sekcji prowadzącej do Działu psychotronicznego (wymagana karta ogólnego dostępu od January). Użyj umiejętności Hakowanie III żeby otworzyć sejf. |
Laboratoria sprzętowe (Hardware Labs)
LOKALIZACJA | UWAGI |
Biuro ochrony | Biuro jest na dolnym poziomie obok holu. Ulepszenie jest w jednej z szafek. |
Warsztat mechaniczny | Przedostań się do składziku w narożniku magazynu (zabezpieczenie 1 stopnia). |
Zwłoki Nickie Tannar | Zbadaj obszar na poziomie 2 niedaleko biura dyrektora Thorsteina. |
Dział psychotroniczny (Psychotronics)
LOKALIZACJA | UWAGI |
Biuro ochrony | Stacja ochrony jest na poziomie 1 niedaleko miejsca rozpoczęcia eksploracji Działu psychotronicznego. Do biura ochrony musisz się włamać polegając na Hakowaniu II. |
Biuro Mitsuko Tokaji | Biuro na poziomie 3 w laboratorium B. Użyj mocy Mimikra Materii żeby przedostać się do niego. |
Arsenał | Arsenał jest obok laboratorium ekstrakcyjnego. Kod do drzwi arsenału to 8714 (zdobywa się go zaliczając poboczne zadanie Więzień z psychotronicznego). |
GUTS (G.U.T.S.)
LOKALIZACJA | UWAGI |
Pomieszczenie kontrolne magnetosfery | Sprawdź biurko obok komputera ochrony. |
Sejf w pomieszczeniu kontrolnym magnetosfery | Do otwarcia sejfu użyj umiejętności Hakowanie II. |
Zwłoki Josha Daltona | Zwłoki są w tunelu ładowni. Odnajduje się je w ramach pobocznego zadania Projekt Blackbox. |
Skład paliwa | Zbadaj składzik obok składu paliwa. Musisz zniszczyć znajdujące się tam gniazdo cystoidów. |
Arboretum
LOKALIZACJA | UWAGI |
Przejście do Holu Talosa I | Zbadaj obszar wokół przejścia do holu (tego z dwoma wieżyczkami pilnującymi drzwi). Ulepszenie jest obok zwłok Carin Buckley. |
Zwłoki Iris Stein | Zwłoki są we wschodniej części mapy, w części ogrodu ze stołem do gry w szachy. Ulepszenie odnajdziesz niedaleko ciała. |
Biuro Alexa Yu | Ulepszenie leży na małym stoliku w biurze. |
Składzik AR01 | Użyj Hakowania IV żeby otworzyć składzik. |
Kwatery załogi (Crew Quarters)
LOKALIZACJA | UWAGI |
Konsjerż | Włam się do zamkniętego składziku zlokalizowanego obok Konsjerż (kod do niego znajdziesz w Kapsułach mieszkalnych załogi). |
Pomieszczenie z recyklerem | Pozbądź się Fantoma pilnującego tej lokacji (jest to poziom 2, obok schodów) i pomóż sobie latarką w odnalezieniu ulepszenia. |
Sala kinowa | Odszukaj zwłoki Clarke'a Rafferty'ego w korytarzu łączącym obie sale kinowe. |
Apartament Morgan Yu | Zbadaj szafkę nocną obok łóżka. |
Szatnia | Przeszukaj wszystkie szafki z szatni. |
Kajuta Sary Elazar | Ulepszenie jest w kajucie 101, do której możesz dostać się przechodząc przez szyb wentylacyjny. |
Kajuta Jady Marks | Kajuta ta ma numer 102. Kombinację do sejfu możesz zdobyć w ramach zaliczania pobocznego zadania Złota spluwa. |
Chłodnia | Dostęp do chłodni jest odblokowywany po dostatecznym awansowaniu w pobocznym zadaniu Prośba kucharza. |
Kajuta Jorgena Thorsteina | Ma ona numer 107 i jest w kajutach załogi B. Ulepszenie leży na podłodze. |
Archiwum (Deep Storage)
LOKALIZACJA | UWAGI |
Zwłoki Heather Bentz | Zbadaj obszar przy schodach na poziomie 1 Archiwum. |
Zwłoki Andrew Grey'a | Przedostań się do magazynów (Data Vaults) na poziomie 2 i po zabiciu potężnego Fantoma zlokalizuj ciało. |
Ładownia (Cargo Hold)
LOKALIZACJA | UWAGI |
Skrzynka na narzędzia | Skrzynka znajduje się w głównej hali Ładowni na poziomie 1. |
Składzik | Zbadaj składziki w głównej hali Ładowni na poziomie 1. |
Sekcja paliwowa | Zajrzyj do małego pojemnika na jednej z wyższych półek w korytarzu z błękitnymi płomieniami. |
Wysyłka i odbiór | Ulepszenie jest w jednym z pojemników. |
Ładownia B x3 | Odszukaj trzy czerwone pojemniki w zamkniętych kontenerach w ładowni. |
Podtrzymywanie życia (Life Support)
LOKALIZACJA | UWAGI |
Service Requests | Pomieszczenie jest na poziomie 1 i możesz do niego wskoczyć przez okno. Ulepszenie jest w jednym z pojemników. |
Pomieszczenie ochrony | Do przedostania się do wnętrza posterunku ochrony użyj mocy Mimikra Materii. |
Składzik | Składzik znajduje się na poziomie -2 obok szybu grawitacyjnego. Użyj na nim Hakowania lub odszukaj kod dostępu. |
Zwłoki Anong Lao | Ciało jest w sekcji kapsuł ratunkowych na poziomie -2. |
Zwłoki Hanka Majorsa | Ciało jest w sekcji kapsuł ratunkowych na poziomie -2. |
Elektrownia (Power Plant)
LOKALIZACJA | UWAGI |
Pomieszczenie ochrony | Do posterunku ochrony możesz wkroczyć tuż po dotarciu do elektrowni. Nie jest on zamknięty. |
