Prey: Hangar wahadłowców
Aktualizacja:
Na stronie znajdują się opisy dodatkowych zadań gry Prey, które możesz odblokować podczas eksploracji Hangaru wahadłowców (Shuttle Bay), czyli jednego z wielu obszarów stacji Talos I. Zaliczenie tych misji jest w pełni opcjonalne, ale możesz dzięki nim wejść w posiadanie wartościowych przedmiotów.
Próba ucieczki (Escape Attempt)

Okazja do odblokowania tego zadania pojawia się po dotarciu do sali z kapsułami ratunkowymi (Escape Pod Bay), która znajduje się w północno-wschodnim narożniku Hangaru wahadłowców na poziomie 1. Dociera się tam schodami, do których dostępu broni wieżyczka. Otrzymasz komunikat od Franka Jonesa z prośbą o pomoc w dokończeniu procedury wystrzelenia kapsuły ratunkowej, która zakończyła się niepowodzeniem.

Jeśli chcesz pomóc osobom uwięzionym w kapsule ratunkowej to udaj się do głównego hangaru i odblokuj śluzę pozwalającą przenieść się Na zewnątrz Talosa I. Wykonaj przelot w stronę kapsuły, w trakcie którego licz się z możliwością napotkania telepaty i innych tyfonów. Dodatkowo przy kapsule musisz zniszczyć gniazda cystoidów. W celu uwolnienia kapsuły musisz zniszczyć czerwone zatrzaski podobne do tego z powyższego obrazka. Możesz tu korzystać z dowolnej broni.

Po pomyślnym zniszczeniu włazu kapsuły powróć do pomieszczenia z kapsułami ratunkowymi. Dotrzyj w nim do centralnej konsoli i zdecyduj się na wystrzelenie kapsuły numer 2.

Wkrótce otrzymasz podziękowania od Emmanuelle i informację o pozostawieniu nagrody. Musisz się za nią rozejrzeć w pomieszczeniach mechaników na poziomie 1 przy głównym hangarze. Jest to walizka ukryta w pokazanym na obrazku obszarze przy suficie szatni (Locker Room). Doskocz do sufitu i wdrap się żeby do niej dotrzeć. W walizce znajdziesz notatkę i 2 neuromody.
Opuszczony wahadłowiec (Derelict Shuttle)

Opisywaną misję możesz odblokować dzięki odwiedzeniu pomieszczenia pilotów (Pilot Longue), które zlokalizowane jest we wschodniej części Hangaru wahadłowców na poziomie 2 (do otwarcia pomieszczenia użyj pozyskanego wcześniej kodu lub Hakowania III). W pomieszczeniu pilotów zajmij się odnalezieniem urządzenia TranScribe Galel Seif, które leży tuż obok zwłok tej postaci. Koniecznie odsłuchaj nagrania audio z TranScribe'a, bo tylko wtedy zadanie oficjalnie dodane zostanie do dziennika.

Z nagrania audio dowiesz się, iż pilot promu Exalt nadał sygnał mayday. Będziesz mógł zająć się jego odnalezieniem i w tym celu najlepiej jest odwiedzić lokalny posterunek ochrony. Skorzystaj z komputera ochrony, odszukaj na niej pilota Huntera Hale'a (powyższy obrazek) i rozpocznij jego śledzenie.
Musisz przenieść się Na zewnątrz Talosa I i możesz użyć śluzy zlokalizowanej na poziomie 1 hangaru. Wykonaj przelot w stronę oznaczonego przez grę uszkodzonego promu (uwaga - w pobliżu niego mogą przebywać splatacz oraz cystoidy). Wleć do wnętrza wahadłowca, odszukaj zwłoki Huntera Hale'a i pozyskaj kolejne urządzenie TranScribe. Odsłuchanie drugiego nagrania zakończy tę krótką misję, ale możesz dodatkowo przeszukać dryfujący prom m.in. z zamiarem pozyskania neuromodów i książki z serii Starbender.
- Prey - poradnik do gry
- Prey: Poradnik do gry
- Prey: Dodatkowe zadania
- Prey: Dział neuromodów
- Prey: Hol Talosa I
- Prey: Kim jest December (Who is December)?
- Prey: Laboratoria sprzętowe
- Prey: Dział psychotroniczny
- Prey: Spotkania z Tyfonem Koszmarem
- Prey: Arboretum
- Prey: Kwatery załogi
- Prey: Dayo Igwe; Michaiła Iljuszyn
- Prey: Podtrzymywanie życia
- Prey: Mostek Talosa I
- Prey: Hangar wahadłowców
- Prey: Dahl
- Prey: Szajka przemytników z Talosa
- Prey: Poszukiwanie skarbów
- Prey: Dodatkowe zadania
- Prey: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Najpoważniejszy problem związany z nabywaniem kolejnych mocy obcych polega na tym, że po przekroczeniu ich określonego limitu zaczniesz być traktowany jako wróg przez systemy obronne stacji.
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/prey/&PART=64
ale jaki to limit? Mógł autor napisać, skad mam wiedziec ile tych mocy moge w siebie zainwestowac??/
Ogólnie to poradnik niestety słaby. W misji reaktor zupełnie nie wspomniano o tym że drzwi blokujące dostęp do technopaty są zablokowane. Można je otworzyć tylko posiadając siłę na trzecim poziomie, a myślę że wielu graczy nie odblokowuje tej zdolności na takim poziomie. Oczywiście do technopaty można się dostać po rurach wentylacyjnych - można na nie wskoczyć w korytarzu prowadzącym do "windy".
Mam kłopot z wykonaniem wyzwania przeciwległe bieguny.Przeszedłem grę 4 razy z tyfonicznymi i ludzkimi mocami w osobnych slotach kampanii i mi nie zaliczyło tego wyzwania o co chodzi czy ja coś źle robię.
ak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
Ten facet nazywa się dalton a klucz który ma jest do pokoju w dziale sprzętowym do pokoju z projektem blackbox. A mnie chodzi
o pomieszczenie I.T SECURITY które znajduje się w Holu Talosa i w tym pomieszczeniu I.T SECURITY są zamknięte dzwi do których jest potrzebna karta dostępu nie mogę jej nigdzie znaleźć.
proszę o pilna pomoc
jak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
jak się dostać do pokoju w dziale IT w holu talosa 1.
Bo są tam zamkniete dzwi ktore otwiera sie jakas karta a przeszedlem cala gre i jej nie znalazlem.
Karta jest na ciele pływającym w rejonie G.U.T.S. Dawson albo Dalton nie pamiętam dokładnie imienia.
Też mnie to zastanawiało, podobno można tam się dostać tylko przy przechodzeniu gry w krwawy sposób.
Wie ktoś czy osiągnięcie "przeciwległe bieguny" można ukończyć przechodząc najpierw ludzkimi umiejętnościami, a potem dopiero tyfonicznymi ??
co z tymi poradnikami nie ma wogole wersji pdf ani nie dokonczony poradnik do Sniper: Ghost Warrior 3 ?
Żeby sobie pobrać musisz mieć premium. Taki poradnik to mnóstwo roboty, więc trochę czasu zajmuje zrobienie go. Część poradnika możesz sobie za free czytać i nie marudź.
Cześć dondariano73. Poradnik do Prey PDF jest do pobrania. Zaznaczyłem Ci subtelnie na obrazku obok przycisk, który umożliwia jego pobranie :)
kolafon-> A dziękujemy! W końcu ktoś rozumie <3
Tylko jeden szczegół: PDF'y można również ściągnąć za jednorazową opłatę.
Redakcja aż tak bardzo nienawidzi polskiego języka, że zrzuty przedstawia z angielskiej wersji gry, jak równocześnie jest i polska ?.
Siedzialem przy tym z godzinę i nie dałem rady nie mogę zdobyć kodu. Jak ktoś wie co trzeba zrobić to niech napisze. Stworzyłem klucz morgans czy cos takiego. Jakieś plany jeszcze trzeba zrobić czy pobrać. Jeszcze raz w wolnym czasie sprawdzę i poczekam na odpowiedź a jak nic nie da rady to usuwam grę nie będę się zdenerwował bugami.
Już skończyłem grę. Dostajesz kod od osoby już nie wiem jak się nazywa na górze i otwierasz drzwi. Nie chciała mi dac. Wyczytałem zapis z przed wejścia do całego tego poziomu i poszło. Jak na złość nie miałem rozwiniętego hakowania (przy 4 chyba poziomie można było wejść od razu) i nie miałem neuromodow. Dopiero później zdobyłem schemat kopiowania neuromodow i zmaksowalem hakowanie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
