Wysyłka i odbiór | Opis przejścia Prey
Aktualizacja:
Na stronie znajduje się opis przejścia zadania Wysyłka i odbiór gry Prey. To jedno z zadań głównego wątku fabularnego i odblokowywane ono jest po przedostaniu się po raz pierwszy do Ładowni. W ramach zaliczania tej misji będziesz musiał spotkać się z Sarą Elazar, a także doprowadzić do odblokowania hali ładowni B i rozprawić się z przebywającymi w niej tyfonami (będzie to większa bitwa, do której gra pozwoli ci się przygotować).
- Spotkanie się z szefową ochrony Sarą Elazar
- Przywrócenie dostaw prądu do Ładowni
- Odnalezienie projektu wieżyczki
- Umieszczenie wieżyczek w strefie załadunkowej ładowni B
- Otwarcie ładowni B i zniszczenie tyfonów
Spotkanie się z szefową ochrony Sarą Elazar

Misję rozpoczynasz w Ładowni (Cargo Hold). Musisz pilnować się, gdyż w jej centralnej hali domyślnie powinno przebywać kilka Fantomów i mogą się wśród nich znajdować bardziej elitarne odmiany tych potworów. Docelowo musisz dotrzeć do śluzy prowadzącej do sekcji Wysyłka i odbiór. Jeżeli w pobliżu nie będzie żadnych potworów to stojący po drugiej stronie Austin Cool odblokuje ci przejście. Omiń go i dotrzyj do zlokalizowanych nieco dalej szybów grawitacyjnych.
Przenieś się na poziom 2 i udaj się do pomieszczenia ochrony zlokalizowanego w północnej części mapy. Pogadaj tu z Sarą Elazar żeby uzyskać dalsze wytyczne. Będziesz musiał przywrócić dostawy prądu oraz pozyskać projekt wieżyczki z myślą o pozbyciu się dużej grupy tyfonów (otrzymanymi zadaniami tymi możesz zajmować się w dowolnej kolejności).
Uwaga - Przy okazji wizyty w biurze ochrony możesz pobrać mapę ładowni. W pobliżu znajdziesz też m.in. aż 4 neuromody.
Przywrócenie dostaw prądu do Ładowni

Powróć do głównej hali i zainteresuj się wejściem do Sekcji paliwowej w jej południowo-wschodniej części. Przeprawę przez tutejsze korytarz utrudniają płomienie, których nie będziesz w stanie się pozbyć nawet dzięki skorzystaniu z działka LEPIK. Najprostszym rozwiązaniem tego problemu jest wspięcie się na okoliczne półki i przejście dzięki nim nad płomieniami lub obok nich (przy zachowaniu bezpiecznego dystansu).
Z sekcją paliwową sąsiaduje pomieszczenie kontroli zasilania ładowni i zanim tu cokolwiek zrobisz zlokalizuj i zabij większego Mima. Możesz już przywrócić dostawy prądu. Akcja ta oprócz zagwarantowania ci możliwości kontynuowania opisywanego zadania odblokuje również w głównej hali windy, urządzenie recyklingowe i fabrykatora.
Odnalezienie projektu wieżyczki

W celu pozyskania projektu musisz ponownie przenieść się Na zewnątrz Talosa I, tak więc powróć do śluzy gdzie rozpoczynałeś eksplorację Ładowni. Po znalezieniu się w przestrzeni kosmicznej rozpocznij przelot do wskazanego przez grę zniszczonego posterunku ochrony, w którym ma znajdować się projekt. W pobliżu przebywa splatacz, którego musisz się najpierw pozbyć i pamiętaj o konieczności zniszczenia jego tarczy zanim rozpoczniesz właściwe ataki. Po rozprawieniu się z tyfonem zlokalizuj sejf i użyj otrzymanego od Sary losowego kodu (lub Hakowania III) żeby pozyskać projekt wieżyczki przenośnej (i przy okazji również 2 neuromody).
Umieszczenie wieżyczek w strefie załadunkowej ładowni B

Kolejny cel misji daje ci większą swobodę działania. Twoim ostatecznym celem jest umieszczenie w sumie trzech wieżyczek w strefie załadunkowej (Loading Zone) przy ładowni B w sekcji Wysyłka i odbiór, a więc w obszarze z powyższego obrazka. Wszystkie wieżyczki muszą znaleźć się w obrębie niebiesko-pomarańczowego prostokątu wymalowanego na podłodze, gdyż tylko wtedy zostaną uwzględnione. Dwie z nich najlepiej umieścić przy narożnikach, a trzecią na środku i dodatkowo wszystkie zwrócić w stronę zamkniętych chwilowo dużych drzwi.

