Prey: Szajka przemytników z Talosa
Aktualizacja:
Na stronie znajduje się opis bardziej rozbudowanego dodatkowego zadania gry Prey, które zatytułowano Szajka przemytników z Talosa. Motywem przewodnim tej opcjonalnej misji jest odnalezienie w różnych częściach stacji Talos I skrytek, które używane są przez przemytników. Zlokalizowanie ich wszystkich pozwoli ci nie tylko ukończyć zadanie, ale również zdobyć wartościowe zapasy i odblokować osiągnięcie Czarny rynek.
- Odblokowanie zadania
- Skrytka 1/6: Arboretum
- Skrytka 2/6: Kwatery załogi
- Skrytka 3/6: Ładownia
- Skrytka 4/6: Hol Talosa I
- Skrytka 5/6: Hol Talosa I
- Skrytka 6/6: Laboratoria sprzętowe
Odblokowanie zadania

Misję tę możesz odblokować podczas dowolnej wizyty w Arboretum. Zajmij się zbadaniem centralnej części tej lokacji, a konkretnie korytarza prowadzącego do przejścia do Holu Talosa I (tego, który jest pilnowany przez dwie wieżyczki). Odszukaj w tym korytarzu pokazane na dołączonym obrazku zwłoki Lily Morris. Obok nich leży urządzenie TranScribe. Podnieś je i odsłuchaj nagrania żeby dowiedzieć się o skrytkach przemytników. Do odnalezienia jest w ich sumie sześć i możesz do nich docierać w dowolnej kolejności.
Skrytka 1/6: Arboretum

Pierwsza skrytka jest nad zwłokami Lily Morris gdzie rozpocząłeś to zadanie. Jest to pokazany na powyższym obrazku alarm z dużym czerwonym dzwonkiem. Uderz w dzwonek kilka razy kluczem francuskim (tak samo postępuj też docierając do kolejnych skrytek) żeby otworzył się sejf. Odnajdziesz w nim amunicję do działka LEPIK oraz neuromoda.
Skrytka 2/6: Kwatery załogi


Druga skrytka jest obok szatni oraz pływalni w Kwaterach załogi. Jej lokalizację pokazują powyższe obrazki. Użyj działka LEPIK żeby doprowadzić do pojawienia się kulki kleju pod skrytką. Po wdrapaniu się na nią z łatwością będziesz mógł zacząć uderzać w dzwonek. W skrytce znajdziesz neuromody i egzotyczne materiały.
Skrytka 3/6: Ładownia


Trzecia krytka znajduje się na poziomie 2 Ładowni. Musisz konkretnie zająć się zbadaniem południowego pomieszczenia kontrolnego (Cargo Shipment Control Center). W sejfie pozostawiono projekt ulepszenia broni, neuromoda i ładunek EM.
Skrytka 4/6: Hol Talosa I


Czwarta skrytka jest w pomieszczeniu wystawy TranStaru, które znajduje się w zachodniej części na poziomie 1 Holu Talosa I. Uważaj na tyfony, które mogą przebywać w tym miejscu i ponownie pomóż sobie działkiem LEPIK żeby dotrzeć do skrytki. W sejfie znajdziesz neuromoda i ładunki recyklingowe.
Skrytka 5/6: Hol Talosa I


Piąta skrytka jest w korytarzu we wschodniej części poziomu 1 Holu Talosa I, niedaleko zabarykadowanego przejścia do działu psychotronicznego. Tak samo jak wcześniej użyj działka LEPIK do przyczepienia kulki do ściany. Z sejfu możesz zabrać strzykawki psi i neuromoda.
Skrytka 6/6: Laboratoria sprzętowe


