Hol Talosa I | Dodatkowe zadania Prey
Aktualizacja:
Na stronie znajdują się opisy dodatkowych zadań gry Prey, które możesz odblokować podczas eksploracji holu Talosa I (Talosa I Lobby), czyli centralnego obszaru tej stacji, do którego powraca się wielokrotnie w trakcie przechodzenia gry. Zaliczenie opisanych misji jest w pełni opcjonalne, ale możesz dzięki nim wejść w posiadanie wartościowych przedmiotów.
- Ukradzione neuromody (Stolen Neuromods)
- Niezadowolony pracownik (Disgruntled Employee)
- Po pierwsze nie szkodzić (Do No Harm)
- Pomóż Lutherowi Glassowi (Help Luther Glass)
Ukradzione neuromody (Stolen Neuromods)


Misję tę możesz odblokować dzięki eksploracji holu. Musisz konkretnie dotrzeć do stacji ochrony znajdującej się na poziomie 1. Do pomieszczenia ochrony możesz wkroczyć dzięki przejściu po żółtej rurze i skorzystaniu z małego szybu lub użyciu karty dostępu na czytniku przy drzwiach wejściowych. Kartę dostępu do biura ochrony odnajduje się w pomieszczeniu ochrony IT na poziomie 2 holu.
Po dotarciu do biura ochrony możesz od razu udać się do pokazanego na obrazku 1 pomieszczenia kwarantanny lub najpierw odszukać notatkę (Holding Room), która pozwoli ci odkryć kod do jego odblokowania - jest to 1129. Przypilnuj się, bo w pokoju kwarantanny zaatakuje Cię Mim. Pozbądź się potwora i zbadaj notatkę (Note) z biurka pokazaną na obrazku 2. Zapoznanie się z jej treścią pozwoli ci ustalić, że Yuri Kimura nielegalnie przechowuje neuromody w swoim biurze.

Musisz dotrzeć teraz do działu sprzedaży, który znajduje się na poziomie 3 holu w jego wschodniej części. Południowe wejście do tego obszaru jest zamknięte, tak więc skup się na dotarciu do północnego wejścia. Możesz tego dokonać przechodząc przez centrum telekonferencyjne lub przeskakując po wiszącym nad holem metalowym obiekcie - obie te ścieżki dokładniej przedstawione zostały w opisie głównego zadania Po drugiej stronie zwierciadła.
W dziale sprzedaży do pokonania jest co najmniej jeden Fantom (w rzeczywistości jest to przemieniony Yuri) i kilku Mimów. Dotrzyj do biura Yuri Kimury. Poszukiwaną paczkę 4 neuromodów odnajdziesz na podłodze przy jej biurku (powyższy obrazek).
Niezadowolony pracownik (Disgruntled Employee)

Zadanie to możesz odblokować dopiero w dalszej części gry, a konkretnie po dotarciu do sali na poziomie 4 Holu Talosa I, w której odblokowuje się główną windę i gdzie stacza się pojedynek z Tyfonem technopatą. Zostało to dokładnie omówione w opisie przejścia zadania Problemy z windą (Lift Interference) na stronie z pobocznymi misjami lokacji Arboretum.
Po rozprawieniu się z technopatą przeszukaj dokładnie salę i zbadaj pokazane na obrazku zwłoki Hendrika DeVriesa z leżącym obok nich urządzeniem TranScribe. Dzięki odsłuchaniu nagrania odblokujesz misję i jej pierwszym celem będzie dotarcie do Archiwum.

Do Archiwum (Deep Storage) możesz dotrzeć od strony Arboretum, aczkolwiek odwiedzenie go staje się możliwe dopiero po zaliczeniu głównego zadania Szukanie echa (Gathering Echoes). Po znalezieniu się w Archiwum musisz przedostać się do centrum dowodzenia zlokalizowanego na poziomie 2. Możesz tego dokonać zaliczając wspinaczkę w głównym pomieszczeniu lub korzystając z bocznego przejścia do klatki schodowej. Wymaga ono użycia umiejętności Hakowanie III lub dysponowania losowym kodem do drzwi. Kombinację możesz zdobyć z notatki przyklejonej do komputera Zachary'ego Westa, który jest niedaleko miejsca startu.
Po wkroczeniu do centrum dowodzenia rozpraw się z Fantomem termicznym oraz z Mimami. Skorzystaj następnie z pokazanego na obrazku stanowiska do śledzenia personelu. Zostaniesz poproszony o wprowadzeniu numeru ID pracownika i możesz go odczytać z opisu zadania znajdującego się w urządzeniu TranScribe głównego bohatera. W naszym przypadku był to numer 1129. Z komputera dowiesz się, że ciała Lockwooda należy poszukać w przestrzeni kosmicznej w pobliżu stacji.

