Toczenie walk z maszynami w Prey | Walka
Aktualizacja:

Wrogo nastawione maszyny w grze Prey generalnie można podzielić na dwie zasadnicze grupy. Pierwsza ich kategoria to spaczeni operatorzy, czyli niewielkie latające urządzenia, które w przypadkach "przyjaznego nastawienia" używane są do darmowego odnawiania punktów zdrowia, kombinezonu i psi. Z wrogimi operatorami po raz pierwszy będziesz miał do czynienia po dotarciu do Laboratoriów sprzętowych i będą się oni niestety pojawiali się również w kolejnych odblokowywanych fragmentach stacji Talos I.
Operatorzy generalnie nie stanowią bardzo dużego wyzwania, ale często pojawiają się w grupach po 2-3 maszyny i to nieco podnosi stopień trudności walk z nimi. Maszyny do atakowania sterowanej postaci używają przede wszystkim miotacza ognia i w rezultacie warto starać się trzymać je na dystans. Operatorów możesz powalać na ziemię z pomocą ładunków EM i dobijać ich zanim wznowią atakowanie sterowanej postaci. Jeśli jakaś maszyna zdąży się zbliżyć do głównego bohatera to w jej powstrzymaniu doskonale sprawdzi się np. strzelba.

Druga grupa potencjalnie wrogo nastawionych maszyn to wieżyczki obronne. Początkowo wszystkie odnajdywane na stacji aktywne wieżyczki wykazują wrogie nastawienie jedynie do tyfonów i nie musisz obawiać się zagrożenia z ich strony. Sytuacja ta może niestety ulec zmianie jeśli odblokujesz kilka mocy obcych w dalszej części gry i zostaniesz w konsekwencji potraktowany jako wróg przez systemy obronne stacji.
Wieżyczki cechują się dość dużą siłą rażenia i musisz pamiętać o tym szczególnie grając na wyższym poziomie trudności. Każdą potyczkę z ich udziałem warto rozpoczynać od podrzucenia granatu EM, który osłabi i tymczasowo unieszkodliwi wieżyczki. Pozwoli ci to bezpiecznie się do nich zbliżyć i rozprawić się z nimi na krótsszym dystansie. Dużym "problemem" dla wieżyczek jest to, że są one nieruchome. Wykorzystuj tę ich wadę i szukaj okazji do zachodzenia ich od flanki lub od tyłu. Pomyślne wykonanie tego typu akcji ułatwi ci ich zniszczenie lub przeprogramowanie w sytuacji gdy dysponujesz umiejętnością Hakowanie II lub lepszą.
0
Komentarze czytelników
dondariano73 Junior
co z tymi poradnikami nie ma wogole wersji pdf ani nie dokonczony poradnik do Sniper: Ghost Warrior 3 ?
dondariano73 Junior
Premium to ja mam moze nie w tej chwili ale do Sniper: Ghost Warrior 3 dalej nie ma i co wy na to
RadkoZ Chorąży
Wie ktoś czy osiągnięcie "przeciwległe bieguny" można ukończyć przechodząc najpierw ludzkimi umiejętnościami, a potem dopiero tyfonicznymi ??
stalin1 Legionista
jak się dostać do pokoju w dziale IT w holu talosa 1.
Bo są tam zamkniete dzwi ktore otwiera sie jakas karta a przeszedlem cala gre i jej nie znalazlem.
stalin1 Legionista
jak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
stalin1 Legionista
Ten facet nazywa się dalton a klucz który ma jest do pokoju w dziale sprzętowym do pokoju z projektem blackbox. A mnie chodzi
o pomieszczenie I.T SECURITY które znajduje się w Holu Talosa i w tym pomieszczeniu I.T SECURITY są zamknięte dzwi do których jest potrzebna karta dostępu nie mogę jej nigdzie znaleźć.
proszę o pilna pomoc
stalin1 Legionista
ak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
stalin1 Legionista
Mam kłopot z wykonaniem wyzwania przeciwległe bieguny.Przeszedłem grę 4 razy z tyfonicznymi i ludzkimi mocami w osobnych slotach kampanii i mi nie zaliczyło tego wyzwania o co chodzi czy ja coś źle robię.
jongover Chorąży
Ogólnie to poradnik niestety słaby. W misji reaktor zupełnie nie wspomniano o tym że drzwi blokujące dostęp do technopaty są zablokowane. Można je otworzyć tylko posiadając siłę na trzecim poziomie, a myślę że wielu graczy nie odblokowuje tej zdolności na takim poziomie. Oczywiście do technopaty można się dostać po rurach wentylacyjnych - można na nie wskoczyć w korytarzu prowadzącym do "windy".
Janczes Legend
Najpoważniejszy problem związany z nabywaniem kolejnych mocy obcych polega na tym, że po przekroczeniu ich określonego limitu zaczniesz być traktowany jako wróg przez systemy obronne stacji.
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/prey/&PART=64
ale jaki to limit? Mógł autor napisać, skad mam wiedziec ile tych mocy moge w siebie zainwestowac??/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
