Prey: Dział neuromodów
Aktualizacja:
Na stronie znajdują się opisy dodatkowych zadań gry Prey, które możesz odblokować podczas eksploracji działu neuromodów (Neuromod Division), czyli jednego z wielu obszarów stacji Talos I. Zaliczenie tych misji jest w pełni opcjonalne, ale możesz dzięki nim wejść w posiadanie wartościowych przedmiotów.
- Wszystko, co znasz, zaraz się odmieni (Everything You Know is About to Change)
- Znikający trup (The Corpse Vanishes)
Wszystko, co znasz, zaraz się odmieni (Everything You Know is About to Change)

Misja ta odblokowana zostanie podczas zaliczania zadania głównego wątku Wydostań się. W końcowej części wspomnianego zadania główny bohater dotrze w pobliże holu działu neuromodów (w okolicy tej odnajduje się m.in. działko LEPIK). Ze sterowaną postacią skontaktuje się wtedy automatycznie January i poinformuje o pozostawieniu w pobliżu neuromoda (jest to doskonała okazja do zapoznania się z tym w jaki sposób one funkcjonują).
Oczyść hol z Mimów i dotrzyj następnie do gabloty z powyższego obrazka. Znajduje się w niej prawdziwy neuromod zamiast standardowej atrapy. Zabranie go zakończy to krótkie zadanie.
Uwaga - Zignoruj tę misję jeśli prowadzisz rozgrywkę pod kątem zdobycia osiągnięcia Żadnych strzykawek, które zakłada całkowite ignorowanie umiejętności i mocy.
Znikający trup (The Corpse Vanishes)

Misja ta może zostać odblokowana po tym jak dotrzesz do sekcji badawczej (Research and Design). Jest to obszar, który odwiedza się po opuszczeniu laboratoriów z makietą apartamentu Yu i jeszcze przed dotarciem do holu Działu neuromodów. Odszukaj w sekcji badawczej stanowisko Jovana Gravilovica. Z jednej z zapisanych na nim wiadomości dowiesz się na temat miejsca umieszczenia zwłok Bellamy'ego oraz o tym, że powinna być przy nich karta dostępu do jego kajuty.

Dotrzyj do holu Talosa I (Talosa I Lobby). Musisz skierować się do centrum urazowego (Trauma Center) zlokalizowanego na poziomie 2 tej lokacji (kartę dostępu do centrum urazowego znajdziesz m.in. w głównej recepcji na poziomie 1). Po dotarciu na miejsce skorzystaj z nowego komputera stacji ochrony (powyższy obrazek). Odczytaj wiadomość dotyczącą Bellamy'ego. Dowiesz się z niej, że zwłoki naukowca przeniesiono do Działu psychotronicznego.

Zadanie to będziesz mógł kontynuować dopiero po tym jak wejdziesz w posiadanie karty dostępu do Działu psychotronicznego (Psychotronics). Przejście do tej lokacji znajduje się na poziomie 1 w północno-wschodniej części holu Talosa I i wizyta w Dziale psychotronicznym jest częścią głównego zadania Droga naokoło. Podczas przemierzania tej lokacji zatrzymaj się w zachodniej części poziomu 2, a konkretnie w sali badań żywych obiektów. W miejscu tym znajduje się szyb grawitacyjny pozwalający na dotarcie do kostnicy (poziom 1).

W kostnicy przebywa sporo Mimów, tak więc powoli ją badaj. Musisz zainteresować się zamkniętym pomieszczeniem zlokalizowanym na wschodnim krańcu kostnicy. Drzwi wymagają posiadania karty dostępu do kostnicy i problem ten możesz rozwiązać na dwa sposoby. O wiele lepiej jest skorzystać z mocy obcych o nazwie Mimikra Materii. Ustaw się przy pokazanej na obrazku okiennicy, przemień się w dowolny mały obiekt i przedostań do środka. Alternatywnie możesz zaczekać aż pojawi się tu operator naukowy i aż wleci do pomieszczenia kostnicy. Umożliwi ci to przedostanie się do środka.
W pomieszczeniu kostnicy odnajdziesz m.in. kartę dostępu oraz 2 neuromody. Najważniejsze jest jednak zbadanie zwłok Sylvaina Bellamy'ego. Odnajdziesz kartę dostępu do kajuty Sylvaina Bellamy'ego i zabranie jej odblokuje cel misji związany ze zbadaniem jej. Kajuta Bellamy'ego jest w Kwaterach załogi i przedostanie się do tej lokacji jest możliwe po dotarciu do Arboretum.

Po dotarciu do Kwater załogi (Crew Quarters) skieruj się do Kajut załogi B zlokalizowanych w północnej części poziomu 1. Poszukiwana kajuta Sylvaina Bellamy'ego ma numer 108 i do jej otwarcia możesz użyć odnalezionej w kostnicy karty dostępu. Zadanie zaliczone zostanie w momencie wejścia do kajuty, ale warto oczywiście ją dokładnie zbadać. Możesz sprawdzić komputer Bellamy'ego, na którym są 1 e-mail i plik z danymi badań tyfonów Morgan Yu. Oprócz tego w kajucie odnajdziesz m.in. 3 neuromody.
- Prey - poradnik do gry
- Prey: Poradnik do gry
- Prey: Dodatkowe zadania
- Prey: Dział neuromodów
- Prey: Hol Talosa I
- Prey: Kim jest December (Who is December)?
- Prey: Laboratoria sprzętowe
- Prey: Dział psychotroniczny
- Prey: Spotkania z Tyfonem Koszmarem
- Prey: Arboretum
- Prey: Kwatery załogi
- Prey: Dayo Igwe; Michaiła Iljuszyn
- Prey: Podtrzymywanie życia
- Prey: Mostek Talosa I
- Prey: Hangar wahadłowców
- Prey: Dahl
- Prey: Szajka przemytników z Talosa
- Prey: Poszukiwanie skarbów
- Prey: Dodatkowe zadania
- Prey: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Najpoważniejszy problem związany z nabywaniem kolejnych mocy obcych polega na tym, że po przekroczeniu ich określonego limitu zaczniesz być traktowany jako wróg przez systemy obronne stacji.
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/prey/&PART=64
ale jaki to limit? Mógł autor napisać, skad mam wiedziec ile tych mocy moge w siebie zainwestowac??/
Ogólnie to poradnik niestety słaby. W misji reaktor zupełnie nie wspomniano o tym że drzwi blokujące dostęp do technopaty są zablokowane. Można je otworzyć tylko posiadając siłę na trzecim poziomie, a myślę że wielu graczy nie odblokowuje tej zdolności na takim poziomie. Oczywiście do technopaty można się dostać po rurach wentylacyjnych - można na nie wskoczyć w korytarzu prowadzącym do "windy".
Mam kłopot z wykonaniem wyzwania przeciwległe bieguny.Przeszedłem grę 4 razy z tyfonicznymi i ludzkimi mocami w osobnych slotach kampanii i mi nie zaliczyło tego wyzwania o co chodzi czy ja coś źle robię.
ak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
Ten facet nazywa się dalton a klucz który ma jest do pokoju w dziale sprzętowym do pokoju z projektem blackbox. A mnie chodzi
o pomieszczenie I.T SECURITY które znajduje się w Holu Talosa i w tym pomieszczeniu I.T SECURITY są zamknięte dzwi do których jest potrzebna karta dostępu nie mogę jej nigdzie znaleźć.
proszę o pilna pomoc
jak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
jak się dostać do pokoju w dziale IT w holu talosa 1.
Bo są tam zamkniete dzwi ktore otwiera sie jakas karta a przeszedlem cala gre i jej nie znalazlem.
Karta jest na ciele pływającym w rejonie G.U.T.S. Dawson albo Dalton nie pamiętam dokładnie imienia.
Też mnie to zastanawiało, podobno można tam się dostać tylko przy przechodzeniu gry w krwawy sposób.
Wie ktoś czy osiągnięcie "przeciwległe bieguny" można ukończyć przechodząc najpierw ludzkimi umiejętnościami, a potem dopiero tyfonicznymi ??
co z tymi poradnikami nie ma wogole wersji pdf ani nie dokonczony poradnik do Sniper: Ghost Warrior 3 ?
Żeby sobie pobrać musisz mieć premium. Taki poradnik to mnóstwo roboty, więc trochę czasu zajmuje zrobienie go. Część poradnika możesz sobie za free czytać i nie marudź.
Cześć dondariano73. Poradnik do Prey PDF jest do pobrania. Zaznaczyłem Ci subtelnie na obrazku obok przycisk, który umożliwia jego pobranie :)
kolafon-> A dziękujemy! W końcu ktoś rozumie <3
Tylko jeden szczegół: PDF'y można również ściągnąć za jednorazową opłatę.
Redakcja aż tak bardzo nienawidzi polskiego języka, że zrzuty przedstawia z angielskiej wersji gry, jak równocześnie jest i polska ?.
Siedzialem przy tym z godzinę i nie dałem rady nie mogę zdobyć kodu. Jak ktoś wie co trzeba zrobić to niech napisze. Stworzyłem klucz morgans czy cos takiego. Jakieś plany jeszcze trzeba zrobić czy pobrać. Jeszcze raz w wolnym czasie sprawdzę i poczekam na odpowiedź a jak nic nie da rady to usuwam grę nie będę się zdenerwował bugami.
Już skończyłem grę. Dostajesz kod od osoby już nie wiem jak się nazywa na górze i otwierasz drzwi. Nie chciała mi dac. Wyczytałem zapis z przed wejścia do całego tego poziomu i poszło. Jak na złość nie miałem rozwiniętego hakowania (przy 4 chyba poziomie można było wejść od razu) i nie miałem neuromodow. Dopiero później zdobyłem schemat kopiowania neuromodow i zmaksowalem hakowanie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
