Prey: Jak zdobywać więcej materiałów do craftingu?
Aktualizacja:
Na poprzedniej stronie przedstawiliśmy podstawowe metody pozyskiwania materiałów potrzebnych do craftingu w grze Prey. Poniżej znajdują się natomiast bardziej zaawansowane wskazówki jak zdobywać większe ilości surowców do craftingu. Staje się to mianowicie możliwe dzięki używaniu unikalnego gadżetu zwanego ładunkiem recyklingowym (Recycler Charge).

Na ładunki recyklingowe zaczniesz wpadać podczas eksploracji Holu Talosa I i w dalszej części gry będą to już dość powszechnie odnajdywane elementy wyposażenia bohatera. Gwoli przypomnienia, działanie ładunku recyklingowego polega na "zassaniu" wszystkich obiektów z otoczenia (w tym także przeciwników i postaci gracza jeśli nie został zachowany odpowiedni dystans), rozbicia ich struktury molekularnej i automatycznego "przerobienia" ich na kostki-materiały, których można od razu użyć w najbliższym fabrykatorze.
Przed każdorazowym użyciem ładunku recyklingowego możesz postarać się maksymalnie dużo "wycisnąć" z takiej akcji i poznosić wszystkie interaktywne obiekty z otoczenia w jedno miejsce. Ważne jest w tym przypadku to żeby przedmiotów nie umieszczać na sobie (np. nie ustawiać mikroskopu na skrzynce), bo tego typu obiekty mogą zostać "zignorowane" przez ładunek recyklingowy po jego użyciu.

Tak jak zostało to już powiedziane ładunki recyklingowe mogą też zasysać napotykanych przeciwników (a także ludzi czy maszyny). Możesz polegać dzięki temu na nich w trakcie rozgrywania walk. Najlepiej jest podrzucać je podczas staczania potyczek z tyfonami, a w szczególności w trakcie walk z ich grupami (rozglądaj się np. za pomieszczeniami, w których przebywa kilka Mimów, albo za wejściami do ważnych lokacji, których pilnuje kilka Fantomów). Zaletą takiego rozwiązania jest to, że ładunek recyklingowy automatycznie "przerabia" organy tyfonów i umożliwia pozyskiwanie większych ilości rzadkich materiałów egzotycznych. Standardowo zabieranie ze sobą organów odnajdywanych przy pozostałościach pokonanych potworów wymaga dysponowania mocą obcych o nazwie Nekropsja.
Uwaga - W przypadku silniejszych odmian tyfonów użycie ładunku recyklingowego niekoniecznie musi doprowadzić do natychmiastowej śmierci obcego i do przerobienia go przez gadżet na materiały. Kreatura może jedynie stracić trochę punktów energii życiowej. W trakcie walk z potężniejszymi tyfonami staraj się w rezultacie najpierw mocno je osłabiać i używać ładunku recyklingowego dopiero gdy ich pasek zdrowia będzie już na wyczerpaniu.
Komentarze czytelników
Najpoważniejszy problem związany z nabywaniem kolejnych mocy obcych polega na tym, że po przekroczeniu ich określonego limitu zaczniesz być traktowany jako wróg przez systemy obronne stacji.
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/prey/&PART=64
ale jaki to limit? Mógł autor napisać, skad mam wiedziec ile tych mocy moge w siebie zainwestowac??/
Ogólnie to poradnik niestety słaby. W misji reaktor zupełnie nie wspomniano o tym że drzwi blokujące dostęp do technopaty są zablokowane. Można je otworzyć tylko posiadając siłę na trzecim poziomie, a myślę że wielu graczy nie odblokowuje tej zdolności na takim poziomie. Oczywiście do technopaty można się dostać po rurach wentylacyjnych - można na nie wskoczyć w korytarzu prowadzącym do "windy".
Mam kłopot z wykonaniem wyzwania przeciwległe bieguny.Przeszedłem grę 4 razy z tyfonicznymi i ludzkimi mocami w osobnych slotach kampanii i mi nie zaliczyło tego wyzwania o co chodzi czy ja coś źle robię.
ak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
Ten facet nazywa się dalton a klucz który ma jest do pokoju w dziale sprzętowym do pokoju z projektem blackbox. A mnie chodzi
o pomieszczenie I.T SECURITY które znajduje się w Holu Talosa i w tym pomieszczeniu I.T SECURITY są zamknięte dzwi do których jest potrzebna karta dostępu nie mogę jej nigdzie znaleźć.
proszę o pilna pomoc
jak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
jak się dostać do pokoju w dziale IT w holu talosa 1.
Bo są tam zamkniete dzwi ktore otwiera sie jakas karta a przeszedlem cala gre i jej nie znalazlem.
Karta jest na ciele pływającym w rejonie G.U.T.S. Dawson albo Dalton nie pamiętam dokładnie imienia.
Też mnie to zastanawiało, podobno można tam się dostać tylko przy przechodzeniu gry w krwawy sposób.
Wie ktoś czy osiągnięcie "przeciwległe bieguny" można ukończyć przechodząc najpierw ludzkimi umiejętnościami, a potem dopiero tyfonicznymi ??
co z tymi poradnikami nie ma wogole wersji pdf ani nie dokonczony poradnik do Sniper: Ghost Warrior 3 ?
Żeby sobie pobrać musisz mieć premium. Taki poradnik to mnóstwo roboty, więc trochę czasu zajmuje zrobienie go. Część poradnika możesz sobie za free czytać i nie marudź.
Cześć dondariano73. Poradnik do Prey PDF jest do pobrania. Zaznaczyłem Ci subtelnie na obrazku obok przycisk, który umożliwia jego pobranie :)
kolafon-> A dziękujemy! W końcu ktoś rozumie <3
Tylko jeden szczegół: PDF'y można również ściągnąć za jednorazową opłatę.
Redakcja aż tak bardzo nienawidzi polskiego języka, że zrzuty przedstawia z angielskiej wersji gry, jak równocześnie jest i polska ?.
Siedzialem przy tym z godzinę i nie dałem rady nie mogę zdobyć kodu. Jak ktoś wie co trzeba zrobić to niech napisze. Stworzyłem klucz morgans czy cos takiego. Jakieś plany jeszcze trzeba zrobić czy pobrać. Jeszcze raz w wolnym czasie sprawdzę i poczekam na odpowiedź a jak nic nie da rady to usuwam grę nie będę się zdenerwował bugami.
Już skończyłem grę. Dostajesz kod od osoby już nie wiem jak się nazywa na górze i otwierasz drzwi. Nie chciała mi dac. Wyczytałem zapis z przed wejścia do całego tego poziomu i poszło. Jak na złość nie miałem rozwiniętego hakowania (przy 4 chyba poziomie można było wejść od razu) i nie miałem neuromodow. Dopiero później zdobyłem schemat kopiowania neuromodow i zmaksowalem hakowanie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