Nie musisz na szczęście "na ślepo" przeczesywać przestrzeni kosmicznej wokół stacji Talos I, bo w odnalezieniu zwłok Lockwooda może ci pomóc system namierzania pracowników stacji, z którego korzystałeś też wcześniej w wielu innych misjach. Odwiedź dowolne pomieszczenie ochrony (są one oznaczane unikalną ikoną odznaki na mapach głównych obszarów stacji). Skorzystaj z komputera ochrony, przejdź do menu z listą pracowników i odszukaj Granta Lockwooda na liście osób zatrudnionych w Ładowni (powyższy obrazek).

Możesz już skorzystać z dowolnej śluzy pozwalającej przenieść się Na zewnątrz Talosa I (jeśli jesteś w tej części głównego wątku fabularnego, w której Alex założył blokadę na śluzy to warto zaczekać aż zostanie ona zdjęta w głównym zadaniu Restart). Doleć do oznaczonych przez grę zwłok Granta Lockwooda i zbadaj je. Wśród odnalezionych losowych przedmiotów może znaleźć się układ kombinezonu pozwalający na podróżowanie ze zwiększoną szybkością po przestrzeni kosmicznej i po obszarach z zerową grawitacją (usprawniony dopalacz).
Po pierwsze nie szkodzić (Do No Harm)

Zadanie to możesz odblokować dopiero w dalszej części gry, a konkretnie po dotarciu do sali na poziomie 4 Holu Talosa I, w której odblokowuje się główną windę i gdzie stacza się pojedynek z Tyfonem technopatą. Zostało to dokładnie omówione w opisie przejścia zadania Problemy z windą (Lift Interference) na stronie z pobocznymi misjami lokacji Arboretum.
Po rozprawieniu się z technopatą przeszukaj dokładnie salę i zbadaj pokazane na obrazku zwłoki Hendrika DeVriesa. Musisz zabrać ze sobą kartę dostępu do biura Hendrika DeVriesa, która pozwoli ci odwiedzić niedostępne wcześniej pomieszczenie w Holu Talosa.

Biuro Hendrika DeVriesa znajduje się w centrum urazowym na poziomie 2 Holu Talosa I (był on głównym chirurgiem w placówce) i musisz uważać na nowe potwory, które mogły pojawić się w tej lokacji. Po dotarciu do biura sprawdź komputer DeVriesa i przeczytaj e-maila na temat testów psychologicznym, którym poddano głównego bohatera (powyższy obrazek). Akcja ta oficjalnie doda nową misję do dziennika.

Nie odchodź jeszcze od komputera, tylko przejdź do zakładki plików (Files) i pobierz klucz deszyfrujący DeVriesa (Decryption Key). Otwórz inwentarz, przejdź do zakładki nagrań i odtwórz wiadomość (Morgan's Breakdown - powyższy obrazek).

Musisz teraz odwiedzić gabinet Mathiasa Kohla, który również znajduje się w centrum urazowym. Możesz przeczytać wszystkie e-maile, a także odsłuchać nagrań z kilku sesji z wybranymi pracownikami stacji. Najważniejszy krok to przejście do ostatniej zakładki (Utilities) i zresetowanie testu psychologicznego.
Podejdź teraz do drugiego komputera, który służy do przeprowadzania testów behawiorystycznych. Do rozwiązania jest tu mała zagadka. Musisz wybierać odpowiedzi zgodnie z podpowiedzią z wysłuchanej wcześniej wiadomości. Na kolejne pytania udzielaj odpowiedzi A, C, B, A, C. "Zaliczenie" testu doprowadzi do otwarcia sejfu na przeciwległej ścianie. W sejfie znajdziesz urządzenie TranScribe i 3 neuromody. Odtwórz nagranie z TranScribe'a (wywiad psychologiczny głównej postaci) by zaliczyć tę misję.
Pomóż Lutherowi Glassowi (Help Luther Glass)

Zadanie to może zostać odblokowane w końcowej fazie głównego wątku fabularnego gry, podczas zaliczania głównych misji Klucze do królestwa i Sprzątacz. Możesz mianowicie otrzymać wiadomość od Luthera Glassa z prośbą o udzielenie mu pomocy.

