Neuromody w Prey | Sekrety i ważne przedmioty

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Przykładowa paczka neuromodów (możesz też odnajdywać pojedyncze sztuki) - Neuromody w Prey | Sekrety i ważne przedmioty - Prey - poradnik do gry
Przykładowa paczka neuromodów (możesz też odnajdywać pojedyncze sztuki)

Na stronie znajduje się zestawienie lokacji, w których możesz odnajdywać neuromody w grze Prey. Obiekty te są niezbędne do odblokowywania kolejnych ludzkich umiejętności i w zależności od typu zdolności konieczne może okazać się poświęcenie od jednego do nawet dziesięciu neuromodów. Sugestie odnośnie ich wydawania znajdują się w rozdziale Rozwój postaci.

Uwaga - Niektóre neuromody mogą pojawiać się w losowych lokacjach i w rezultacie nie zostać uwzględnione w poniższym zestawieniu. Staraj się dokładnie badać okolicę, by mieć pewność, że niczego nie przegapiłeś.

Dział neuromodów (Neuromod Division)

LOKALIZACJA

LICZBA

UWAGI

Hol Działu Neuromodów

1

Neuromod jest w gablocie. Zabranie go jest częścią pobocznego zadania Wszystko, co znasz, zaraz się odmieni.

Zwłoki w pomieszczeniu Skill Recorder Analysis

1

Dostęp do tego pomieszczenia możesz odblokować włamując się do komputera stacji ochrony w holu Działu neuromodów. Odszukaj ciało Joshuy Vanstry.

Testy na ochotnikach

2

Pomieszczenie testów jest na górnym poziomie działu neuromodów. Paczkę odnajdziesz w warsztacie.

Hol Talosa I (Talos I Lobby)

LOKALIZACJA

LICZBA

UWAGI

Wystawa TranStaru

1

Wystawa jest na poziomie 1. W pomieszczeniu przebywa co najmniej jeden Fantom.

Zwłoki Luthera Glassa

1

Zwłoki odnajdziesz w pomieszczeniu centrum urazowego na poziomie 2.

Gabinet Yu

3

Paczka neuromodów leży na biurku.

Biuro Yuri Kimury

4

Paczka neuromodów leży na ziemi w dziale sprzedaży na poziomie 3. Odnalezienie ich jest częścią pobocznego zadania Ukradzione neuromody.

Ochrona IT

1

Neuromod jest w szafce w pomieszczeniu ochrony IT na poziomie 2. W miejscu tym spotkasz aż dwa Fantomy.

Dział psychotroniczny

4

Paczka neuromodów jest w sejfie na poziomie 1 w zamkniętej sekcji prowadzącej do Działu psychotronicznego (wymagana karta ogólnego dostępu od January). Użyj umiejętności Hakowanie III żeby otworzyć sejf.

Sejf w biurze Hendrika DeVriesa

3

Biuro DeVriesa jest w centrum urazowym na poziomie 2. Musisz mieć kartę dostępu, którą odnajduje się przy zwłokach Hendrika na poziomie 4 Holu (dotrzesz tam w dalszej części gry od strony Arboretum). Dodatkowo musisz użyć Hakowania II do otwarcia sejfu.

Sejf w biurze Mathiasa Kohla

3

Biuro Kohla jest w centrum urazowym na poziomie 2. Sejf otwiera się w ramach zaliczania pobocznego zadania Po pierwsze nie szkodzić.

Skrytki przemytników

2

W holu są dwie skrytki i informacje o ich lokalizacjach są w opisie przejścia pobocznego zadania Szajka przemytników z Talosa.

Laboratoria sprzętowe (Hardware Labs)

LOKALIZACJA

LICZBA

UWAGI

Hol

1

Neuromod leży na podłodze.

Etap demonstracyjny

1

Neuromod jest w walizce.

Zwłoki Petera Colmana

1

Musisz odszukać konsolę aktywującą pas transmisyjny w Warsztacie mechanicznym. Sprawi to, że do hali spadną zwłoki i zbadanie ich pozwoli ci zdobyć neuromoda.

Składzik warsztatu mechanicznego

2

Składzik jest w narożniku dużej hali i żeby go otworzyć złam proste zabezpieczenie 1 poziomu.

Warsztat mechaniczny

1

Musisz zbadać zabarykadowany obszar w lewym górnym narożniku hali. Przenieś ciężkie obiekty lub odsuń je detonując kanister.

