Kwatery załogi | Dodatkowe zadania Prey
Aktualizacja:
Na stronie znajdują się opisy dodatkowych zadań gry Prey, które możesz odblokować podczas eksploracji Kwater załogi (Crew Quarters), czyli jednego z wielu obszarów stacji Talos I. Zaliczenie tych misji jest w pełni opcjonalne, ale możesz dzięki nim wejść w posiadanie wartościowych przedmiotów.
Prośba kucharza (The Cook's Request)

Zostanie to automatycznie odblokowane zostanie po wkroczeniu po raz pierwszy do Kwater załogi. Ze sterowaną postacią przez interkom skontaktuje się Will Mitchell i poprosi o rozwiązanie problemu w stołówce.
Stołówka znajduje się w południowej części mapy na poziomie 1 i po dotarciu na miejsce odkryjesz, że w miejscu tym przebywa Tyfon telepata, który zawładnął umysłami okolicznych pracowników stacji. Walkę najlepiej rozpocząć od podrzucenia transmitera fali negacyjnej. Zacznij następnie osobiście atakować telepatę i staraj się nie pozwolić mu uciec, bo mogłoby to niepotrzebnie wydłużyć walkę. Co do pracowników stacji, rozprawiaj się tylko z tymi, którzy mogą zbliżyć się do bohatera i eksplodować. Pozostałe osoby stracą przytomność w momencie wyeliminowania telepaty.

Po walkach zbliż się do zabarykadowanych okiennic kuchni. Zasłony otworzą się i będziesz mógł osobiście porozmawiać z Mitchellem. Otrzymasz od niego kartę dostępu i poproszony zostaniesz o przyniesienie mu jego nagrody.
Kajuta Willa Mitchella znajduje się w obszarze Kajuty załogi A i w drodze do niej musisz uważać na kolejne osoby z zawładniętymi umysłami (dodatkowo może Cię zaatakować poltergeist z toalet). Użyj karty dostępu żeby otworzyć kajutę. Możesz ją przeszukać (odnajdziesz m.in. TranScribe'a), ale najważniejsze jest to żeby zabrać z niej nagrodę (Macon Noble Chef Award) leżącą na pokazanym na obrazku stoliku. Powróć z nagrodą do Willa i przekaż mu ją. Będziesz mógł skorzystać z bocznego wejścia do kuchni, które wcześniej było niedostępne.
Uwaga - W trakcie jednego ze spotkań z Willem możesz go także zamordować i zdobyć dzięki temu trofeum Najlepiej smakuje na zimno. W dalszej części questu (lub w wyniku eksploracji chłodni) dowiedziałbyś się kim był on naprawdę i dlaczego zasługiwał na śmierć.


Will będzie miał dla Ciebie kolejne zadanie - tym razem potrzebuje nowego regulatora ciśnienia wody. Problem ten możesz rozwiązać na dwa sposoby. Jeśli posiadasz umiejętność Naprawa to możesz podreperować regulator ciśnienia wody leżący na podłodze i od razu go zamontować.
Alternatywnym rozwiązaniem jest odnalezienie nowego regulatora ciśnienia w lokacji Arboretum. Po powrocie do tej części stacji zainteresuj się szklarnią zlokalizowaną w jej południowej części. W celu otwarcia szklarni wejdź w interakcję z konsolą z obrazka 1 i użyj Hakowania III żeby włamać się do systemu. Możesz następnie od razu otworzyć drzwi szklarni lub najpierw uruchomić zraszacze, które przepędzą przebywającego w niej telepatę. W szklarni są wspomniany telepata oraz nowi pracownicy stacji z zawładniętymi umysłami. Do zabicia telepaty warto użyć promienia Q, a do łatwego eliminowania ludzi użyć wieżyczki rozstawionej przy wejściu do szklarni. Niezależnie jak się zachowałeś odszukaj w szklarni regulator ciśnienia wody (obrazek 2).