Do spotkania ma dojść w centrum urazowym na poziomie 2 Holu Talosa I i jeśli dokładnie zbadałeś już wcześniej to miejsce to powinieneś pamiętać moment odnalezienia zwłok Luthera. W konsekwencji będziesz wiedział, że na głównego bohatera zastawiona została pułapka.
Niezależnie od posiadanej wiedzy na temat stanu Luthera możesz odwiedzić centrum urazowe. Jego zwłoki są w okrągłym pomieszczeniu i po zbliżeniu się do nich głównego bohatera zaczną atakować wrodzy operatorzy wojskowi. Walki z operatorami możesz staczać pozostając wewnątrz centrum urazowego lub np. wycofując się na klatkę schodową i tam samemu zastawiając na maszyny pułapkę. Quest dobiegnie wkrótce końca, przy czym jeśli nie zbadałeś jeszcze zwłok Luthera Glassa to zainteresuj się teraz nimi, bo odnajdziesz przy nich m.in. neuromoda.
0
- Prey - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Dodatkowe zadania
- Dział neuromodów | Dodatkowe zadania Prey
- Hol Talosa I | Dodatkowe zadania Prey
- Kim jest December (Who is December)? | Dodatkowe zadania Prey
- Laboratoria sprzętowe | Opis przejścia Prey
- Dział psychotroniczny | Dodatkowe zadania Prey
- Spotkania z Tyfonem Koszmarem | Dodatkowe zadania Prey
- Arboretum | Dodatkowe zadania Prey
- Kwatery załogi | Dodatkowe zadania Prey
- Dayo Igwe; Michaiła Iljuszyn | Dodatkowe zadania Prey
- Podtrzymywanie życia | Dodatkowe zadania Prey
- Mostek Talosa I | Dodatkowe zadania Prey
- Hangar wahadłowców | Dodatkowe zadania Prey
- Dahl | Dodatkowe zadania Prey
- Szajka przemytników z Talosa | Dodatkowe zadania Prey
- Poszukiwanie skarbów | Dodatkowe zadania Prey
- Dodatkowe zadania
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
dondariano73 Junior
co z tymi poradnikami nie ma wogole wersji pdf ani nie dokonczony poradnik do Sniper: Ghost Warrior 3 ?
dondariano73 Junior
Premium to ja mam moze nie w tej chwili ale do Sniper: Ghost Warrior 3 dalej nie ma i co wy na to
RadkoZ Chorąży
Wie ktoś czy osiągnięcie "przeciwległe bieguny" można ukończyć przechodząc najpierw ludzkimi umiejętnościami, a potem dopiero tyfonicznymi ??
stalin1 Legionista
jak się dostać do pokoju w dziale IT w holu talosa 1.
Bo są tam zamkniete dzwi ktore otwiera sie jakas karta a przeszedlem cala gre i jej nie znalazlem.
stalin1 Legionista
jak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
stalin1 Legionista
Ten facet nazywa się dalton a klucz który ma jest do pokoju w dziale sprzętowym do pokoju z projektem blackbox. A mnie chodzi
o pomieszczenie I.T SECURITY które znajduje się w Holu Talosa i w tym pomieszczeniu I.T SECURITY są zamknięte dzwi do których jest potrzebna karta dostępu nie mogę jej nigdzie znaleźć.
proszę o pilna pomoc
stalin1 Legionista
ak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
stalin1 Legionista
Mam kłopot z wykonaniem wyzwania przeciwległe bieguny.Przeszedłem grę 4 razy z tyfonicznymi i ludzkimi mocami w osobnych slotach kampanii i mi nie zaliczyło tego wyzwania o co chodzi czy ja coś źle robię.
jongover Chorąży
Ogólnie to poradnik niestety słaby. W misji reaktor zupełnie nie wspomniano o tym że drzwi blokujące dostęp do technopaty są zablokowane. Można je otworzyć tylko posiadając siłę na trzecim poziomie, a myślę że wielu graczy nie odblokowuje tej zdolności na takim poziomie. Oczywiście do technopaty można się dostać po rurach wentylacyjnych - można na nie wskoczyć w korytarzu prowadzącym do "windy".
Janczes Legend
Najpoważniejszy problem związany z nabywaniem kolejnych mocy obcych polega na tym, że po przekroczeniu ich określonego limitu zaczniesz być traktowany jako wróg przez systemy obronne stacji.
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/prey/&PART=64
ale jaki to limit? Mógł autor napisać, skad mam wiedziec ile tych mocy moge w siebie zainwestowac??/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