Wieżyczki możesz pozyskiwać na dwa zasadnicze sposoby. Pierwsza metoda to odnajdywanie ich w okolicy i dostarczanie w pobliże wejścia do ładowni B. Wieżyczki są w następujących miejscach:
- Jeden z kontenerów na dolnym poziomie głównej hali ładowni
- Jeden ze składzików w głównej hali ładowni - możesz tam dotrzeć wykonując serię skoków lub aktywując windę
- Okolice wejścia do działu Wysyłka i odbiór - wieżyczka jest uszkodzona i musisz ją najpierw naprawić
- Jeden z bocznych składzików w dziale Wysyłka i odbiór - możesz odblokować składziki używając komputera Gusa Magilla

Druga metoda zakłada wyprodukowanie wieżyczek i wybór jej jest wskazany tylko jeśli nie chcesz tracić czasu na poszukiwania tych obiektów. Skieruj się do fabrykatora w głównej hali i odszukaj na liście wieżyczkę (powyższy obrazek). Wyprodukowanie jednej wieżyczki jest niestety dość kosztowne, bo musisz dysponować 3 jednostkami materiałów mineralnych i syntetycznych.
Otwarcie ładowni B i zniszczenie tyfonów

Po tym jak umieścisz co najmniej trzy wieżyczki w strefie załadunkowej obok wejścia do ładowni B pojawi się możliwość awansowania do dalszej części zadania. Zaczekaj aż pojawi się tu Sara Elazar i odbierz od niej kod do otwarcia drzwi. Upewnij się, że jesteś gotowy do stoczenia dużej bitwy zanim wprowadzisz ten kod po skorzystaniu z terminalu przy drzwiach.


Bitwa z tyfonami nie powinna być bardzo trudna, ale musisz ją perfekcyjnie rozegrać jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie Wrota piekieł. Trofeum to wymusza żeby nikt nie zginął w bitwie z tyfonami. Do działania przystąp gdy duże wrota będą się jeszcze rozsuwały i zaatakuj potwory polegając na jednej z psychicznych mocy (obrazek 1) lub wrzucając do ładowni B np. ładunek recyklingowy. Następnie przełącz się na strzelbę i atakuj potwory gdy te będą próbowały wkraczać do sali z ocalałymi pracownikami stacji (obrazek 2). Postaraj się tu szybko ustawić nieco z boku żeby nie znaleźć się na linii strzału którejś z wieżyczek.
Po wygranej bitwie wysłuchaj ostatniej rozmowy. Misja ta zostanie zaliczona i będziesz mógł wznowić przechodzenie rozpoczętego wcześniej głównego zadania Klucze do królestwa.
0
- Prey - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Opis przejscia
- Pierwszy dzień w pracy | Opis przejścia Prey
- Wydostań się | Opis przejścia Prey
- Gabinet z widokiem | Opis przejścia Prey
- Po drugiej stronie zwierciadła | Opis przejścia Prey
- Porozmawiaj z January | Opis przejścia Prey
- Droga naokoło | Opis przejścia Prey
- Szukanie echa | Opis przejścia Prey
- Przywróć z kopii zapasowej | Opis przejścia Prey
- Klucze do królestwa | Opis przejścia Prey
- Tą stroną do góry | Opis przejścia Prey
- Wysyłka i odbiór | Opis przejścia Prey
- Restart | Opis przejścia Prey
- Zanim dam ci klucz | Opis przejścia Prey
- Sprzątacz | Opis przejścia Prey
- Nieograniczony umysł | Opis przejścia Prey
- Zagłada | Opis przejścia Prey
- Opis przejscia
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
dondariano73 Junior
co z tymi poradnikami nie ma wogole wersji pdf ani nie dokonczony poradnik do Sniper: Ghost Warrior 3 ?
dondariano73 Junior
Premium to ja mam moze nie w tej chwili ale do Sniper: Ghost Warrior 3 dalej nie ma i co wy na to
RadkoZ Chorąży
Wie ktoś czy osiągnięcie "przeciwległe bieguny" można ukończyć przechodząc najpierw ludzkimi umiejętnościami, a potem dopiero tyfonicznymi ??
stalin1 Legionista
jak się dostać do pokoju w dziale IT w holu talosa 1.
Bo są tam zamkniete dzwi ktore otwiera sie jakas karta a przeszedlem cala gre i jej nie znalazlem.
stalin1 Legionista
jak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
stalin1 Legionista
Ten facet nazywa się dalton a klucz który ma jest do pokoju w dziale sprzętowym do pokoju z projektem blackbox. A mnie chodzi
o pomieszczenie I.T SECURITY które znajduje się w Holu Talosa i w tym pomieszczeniu I.T SECURITY są zamknięte dzwi do których jest potrzebna karta dostępu nie mogę jej nigdzie znaleźć.
proszę o pilna pomoc
stalin1 Legionista
ak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
stalin1 Legionista
Mam kłopot z wykonaniem wyzwania przeciwległe bieguny.Przeszedłem grę 4 razy z tyfonicznymi i ludzkimi mocami w osobnych slotach kampanii i mi nie zaliczyło tego wyzwania o co chodzi czy ja coś źle robię.
jongover Chorąży
Ogólnie to poradnik niestety słaby. W misji reaktor zupełnie nie wspomniano o tym że drzwi blokujące dostęp do technopaty są zablokowane. Można je otworzyć tylko posiadając siłę na trzecim poziomie, a myślę że wielu graczy nie odblokowuje tej zdolności na takim poziomie. Oczywiście do technopaty można się dostać po rurach wentylacyjnych - można na nie wskoczyć w korytarzu prowadzącym do "windy".
Janczes Legend
Najpoważniejszy problem związany z nabywaniem kolejnych mocy obcych polega na tym, że po przekroczeniu ich określonego limitu zaczniesz być traktowany jako wróg przez systemy obronne stacji.
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/prey/&PART=64
ale jaki to limit? Mógł autor napisać, skad mam wiedziec ile tych mocy moge w siebie zainwestowac??/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
