Neuromody w Prey | Sekrety i ważne przedmioty
Aktualizacja:

Na stronie znajduje się zestawienie lokacji, w których możesz odnajdywać neuromody w grze Prey. Obiekty te są niezbędne do odblokowywania kolejnych ludzkich umiejętności i w zależności od typu zdolności konieczne może okazać się poświęcenie od jednego do nawet dziesięciu neuromodów. Sugestie odnośnie ich wydawania znajdują się w rozdziale Rozwój postaci.
Uwaga - Niektóre neuromody mogą pojawiać się w losowych lokacjach i w rezultacie nie zostać uwzględnione w poniższym zestawieniu. Staraj się dokładnie badać okolicę, by mieć pewność, że niczego nie przegapiłeś.
Dział neuromodów (Neuromod Division)
LOKALIZACJA | LICZBA | UWAGI |
Hol Działu Neuromodów | 1 | Neuromod jest w gablocie. Zabranie go jest częścią pobocznego zadania Wszystko, co znasz, zaraz się odmieni. |
Zwłoki w pomieszczeniu Skill Recorder Analysis | 1 | Dostęp do tego pomieszczenia możesz odblokować włamując się do komputera stacji ochrony w holu Działu neuromodów. Odszukaj ciało Joshuy Vanstry. |
Testy na ochotnikach | 2 | Pomieszczenie testów jest na górnym poziomie działu neuromodów. Paczkę odnajdziesz w warsztacie. |
Hol Talosa I (Talos I Lobby)
LOKALIZACJA | LICZBA | UWAGI |
Wystawa TranStaru | 1 | Wystawa jest na poziomie 1. W pomieszczeniu przebywa co najmniej jeden Fantom. |
Zwłoki Luthera Glassa | 1 | Zwłoki odnajdziesz w pomieszczeniu centrum urazowego na poziomie 2. |
Gabinet Yu | 3 | Paczka neuromodów leży na biurku. |
Biuro Yuri Kimury | 4 | Paczka neuromodów leży na ziemi w dziale sprzedaży na poziomie 3. Odnalezienie ich jest częścią pobocznego zadania Ukradzione neuromody. |
Ochrona IT | 1 | Neuromod jest w szafce w pomieszczeniu ochrony IT na poziomie 2. W miejscu tym spotkasz aż dwa Fantomy. |
Dział psychotroniczny | 4 | Paczka neuromodów jest w sejfie na poziomie 1 w zamkniętej sekcji prowadzącej do Działu psychotronicznego (wymagana karta ogólnego dostępu od January). Użyj umiejętności Hakowanie III żeby otworzyć sejf. |
Sejf w biurze Hendrika DeVriesa | 3 | Biuro DeVriesa jest w centrum urazowym na poziomie 2. Musisz mieć kartę dostępu, którą odnajduje się przy zwłokach Hendrika na poziomie 4 Holu (dotrzesz tam w dalszej części gry od strony Arboretum). Dodatkowo musisz użyć Hakowania II do otwarcia sejfu. |
Sejf w biurze Mathiasa Kohla | 3 | Biuro Kohla jest w centrum urazowym na poziomie 2. Sejf otwiera się w ramach zaliczania pobocznego zadania Po pierwsze nie szkodzić. |
Skrytki przemytników | 2 | W holu są dwie skrytki i informacje o ich lokalizacjach są w opisie przejścia pobocznego zadania Szajka przemytników z Talosa. |
Laboratoria sprzętowe (Hardware Labs)
LOKALIZACJA | LICZBA | UWAGI |
Hol | 1 | Neuromod leży na podłodze. |
Etap demonstracyjny | 1 | Neuromod jest w walizce. |
Zwłoki Petera Colmana | 1 | Musisz odszukać konsolę aktywującą pas transmisyjny w Warsztacie mechanicznym. Sprawi to, że do hali spadną zwłoki i zbadanie ich pozwoli ci zdobyć neuromoda. |
Składzik warsztatu mechanicznego | 2 | Składzik jest w narożniku dużej hali i żeby go otworzyć złam proste zabezpieczenie 1 poziomu. |
Warsztat mechaniczny | 1 | Musisz zbadać zabarykadowany obszar w lewym górnym narożniku hali. Przenieś ciężkie obiekty lub odsuń je detonując kanister. |
