Jak samemu wytwarzać neuromody w Prey? | Rozwój postaci
Na stronie znajdują się informacje jak produkować neuromody w grze Prey. Staje się to możliwe w oparciu o crafting, ale zanim przystąpisz do wytwarzania tych cennych przedmiotów należy zdobyć projekt neuromoda oraz potrzebne materiały.
Aktualizacja:
Kolejne neuromody możesz nie tylko odnajdywać w świecie gry, ale i samemu wytwarzać. Jest to bardzo dobry pomysł jeśli zależy ci na szybszym rozwinięciu najbardziej pożytecznych ludzkich umiejętności. Wszystkie najważniejsze kroki jak tego dokonać opisane zostały poniżej.
- Lokalizacja pierwszego projektu do wytwarzania neuromodów
- Inne lokalizacje projektów do wytwarzania neuromodów
Lokalizacja pierwszego projektu do wytwarzania neuromodów


Rozpocznij w pomieszczeniu o nazwie Fabrykacyjny (Fabrication) zlokalizowanym na piętrze Działu neuromodów (Neuromod Division) (obrazek 1). Jest to lokacja, w której spotyka się potężnego Tyfona Technopatę. Możesz pokonać tego silnego potwora (informacje jak tego dokonać są w rozdziale z najczęściej zadawanymi pytaniami) lub szybko pozyskać tylko jeden ważny przedmiot. Mowa tu o karcie dostępu do biura Haldena Gravesa. Odnajduje się ją przy pokazanych na obrazku 2 zwłokach Fredericka Steele'a. Ciało to jest w głównej sali, w której przebywał (lub nadal przebywa) Technopata.

Po zabraniu karty dostępu skorzystaj z szybu grawitacyjnego lub w dowolny inny sposób przedostań się na wyższy poziom obszaru Fabrykacyjny. Odszukaj tu pokazane na dołączonym obrazku wejście do biura Haldena Gravesa. Do jego odblokowania użyj pozyskanej wcześniej karty dostępu.

W biurze przejdź do prawego pomieszczenia. Odszukaj w pokazanym na obrazku miejscu projekt neuromoda (Neuromod Fabrication Plan).

Z pozyskanym planem możesz już dotrzeć do dowolnego fabrykatora w świecie gry, np. do tego znajdującego się w sali, w której na samym początku zabrałeś kartę dostępu. Wybierz neuromod z listy obiektów nadających się do wyprodukowania (powyższy obrazek). Stworzenie tego przedmiotu nie jest oczywiście darmowe. Wymagane materiały to 1 jednostka materiałów organicznych, 2 jednostki materiałów mineralnych, 2 jednostki materiałów syntetycznych i 3 jednostki materiałów egzotycznych.
Inne lokalizacje projektów do wytwarzania neuromodów
Jeśli nie chcesz zaliczać spotkania z Tyfonem technopatą to projekt potrzebny do produkcji neuromodów możesz zabrać z jednej z innych lokacji ze świata gry. Wyszczególnione one zostały poniżej.

Kolejna okazja do zdobycia planu pojawia się po dotarciu do Działu psychotronicznego. Projekt znajduje się w biurze dyrektora Kelstrupa sąsiadującym z atrium. Musisz zajrzeć do sejfu. Ma on zabezpieczenie czwartego stopnia, ale (losową) kombinację do otwarcia sejfu otrzymasz od Alexa Yu po skalibrowaniu psychoskopu (wykonuje się to w ramach głównej fabuły).

Inny moment do pozyskania projektu to wizyta w lokacji Arboretum. Projekt możesz mianowicie pozyskać po włamaniu się do komputera w biurze Alexa Yu. Stanowisko ma zabezpieczenie czwartego stopnia i w rezultacie konieczne jest użycie Hakowania IV do jego odblokowania. Po tym jak tego dokonasz przejdź do zakładki plików (Files) i ściągnij plan.

Następna okazja pojawia się po zawitaniu w Kwaterach załogi. Nowy projekt znajduje się w apartamencie Morgan Yu zlokalizowanym na najwyższym piętrze z apartamentami kierownictwa (dociera się tam szybem grawitacyjnym, który możesz uaktywnić dzięki odnalezieniu kombinacji lub rozegraniu mini-gry hakerskiej).
0
Komentarze czytelników
dondariano73 Junior
co z tymi poradnikami nie ma wogole wersji pdf ani nie dokonczony poradnik do Sniper: Ghost Warrior 3 ?
dondariano73 Junior
Premium to ja mam moze nie w tej chwili ale do Sniper: Ghost Warrior 3 dalej nie ma i co wy na to
RadkoZ Chorąży
Wie ktoś czy osiągnięcie "przeciwległe bieguny" można ukończyć przechodząc najpierw ludzkimi umiejętnościami, a potem dopiero tyfonicznymi ??
stalin1 Legionista
jak się dostać do pokoju w dziale IT w holu talosa 1.
Bo są tam zamkniete dzwi ktore otwiera sie jakas karta a przeszedlem cala gre i jej nie znalazlem.
stalin1 Legionista
jak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
stalin1 Legionista
Ten facet nazywa się dalton a klucz który ma jest do pokoju w dziale sprzętowym do pokoju z projektem blackbox. A mnie chodzi
o pomieszczenie I.T SECURITY które znajduje się w Holu Talosa i w tym pomieszczeniu I.T SECURITY są zamknięte dzwi do których jest potrzebna karta dostępu nie mogę jej nigdzie znaleźć.
proszę o pilna pomoc
stalin1 Legionista
ak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
stalin1 Legionista
Mam kłopot z wykonaniem wyzwania przeciwległe bieguny.Przeszedłem grę 4 razy z tyfonicznymi i ludzkimi mocami w osobnych slotach kampanii i mi nie zaliczyło tego wyzwania o co chodzi czy ja coś źle robię.
jongover Chorąży
Ogólnie to poradnik niestety słaby. W misji reaktor zupełnie nie wspomniano o tym że drzwi blokujące dostęp do technopaty są zablokowane. Można je otworzyć tylko posiadając siłę na trzecim poziomie, a myślę że wielu graczy nie odblokowuje tej zdolności na takim poziomie. Oczywiście do technopaty można się dostać po rurach wentylacyjnych - można na nie wskoczyć w korytarzu prowadzącym do "windy".
Janczes Legend
Najpoważniejszy problem związany z nabywaniem kolejnych mocy obcych polega na tym, że po przekroczeniu ich określonego limitu zaczniesz być traktowany jako wróg przez systemy obronne stacji.
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/prey/&PART=64
ale jaki to limit? Mógł autor napisać, skad mam wiedziec ile tych mocy moge w siebie zainwestowac??/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
