Prey: Jak samemu wytwarzać neuromody?
Na stronie znajdują się informacje jak produkować neuromody w grze Prey. Staje się to możliwe w oparciu o crafting, ale zanim przystąpisz do wytwarzania tych cennych przedmiotów należy zdobyć projekt neuromoda oraz potrzebne materiały.
Aktualizacja:
Kolejne neuromody możesz nie tylko odnajdywać w świecie gry, ale i samemu wytwarzać. Jest to bardzo dobry pomysł jeśli zależy ci na szybszym rozwinięciu najbardziej pożytecznych ludzkich umiejętności. Wszystkie najważniejsze kroki jak tego dokonać opisane zostały poniżej.
- Lokalizacja pierwszego projektu do wytwarzania neuromodów
- Inne lokalizacje projektów do wytwarzania neuromodów
Lokalizacja pierwszego projektu do wytwarzania neuromodów


Rozpocznij w pomieszczeniu o nazwie Fabrykacyjny (Fabrication) zlokalizowanym na piętrze Działu neuromodów (Neuromod Division) (obrazek 1). Jest to lokacja, w której spotyka się potężnego Tyfona Technopatę. Możesz pokonać tego silnego potwora (informacje jak tego dokonać są w rozdziale z najczęściej zadawanymi pytaniami) lub szybko pozyskać tylko jeden ważny przedmiot. Mowa tu o karcie dostępu do biura Haldena Gravesa. Odnajduje się ją przy pokazanych na obrazku 2 zwłokach Fredericka Steele'a. Ciało to jest w głównej sali, w której przebywał (lub nadal przebywa) Technopata.

Po zabraniu karty dostępu skorzystaj z szybu grawitacyjnego lub w dowolny inny sposób przedostań się na wyższy poziom obszaru Fabrykacyjny. Odszukaj tu pokazane na dołączonym obrazku wejście do biura Haldena Gravesa. Do jego odblokowania użyj pozyskanej wcześniej karty dostępu.

W biurze przejdź do prawego pomieszczenia. Odszukaj w pokazanym na obrazku miejscu projekt neuromoda (Neuromod Fabrication Plan).

Z pozyskanym planem możesz już dotrzeć do dowolnego fabrykatora w świecie gry, np. do tego znajdującego się w sali, w której na samym początku zabrałeś kartę dostępu. Wybierz neuromod z listy obiektów nadających się do wyprodukowania (powyższy obrazek). Stworzenie tego przedmiotu nie jest oczywiście darmowe. Wymagane materiały to 1 jednostka materiałów organicznych, 2 jednostki materiałów mineralnych, 2 jednostki materiałów syntetycznych i 3 jednostki materiałów egzotycznych.
Inne lokalizacje projektów do wytwarzania neuromodów
Jeśli nie chcesz zaliczać spotkania z Tyfonem technopatą to projekt potrzebny do produkcji neuromodów możesz zabrać z jednej z innych lokacji ze świata gry. Wyszczególnione one zostały poniżej.

Kolejna okazja do zdobycia planu pojawia się po dotarciu do Działu psychotronicznego. Projekt znajduje się w biurze dyrektora Kelstrupa sąsiadującym z atrium. Musisz zajrzeć do sejfu. Ma on zabezpieczenie czwartego stopnia, ale (losową) kombinację do otwarcia sejfu otrzymasz od Alexa Yu po skalibrowaniu psychoskopu (wykonuje się to w ramach głównej fabuły).

Inny moment do pozyskania projektu to wizyta w lokacji Arboretum. Projekt możesz mianowicie pozyskać po włamaniu się do komputera w biurze Alexa Yu. Stanowisko ma zabezpieczenie czwartego stopnia i w rezultacie konieczne jest użycie Hakowania IV do jego odblokowania. Po tym jak tego dokonasz przejdź do zakładki plików (Files) i ściągnij plan.

Następna okazja pojawia się po zawitaniu w Kwaterach załogi. Nowy projekt znajduje się w apartamencie Morgan Yu zlokalizowanym na najwyższym piętrze z apartamentami kierownictwa (dociera się tam szybem grawitacyjnym, który możesz uaktywnić dzięki odnalezieniu kombinacji lub rozegraniu mini-gry hakerskiej).
Komentarze czytelników
Najpoważniejszy problem związany z nabywaniem kolejnych mocy obcych polega na tym, że po przekroczeniu ich określonego limitu zaczniesz być traktowany jako wróg przez systemy obronne stacji.
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/prey/&PART=64
ale jaki to limit? Mógł autor napisać, skad mam wiedziec ile tych mocy moge w siebie zainwestowac??/
Ogólnie to poradnik niestety słaby. W misji reaktor zupełnie nie wspomniano o tym że drzwi blokujące dostęp do technopaty są zablokowane. Można je otworzyć tylko posiadając siłę na trzecim poziomie, a myślę że wielu graczy nie odblokowuje tej zdolności na takim poziomie. Oczywiście do technopaty można się dostać po rurach wentylacyjnych - można na nie wskoczyć w korytarzu prowadzącym do "windy".
Mam kłopot z wykonaniem wyzwania przeciwległe bieguny.Przeszedłem grę 4 razy z tyfonicznymi i ludzkimi mocami w osobnych slotach kampanii i mi nie zaliczyło tego wyzwania o co chodzi czy ja coś źle robię.
ak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
Ten facet nazywa się dalton a klucz który ma jest do pokoju w dziale sprzętowym do pokoju z projektem blackbox. A mnie chodzi
o pomieszczenie I.T SECURITY które znajduje się w Holu Talosa i w tym pomieszczeniu I.T SECURITY są zamknięte dzwi do których jest potrzebna karta dostępu nie mogę jej nigdzie znaleźć.
proszę o pilna pomoc
jak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
jak się dostać do pokoju w dziale IT w holu talosa 1.
Bo są tam zamkniete dzwi ktore otwiera sie jakas karta a przeszedlem cala gre i jej nie znalazlem.
Karta jest na ciele pływającym w rejonie G.U.T.S. Dawson albo Dalton nie pamiętam dokładnie imienia.
Też mnie to zastanawiało, podobno można tam się dostać tylko przy przechodzeniu gry w krwawy sposób.
Wie ktoś czy osiągnięcie "przeciwległe bieguny" można ukończyć przechodząc najpierw ludzkimi umiejętnościami, a potem dopiero tyfonicznymi ??
co z tymi poradnikami nie ma wogole wersji pdf ani nie dokonczony poradnik do Sniper: Ghost Warrior 3 ?
Żeby sobie pobrać musisz mieć premium. Taki poradnik to mnóstwo roboty, więc trochę czasu zajmuje zrobienie go. Część poradnika możesz sobie za free czytać i nie marudź.
Cześć dondariano73. Poradnik do Prey PDF jest do pobrania. Zaznaczyłem Ci subtelnie na obrazku obok przycisk, który umożliwia jego pobranie :)
kolafon-> A dziękujemy! W końcu ktoś rozumie <3
Tylko jeden szczegół: PDF'y można również ściągnąć za jednorazową opłatę.
Redakcja aż tak bardzo nienawidzi polskiego języka, że zrzuty przedstawia z angielskiej wersji gry, jak równocześnie jest i polska ?.
Siedzialem przy tym z godzinę i nie dałem rady nie mogę zdobyć kodu. Jak ktoś wie co trzeba zrobić to niech napisze. Stworzyłem klucz morgans czy cos takiego. Jakieś plany jeszcze trzeba zrobić czy pobrać. Jeszcze raz w wolnym czasie sprawdzę i poczekam na odpowiedź a jak nic nie da rady to usuwam grę nie będę się zdenerwował bugami.
Już skończyłem grę. Dostajesz kod od osoby już nie wiem jak się nazywa na górze i otwierasz drzwi. Nie chciała mi dac. Wyczytałem zapis z przed wejścia do całego tego poziomu i poszło. Jak na złość nie miałem rozwiniętego hakowania (przy 4 chyba poziomie można było wejść od razu) i nie miałem neuromodow. Dopiero później zdobyłem schemat kopiowania neuromodow i zmaksowalem hakowanie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