Biuro dyrektora Thorsteina | 2 | Paczka neuromodów jest w walizce. |
Skrytka w warsztacie doktora Calvino | 2 | Rozwiąż mini-zagadkę w warsztacie doktora Calvino umieszczając kubek na grzałce. Więcej informacji na stronie z opisem osiągnięcia Przerwa na kawę. |
Skrytka przemytników | 1 | W laboratoriach jest jedna skrytka i informacja o jej lokalizacji jest w opisie przejścia pobocznego zadania Szajka przemytników z Talosa. |
Na zewnątrz Talosa I (Talos I Exterior)
LOKALIZACJA | LICZBA | UWAGI |
Zwłoki doktora Calvino | 2 | Zbadaj dryfujące ciało doktora Lorenzo Calvino. |
Sejf zniszczonego pomieszczenia laboratorium sprzętowego | 2 | Sejf odnajdziesz niedaleko dryfującego ciała Calvino. Użyj umiejętności Hakowanie III żeby go otworzyć. |
Sejf zniszczonego pomieszczenia ochrony ładowni | 2 | Sejf odnajduje się w ramach głównego zadania Wysyłka i odbiór (otrzymasz wtedy losowy kod do jego otwarcia). Jest on pilnowany przez splatacza. |
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
dondariano73 Junior
co z tymi poradnikami nie ma wogole wersji pdf ani nie dokonczony poradnik do Sniper: Ghost Warrior 3 ?
dondariano73 Junior
Premium to ja mam moze nie w tej chwili ale do Sniper: Ghost Warrior 3 dalej nie ma i co wy na to
RadkoZ Chorąży
Wie ktoś czy osiągnięcie "przeciwległe bieguny" można ukończyć przechodząc najpierw ludzkimi umiejętnościami, a potem dopiero tyfonicznymi ??
stalin1 Legionista
jak się dostać do pokoju w dziale IT w holu talosa 1.
Bo są tam zamkniete dzwi ktore otwiera sie jakas karta a przeszedlem cala gre i jej nie znalazlem.
stalin1 Legionista
jak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
stalin1 Legionista
Ten facet nazywa się dalton a klucz który ma jest do pokoju w dziale sprzętowym do pokoju z projektem blackbox. A mnie chodzi
o pomieszczenie I.T SECURITY które znajduje się w Holu Talosa i w tym pomieszczeniu I.T SECURITY są zamknięte dzwi do których jest potrzebna karta dostępu nie mogę jej nigdzie znaleźć.
proszę o pilna pomoc
stalin1 Legionista
ak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
stalin1 Legionista
Mam kłopot z wykonaniem wyzwania przeciwległe bieguny.Przeszedłem grę 4 razy z tyfonicznymi i ludzkimi mocami w osobnych slotach kampanii i mi nie zaliczyło tego wyzwania o co chodzi czy ja coś źle robię.
jongover Chorąży
Ogólnie to poradnik niestety słaby. W misji reaktor zupełnie nie wspomniano o tym że drzwi blokujące dostęp do technopaty są zablokowane. Można je otworzyć tylko posiadając siłę na trzecim poziomie, a myślę że wielu graczy nie odblokowuje tej zdolności na takim poziomie. Oczywiście do technopaty można się dostać po rurach wentylacyjnych - można na nie wskoczyć w korytarzu prowadzącym do "windy".
Janczes Legend
Najpoważniejszy problem związany z nabywaniem kolejnych mocy obcych polega na tym, że po przekroczeniu ich określonego limitu zaczniesz być traktowany jako wróg przez systemy obronne stacji.
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/prey/&PART=64
ale jaki to limit? Mógł autor napisać, skad mam wiedziec ile tych mocy moge w siebie zainwestowac??/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