Ostatnia szósta skrytka jest na górnym piętrze (poziom 2) atrium zlokalizowanego w centralnej części Laboratoriów sprzętowych. Znajduje się ona obok pokazanego na obrazku posągu na zachodnim krańcu atrium. Użyj działka LEPIK, wdrap się na kulkę i otwórz sejf z zamiarem wyjęcia z niego neuromoda.
Otwarcie wszystkich sześciu skrytek automatycznie zakończy zadanie i zostaniesz nagrodzony trofeum Czarny rynek.
- Prey - poradnik do gry
- Prey: Poradnik do gry
- Prey: Dodatkowe zadania
- Prey: Dział neuromodów
- Prey: Hol Talosa I
- Prey: Kim jest December (Who is December)?
- Prey: Laboratoria sprzętowe
- Prey: Dział psychotroniczny
- Prey: Spotkania z Tyfonem Koszmarem
- Prey: Arboretum
- Prey: Kwatery załogi
- Prey: Dayo Igwe; Michaiła Iljuszyn
- Prey: Podtrzymywanie życia
- Prey: Mostek Talosa I
- Prey: Hangar wahadłowców
- Prey: Dahl
- Prey: Szajka przemytników z Talosa
- Prey: Poszukiwanie skarbów
- Prey: Dodatkowe zadania
- Prey: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Najpoważniejszy problem związany z nabywaniem kolejnych mocy obcych polega na tym, że po przekroczeniu ich określonego limitu zaczniesz być traktowany jako wróg przez systemy obronne stacji.
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/prey/&PART=64
ale jaki to limit? Mógł autor napisać, skad mam wiedziec ile tych mocy moge w siebie zainwestowac??/
Ogólnie to poradnik niestety słaby. W misji reaktor zupełnie nie wspomniano o tym że drzwi blokujące dostęp do technopaty są zablokowane. Można je otworzyć tylko posiadając siłę na trzecim poziomie, a myślę że wielu graczy nie odblokowuje tej zdolności na takim poziomie. Oczywiście do technopaty można się dostać po rurach wentylacyjnych - można na nie wskoczyć w korytarzu prowadzącym do "windy".
Mam kłopot z wykonaniem wyzwania przeciwległe bieguny.Przeszedłem grę 4 razy z tyfonicznymi i ludzkimi mocami w osobnych slotach kampanii i mi nie zaliczyło tego wyzwania o co chodzi czy ja coś źle robię.
ak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
Ten facet nazywa się dalton a klucz który ma jest do pokoju w dziale sprzętowym do pokoju z projektem blackbox. A mnie chodzi
o pomieszczenie I.T SECURITY które znajduje się w Holu Talosa i w tym pomieszczeniu I.T SECURITY są zamknięte dzwi do których jest potrzebna karta dostępu nie mogę jej nigdzie znaleźć.
proszę o pilna pomoc
jak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
jak się dostać do pokoju w dziale IT w holu talosa 1.
Bo są tam zamkniete dzwi ktore otwiera sie jakas karta a przeszedlem cala gre i jej nie znalazlem.
Karta jest na ciele pływającym w rejonie G.U.T.S. Dawson albo Dalton nie pamiętam dokładnie imienia.
Też mnie to zastanawiało, podobno można tam się dostać tylko przy przechodzeniu gry w krwawy sposób.
Wie ktoś czy osiągnięcie "przeciwległe bieguny" można ukończyć przechodząc najpierw ludzkimi umiejętnościami, a potem dopiero tyfonicznymi ??
co z tymi poradnikami nie ma wogole wersji pdf ani nie dokonczony poradnik do Sniper: Ghost Warrior 3 ?
Żeby sobie pobrać musisz mieć premium. Taki poradnik to mnóstwo roboty, więc trochę czasu zajmuje zrobienie go. Część poradnika możesz sobie za free czytać i nie marudź.
Cześć dondariano73. Poradnik do Prey PDF jest do pobrania. Zaznaczyłem Ci subtelnie na obrazku obok przycisk, który umożliwia jego pobranie :)
kolafon-> A dziękujemy! W końcu ktoś rozumie <3
Tylko jeden szczegół: PDF'y można również ściągnąć za jednorazową opłatę.
Redakcja aż tak bardzo nienawidzi polskiego języka, że zrzuty przedstawia z angielskiej wersji gry, jak równocześnie jest i polska ?.
Siedzialem przy tym z godzinę i nie dałem rady nie mogę zdobyć kodu. Jak ktoś wie co trzeba zrobić to niech napisze. Stworzyłem klucz morgans czy cos takiego. Jakieś plany jeszcze trzeba zrobić czy pobrać. Jeszcze raz w wolnym czasie sprawdzę i poczekam na odpowiedź a jak nic nie da rady to usuwam grę nie będę się zdenerwował bugami.
Już skończyłem grę. Dostajesz kod od osoby już nie wiem jak się nazywa na górze i otwierasz drzwi. Nie chciała mi dac. Wyczytałem zapis z przed wejścia do całego tego poziomu i poszło. Jak na złość nie miałem rozwiniętego hakowania (przy 4 chyba poziomie można było wejść od razu) i nie miałem neuromodow. Dopiero później zdobyłem schemat kopiowania neuromodow i zmaksowalem hakowanie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