Zamontuj naprawiony lub zabrany ze szklarni regulator ciśnienia wody, a w nagrodę wpuszczony zostaniesz przez Willa Mitchella do chłodni. Niestety okaże się, że miał on złe intencje i uwięzi sterowaną postać w tym miejscu. Rozpocznij przemarsz przez kolejne obszary chłodni (możesz badać boczne pomieszczenia i zdobyć m.in. paczkę 3 neuromodów oraz działko promień Q) aż dotrzesz do dużego lodowego bloku z powyższego obrazka. Możesz go przesunąć jeśli posiadasz umiejętność Siła II lub oddać strzał w stronę pobliskiej rury z gazem. Pojawią się tu wtedy płomienie i blok stopi się.
ZANIM wyruszysz dalej zbadaj leżącej obok zwłoki Abigail Foy i odsłuchaj nagrania z TranScribe'a. Odblokujesz dzięki temu powiązaną z postacią Willa misję Danielle Sho.

Przejdź przez szyb wentylacyjny i przeciśnij się żeby powrócić do kuchni. Zadanie oficjalnie zniknie w tym momencie z Twojego dziennika (jego kontynuacją będzie wspomniana wyżej misja Danielle Sho).
Skieruj się do wyjścia z kuchni, ALE nie śpiesz się z jej opuszczeniem, bo przy przycisku odblokowującym drzwi Mitchell pozostawił pokazaną na obrazku pułapkę - aktywny ładunek recyklingowy. Możesz rozbroić ten ładunek jeśli posiadasz zdolność Naprawa I lub oddać strzał do niego. Zachowaj w tym drugim przypadku bezpieczny dystans, dzięki czemu nie zostaniesz wessany i nie zginiesz.
Danielle Sho

Zadanie to możesz uaktywnić w trakcie rozwiązywania opisanego powyżej misji. Po tym jak zostaniesz uwięziony w chłodni przez Willa Mitchella dotrzyj do miejsca, w którym odnajdziesz pokazane na powyższym obrazku zwłoki Abigail Foy. Koniecznie zbadaj je i odsłuchaj nagrania z odnalezionego przy nich urządzenia TranScribe.

Po wydostaniu się z pułapki w kuchni musisz skierować się do pływalni zlokalizowanej na północnym krańcu mapy na poziomie 1. Musisz się pilnować, gdyż na terenie pływalni przebywa nowy Tyfon telepata, który zawładnął umysłami okolicznych osób. Jeśli chcesz możesz najpierw pozbyć się pracowników stacji i najlepiej jest ich eliminować w wąskim korytarzu sąsiadującym z szatnią. Możesz tam rozstawić wieżyczkę, prowadzić ostrzał z broni palnej czy uszkadzać rury z gazem. Co do samego telepaty, podobnie jak w trakcie bitwy w stołówce warto rozpocząć od użycia transmitera fali negacyjnej i następnie przełączyć się na inne bronie.
Po zakończonych walkach podejdź do pokazanej na obrazku i zaznaczonej przez grę szyby, która znajduje się na północnej ścianie pływalni. Wkrótce pojawi się tu Danielle Sho i odbędziesz z nią krótką rozmowę. W trakcie spotkania poproszony zostaniesz o zamordowanie Willa Mitchella gdy nadarzy się ku temu okazja (cel ten otrzymasz tylko jeśli nie zabiłeś już go podczas spotkania w kuchni).

W celu dokończenia tego zadania musisz udać się do lokacji Mostek Talosa I (Talos I Bridge) i przejście do niej znajduje się w Arboretum. Odszukaj szyb grawitacyjny podróżujący do korytarza z drzwiami i użyj ich żeby przenieść się do nowej lokacji. Uwaga - Akcja ta nie będzie możliwa jeśli aktualnie aktywna jest blokada na śluzy i przejścia nałożona przez Alexa Yu. W takiej sytuacji opisywaną misją zainteresuj się dopiero po zakończeniu głównego zadania Restart, a więc po zresetowaniu reaktora Talosa I.

Po dotarciu na Mostek Talosa I udaj się kawałek na zachód i skorzystaj z nowego szybu grawitacyjnego. Pozwoli ci to przenieść się na poziom -1 tej lokacji. Możesz już wkroczyć do sali z kapsułami ratunkowymi.
Luka (Will Mitchell) ukrywa się w kapsule z powyższego obrazka. NIE PODCHODŹ DO NIEGO, bo jest on gotowy zginąć i w zaznaczonym na obrazku miejscu znajduje się zamontowany przez niego ładunek recyklingowy - pułapka, który byłby zdetonowany przez Lukę. Problem ten najlepiej rozwiązać trafiając w ładunek z broni. Luka zginie, a Ty zaliczysz misję (i przy okazji możesz zdobyć osiągnięcie Najlepiej smakuje na zimno jeśli wcześniej nie zabiłeś tej osoby gdy podawała się jeszcze za Willa Mitchella).
0
- Prey - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Dodatkowe zadania
- Dział neuromodów | Dodatkowe zadania Prey
- Hol Talosa I | Dodatkowe zadania Prey
- Kim jest December (Who is December)? | Dodatkowe zadania Prey
- Laboratoria sprzętowe | Opis przejścia Prey
- Dział psychotroniczny | Dodatkowe zadania Prey
- Spotkania z Tyfonem Koszmarem | Dodatkowe zadania Prey
- Arboretum | Dodatkowe zadania Prey
- Kwatery załogi | Dodatkowe zadania Prey
- Dayo Igwe; Michaiła Iljuszyn | Dodatkowe zadania Prey
- Podtrzymywanie życia | Dodatkowe zadania Prey
- Mostek Talosa I | Dodatkowe zadania Prey
- Hangar wahadłowców | Dodatkowe zadania Prey
- Dahl | Dodatkowe zadania Prey
- Szajka przemytników z Talosa | Dodatkowe zadania Prey
- Poszukiwanie skarbów | Dodatkowe zadania Prey
- Dodatkowe zadania
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
dondariano73 Junior
co z tymi poradnikami nie ma wogole wersji pdf ani nie dokonczony poradnik do Sniper: Ghost Warrior 3 ?
dondariano73 Junior
Premium to ja mam moze nie w tej chwili ale do Sniper: Ghost Warrior 3 dalej nie ma i co wy na to
RadkoZ Chorąży
Wie ktoś czy osiągnięcie "przeciwległe bieguny" można ukończyć przechodząc najpierw ludzkimi umiejętnościami, a potem dopiero tyfonicznymi ??
stalin1 Legionista
jak się dostać do pokoju w dziale IT w holu talosa 1.
Bo są tam zamkniete dzwi ktore otwiera sie jakas karta a przeszedlem cala gre i jej nie znalazlem.
stalin1 Legionista
jak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
stalin1 Legionista
Ten facet nazywa się dalton a klucz który ma jest do pokoju w dziale sprzętowym do pokoju z projektem blackbox. A mnie chodzi
o pomieszczenie I.T SECURITY które znajduje się w Holu Talosa i w tym pomieszczeniu I.T SECURITY są zamknięte dzwi do których jest potrzebna karta dostępu nie mogę jej nigdzie znaleźć.
proszę o pilna pomoc
stalin1 Legionista
ak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
stalin1 Legionista
Mam kłopot z wykonaniem wyzwania przeciwległe bieguny.Przeszedłem grę 4 razy z tyfonicznymi i ludzkimi mocami w osobnych slotach kampanii i mi nie zaliczyło tego wyzwania o co chodzi czy ja coś źle robię.
jongover Chorąży
Ogólnie to poradnik niestety słaby. W misji reaktor zupełnie nie wspomniano o tym że drzwi blokujące dostęp do technopaty są zablokowane. Można je otworzyć tylko posiadając siłę na trzecim poziomie, a myślę że wielu graczy nie odblokowuje tej zdolności na takim poziomie. Oczywiście do technopaty można się dostać po rurach wentylacyjnych - można na nie wskoczyć w korytarzu prowadzącym do "windy".
Janczes Legend
Najpoważniejszy problem związany z nabywaniem kolejnych mocy obcych polega na tym, że po przekroczeniu ich określonego limitu zaczniesz być traktowany jako wróg przez systemy obronne stacji.
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/prey/&PART=64
ale jaki to limit? Mógł autor napisać, skad mam wiedziec ile tych mocy moge w siebie zainwestowac??/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