Zwłoki Lan Nguyen | Ciało odnajduje się tuż po dotarciu do elektrown. Jest to poziom 1, obok niedostępnych biur inżynieryjnych. |
Magazyn części | Magazyn jest na poziomie -1. Możesz odnaleźć losowy kod do drzwi lub użyć na nich Hakowania III. |
Składzik reaktora | Składzik jest na poziomie -5 obok reaktora. Do jego odblokowania wymagane jest Hakowanie III. |
Mostek Talosa I (Talos I Bridge)
LOKALIZACJA | UWAGI |
Sejf | Otwórz sejf na mostku kapitańskim używając umiejętności Hakowanie I. |
Hangar wahadłowców (Shuttle Bay)
LOKALIZACJA | UWAGI |
Pomieszczenie ochrony | Jest ono niedaleko wejścia do hangaru. Możesz przedostać się do środka z pomocą karty lub używając mocy Mimikra Materii. |
Pomieszczenie pilotów | Do pokoju pilotów (Pilot Lounge) możesz wejść dzięki wpisaniu kodu lub polegając na Hakowaniu III. |
Hangar | Ulepszenie odnajduje się przy zwłokach Lloyda Thompsona w silnie napromieniowanym obszarze w jednym z narożników głównego hangaru. |
Wieża kontroli lotów | Pomieszczenie kontroli lotów jest na poziomie 3. |
Komentarze czytelników
Najpoważniejszy problem związany z nabywaniem kolejnych mocy obcych polega na tym, że po przekroczeniu ich określonego limitu zaczniesz być traktowany jako wróg przez systemy obronne stacji.
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/prey/&PART=64
ale jaki to limit? Mógł autor napisać, skad mam wiedziec ile tych mocy moge w siebie zainwestowac??/
Ogólnie to poradnik niestety słaby. W misji reaktor zupełnie nie wspomniano o tym że drzwi blokujące dostęp do technopaty są zablokowane. Można je otworzyć tylko posiadając siłę na trzecim poziomie, a myślę że wielu graczy nie odblokowuje tej zdolności na takim poziomie. Oczywiście do technopaty można się dostać po rurach wentylacyjnych - można na nie wskoczyć w korytarzu prowadzącym do "windy".
Mam kłopot z wykonaniem wyzwania przeciwległe bieguny.Przeszedłem grę 4 razy z tyfonicznymi i ludzkimi mocami w osobnych slotach kampanii i mi nie zaliczyło tego wyzwania o co chodzi czy ja coś źle robię.
ak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
Ten facet nazywa się dalton a klucz który ma jest do pokoju w dziale sprzętowym do pokoju z projektem blackbox. A mnie chodzi
o pomieszczenie I.T SECURITY które znajduje się w Holu Talosa i w tym pomieszczeniu I.T SECURITY są zamknięte dzwi do których jest potrzebna karta dostępu nie mogę jej nigdzie znaleźć.
proszę o pilna pomoc
jak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
jak się dostać do pokoju w dziale IT w holu talosa 1.
Bo są tam zamkniete dzwi ktore otwiera sie jakas karta a przeszedlem cala gre i jej nie znalazlem.
Karta jest na ciele pływającym w rejonie G.U.T.S. Dawson albo Dalton nie pamiętam dokładnie imienia.
Też mnie to zastanawiało, podobno można tam się dostać tylko przy przechodzeniu gry w krwawy sposób.
Wie ktoś czy osiągnięcie "przeciwległe bieguny" można ukończyć przechodząc najpierw ludzkimi umiejętnościami, a potem dopiero tyfonicznymi ??
co z tymi poradnikami nie ma wogole wersji pdf ani nie dokonczony poradnik do Sniper: Ghost Warrior 3 ?
Żeby sobie pobrać musisz mieć premium. Taki poradnik to mnóstwo roboty, więc trochę czasu zajmuje zrobienie go. Część poradnika możesz sobie za free czytać i nie marudź.
Cześć dondariano73. Poradnik do Prey PDF jest do pobrania. Zaznaczyłem Ci subtelnie na obrazku obok przycisk, który umożliwia jego pobranie :)
kolafon-> A dziękujemy! W końcu ktoś rozumie <3
Tylko jeden szczegół: PDF'y można również ściągnąć za jednorazową opłatę.
Redakcja aż tak bardzo nienawidzi polskiego języka, że zrzuty przedstawia z angielskiej wersji gry, jak równocześnie jest i polska ?.
Siedzialem przy tym z godzinę i nie dałem rady nie mogę zdobyć kodu. Jak ktoś wie co trzeba zrobić to niech napisze. Stworzyłem klucz morgans czy cos takiego. Jakieś plany jeszcze trzeba zrobić czy pobrać. Jeszcze raz w wolnym czasie sprawdzę i poczekam na odpowiedź a jak nic nie da rady to usuwam grę nie będę się zdenerwował bugami.
Już skończyłem grę. Dostajesz kod od osoby już nie wiem jak się nazywa na górze i otwierasz drzwi. Nie chciała mi dac. Wyczytałem zapis z przed wejścia do całego tego poziomu i poszło. Jak na złość nie miałem rozwiniętego hakowania (przy 4 chyba poziomie można było wejść od razu) i nie miałem neuromodow. Dopiero później zdobyłem schemat kopiowania neuromodow i zmaksowalem hakowanie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