Biuro dyrektora Thorsteina

2

Paczka neuromodów jest w walizce.

Skrytka w warsztacie doktora Calvino

2

Rozwiąż mini-zagadkę w warsztacie doktora Calvino umieszczając kubek na grzałce. Więcej informacji na stronie z opisem osiągnięcia Przerwa na kawę.

Skrytka przemytników

1

W laboratoriach jest jedna skrytka i informacja o jej lokalizacji jest w opisie przejścia pobocznego zadania Szajka przemytników z Talosa.

Na zewnątrz Talosa I (Talos I Exterior)

LOKALIZACJA

LICZBA

UWAGI

Zwłoki doktora Calvino

2

Zbadaj dryfujące ciało doktora Lorenzo Calvino.

Sejf zniszczonego pomieszczenia laboratorium sprzętowego

2

Sejf odnajdziesz niedaleko dryfującego ciała Calvino. Użyj umiejętności Hakowanie III żeby go otworzyć.

Sejf zniszczonego pomieszczenia ochrony ładowni

2

Sejf odnajduje się w ramach głównego zadania Wysyłka i odbiór (otrzymasz wtedy losowy kod do jego otwarcia). Jest on pilnowany przez splatacza.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

Prey

5 maja 2017

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2017-05-30
17:24

dondariano73 Junior

dondariano73

co z tymi poradnikami nie ma wogole wersji pdf ani nie dokonczony poradnik do Sniper: Ghost Warrior 3 ?

Komentarz: dondariano73
2017-05-31
17:42

dondariano73 Junior

dondariano73

Premium to ja mam moze nie w tej chwili ale do Sniper: Ghost Warrior 3 dalej nie ma i co wy na to

Komentarz: dondariano73
2017-06-15
14:33

RadkoZ Chorąży

Wie ktoś czy osiągnięcie "przeciwległe bieguny" można ukończyć przechodząc najpierw ludzkimi umiejętnościami, a potem dopiero tyfonicznymi ??

Komentarz: RadkoZ
2021-10-07
23:27

stalin1 Legionista

jak się dostać do pokoju w dziale IT w holu talosa 1.
Bo są tam zamkniete dzwi ktore otwiera sie jakas karta a przeszedlem cala gre i jej nie znalazlem.

Komentarz: stalin1
2021-10-08
18:16

stalin1 Legionista

jak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.

Komentarz: stalin1
2021-10-08
23:34

stalin1 Legionista

Ten facet nazywa się dalton a klucz który ma jest do pokoju w dziale sprzętowym do pokoju z projektem blackbox. A mnie chodzi
o pomieszczenie I.T SECURITY które znajduje się w Holu Talosa i w tym pomieszczeniu I.T SECURITY są zamknięte dzwi do których jest potrzebna karta dostępu nie mogę jej nigdzie znaleźć.

proszę o pilna pomoc

Komentarz: stalin1
2021-10-09
21:22

stalin1 Legionista

ak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.

Komentarz: stalin1
2021-10-18
13:51

stalin1 Legionista

Mam kłopot z wykonaniem wyzwania przeciwległe bieguny.Przeszedłem grę 4 razy z tyfonicznymi i ludzkimi mocami w osobnych slotach kampanii i mi nie zaliczyło tego wyzwania o co chodzi czy ja coś źle robię.

Komentarz: stalin1
2021-12-31
19:42

jongover Chorąży

Ogólnie to poradnik niestety słaby. W misji reaktor zupełnie nie wspomniano o tym że drzwi blokujące dostęp do technopaty są zablokowane. Można je otworzyć tylko posiadając siłę na trzecim poziomie, a myślę że wielu graczy nie odblokowuje tej zdolności na takim poziomie. Oczywiście do technopaty można się dostać po rurach wentylacyjnych - można na nie wskoczyć w korytarzu prowadzącym do "windy".

Komentarz: jongover
2022-11-27
23:49

Janczes Legend

Janczes

Najpoważniejszy problem związany z nabywaniem kolejnych mocy obcych polega na tym, że po przekroczeniu ich określonego limitu zaczniesz być traktowany jako wróg przez systemy obronne stacji.
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/prey/&PART=64

ale jaki to limit? Mógł autor napisać, skad mam wiedziec ile tych mocy moge w siebie zainwestowac??/

Komentarz: Janczes

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl